Gjest Plopp Skrevet 28. desember 2007 #1 Skrevet 28. desember 2007 Har idag kjøpt meg kunstige øyenvipper fra HM til nyttårsaften! Hvordan tar dere på dem? Klipper dere dem i stykker eller fester dere hele på en gang? Å hvordan får man av dem igjen? Lurer også på om dere sminker klart øyet først å tar dem på till slutt? Bruker dere maskara på dem? hihi.... så mange spørsmål det kan bli av en liten ting.,...
hkarls1 Skrevet 28. desember 2007 #2 Skrevet 28. desember 2007 Jeg får ikke til å sette øyenvipper på meg selv, men min venninne har gjort det ofte på meg da. Finnes jo mange ulike måter å gjøre det på men vi klippet de ikke opp. Hadde på lim å brukte pinsett for å sette de på. Etterpå sminket jeg øyet og hadde på maskara. Synes man bør ha maskara for da holder de ekte og de falske vippene seg sammen... Når jeg ville ha de av tok jeg bare i ene kanten og lirket de av
Gjest Plopp Skrevet 28. desember 2007 #3 Skrevet 28. desember 2007 Takk for svar!! Gleder meg helt sinnsykt til å bruke dem!! :-)
Gjest PocoLoco Skrevet 28. desember 2007 #4 Skrevet 28. desember 2007 Legg på øyeskygge og eyeliner først, mascara etter du har festet vippene.
Wonders Skrevet 29. desember 2007 #5 Skrevet 29. desember 2007 Ja jenter, prøv, det er faktisk skikkelig stilig! Her kan du lete litt. Dette var den beste jeg fant, og jeg bruker vipper ofte. Om du bruker hele stripen med vipp, sjekk at de ikke blir for lange, og klypp bort det som er til overs i enden som er kortest. Altså den som er nærmest øyekroken. Form vippene ved å ta de rundt lillefingeren mens du klemmer ut litt lim å gjør alt klart., da ser de mer naturlige ut. Jeg bruker en pinsett, og...jeg har hentet meg en trepinne fra kjøkkenskuffen, som vi pleier å bruke som grillspyd vet du, de man får så mange av i en pose...Knekker den av litt så jeg kan stå helt inntil speilet å sjekke om jeg får de fake vippene helt innerst inntil min egen vippekant. De fra hm løses opp i vann, jeg bare tar vann på fingerne å gnir litt, så detter de av når det er på tide å legge seg. Ps, de fleste kan man bruke omigjen når de er vasket skikkelig. Og ikke vær redd for å ha de for lange , trim det vekk alt etter som hva du føler for når du er ferdig. 1
Wonders Skrevet 29. desember 2007 #6 Skrevet 29. desember 2007 (endret) Lekkert og langt Endret 29. desember 2007 av Wonders
Gjest Plopp Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Å man kan bruke dem igjen? Det hade jo vært fantastiskt! men hvordan vasker man dem skikkelig da? Såpe å vann? Kommer til å ha maskara på dem. Såg på linken du lagt ved, men nå satte hun egentlig på lim? Kan man altså feste dem først å så ta litt lim på etterpå? Skjønte ikke helt dette: "Form vippene ved å ta de rundt lillefingeren mens du klemmer ut litt lim å gjør alt klart., da ser de mer naturlige ut." Plopp
Wonders Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 de kan vaskes i vann om du ikke har vannfast mascara. Det er bare å skylle dem i varmt vann under springen. Form vippene; trekk forsiktig av hele stripen med vipper fra embalasjen, tøy og bøy den, den tåler ganske mye. Etterpå kan du surre den rundt lillefingeren, slik at den formes bedre. Vippene tilpasses øyeformen din etterhvert som du bruker dem. Derfor er det lurt å ikke kaste dem etter bruk. Jeg tar alltid på lim først. Og sminker meg ikke, i tilfelle jeg ikke får det helt til 1. gang å må begynne på nytt. Kjipt å ha masse sminke på da. Det kan jo lett bli gnidd utover osv. En gylden regel er å kun ta på en liten strek med svart el mørkebrun eyeliner nederst på øyelokket inntil vippekanten, det kamuflerer godt så man ikke kan se lim osv. Denne er veldig grunndig; http://www.videojug.com/film/how-to-use-an...-fake-eyelashes 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå