Gjest **Evergood** Skrevet 17. mars 2007 #1 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har egentlig vært bruker her i mange år, men har byttet drakt et par ganger. Jeg sitter nå og ser tilbake til brukere som besøkte dagboken min under det første nicket, og lurer litt på om de er her fortsatt under et annet nick. Hvis det, hadde det vært kjekt og fått en PM. De jeg tenker på er (kan være jeg har glemt noen): Kverula? The imp? Brunhild? Sunshine-t? Care? Kira? Dolphina? ¤Chanela¤? Emina? Madley? Lizbet Fighter? Lilletroll? Meteora? Lompa? Paff? Teletubbien? Uri? Bhsiltsk? Phair? Madeleine? Skauta? ¤Escada¤ Zenta?
Gjest care Skrevet 17. mars 2007 #3 Skrevet 17. mars 2007 Hei Evergood. Jeg er tilbake i gammel drakt. Nå er jeg spent på hvem du er og hvilke dagbok du hadde.
Gjest **Evergood** Skrevet 17. mars 2007 #5 Skrevet 17. mars 2007 Hei Evergood. Jeg er tilbake i gammel drakt. Nå er jeg spent på hvem du er og hvilke dagbok du hadde. ← Sender deg en PM. Skauta her ← Sender deg en PM.
Gjest DyneTryne Skrevet 17. mars 2007 #6 Skrevet 17. mars 2007 Jeg har egentlig vært bruker her i mange år, men har byttet drakt et par ganger. Jeg sitter nå og ser tilbake til brukere som besøkte dagboken min under det første nicket, og lurer litt på om de er her fortsatt under et annet nick. Hvis det, hadde det vært kjekt og fått en PM. De jeg tenker på er (kan være jeg har glemt noen): Skauta? ←
Trampe Skrevet 17. mars 2007 #8 Skrevet 17. mars 2007 (endret) Seroxata er her innimellom. Kverula er også her, hun har skiftet nick. Vet også om flere av de der, men jeg vet ikke helt om det er greit å oute dem her.. Endret 17. mars 2007 av Ithaca
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2007 #10 Skrevet 18. mars 2007 lilletroll er her, under nytt nick. Skal tipse henne om denne tråden..
sunshine-t Skrevet 11. mai 2007 #12 Skrevet 11. mai 2007 Jeg har egentlig vært bruker her i mange år, men har byttet drakt et par ganger. Jeg sitter nå og ser tilbake til brukere som besøkte dagboken min under det første nicket, og lurer litt på om de er her fortsatt under et annet nick. Hvis det, hadde det vært kjekt og fått en PM. De jeg tenker på er (kan være jeg har glemt noen): Kverula? The imp? Brunhild? Sunshine-t? Care? Kira? Dolphina? ¤Chanela¤? Emina? Madley? Lizbet Fighter? Lilletroll? Meteora? Lompa? Paff? Teletubbien? Uri? Bhsiltsk? Phair? Madeleine? Skauta? ¤Escada¤ Zenta? ← Hei hei!! Er tilbake igjen jeg! :D :D
Lipstick Skrevet 12. mai 2007 #13 Skrevet 12. mai 2007 Jeg skulle gjerne sendt deg en pm, **Evergood**. Men så forsvant du jo! Lurer på hva ditt gamle nick var.. :klø:
sunshine-t Skrevet 12. mai 2007 #14 Skrevet 12. mai 2007 Jeg skulle gjerne sendt deg en pm, **Evergood**. Men så forsvant du jo! Lurer på hva ditt gamle nick var.. :klø: ← Lurer også på det... Hehe!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå