*melis* Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Er det mulig å slette det man har søkt på på google? Altså listen med tidligere søk som kommer opp når man skal søke?
Wildy Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 "slett historikk"? Det har ihvertall jeg. Når lista med ord som kommer opp begynner å bli uhorvelig lang sletter jeg, og da forsvinner alt jeg har søkt på.
Gjest Reven Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Internet Explorer: Velg "Alternativer for internett" - "Innhold" - "Autofullfør" - Tilbakestill skjemaer. Firefox: Velg "Verktøy" - "Innstilinger" - "Personvern" - Slett private data Opera: Velg "Verktøy" - "Innstillinger" (Eller Ctrl+F12) - "Avansert" - "Historikk" -Tøm I alle programmene kan du velge hva som skal lagres, når det skal lagres/slettes osv på samme sted.
Mediocre Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Hvis du høyreklikker på explorer på skrivebordet og tar på egenskaper står det slett filer under "generelt". Da sletter du alle sidene du har vært innpå. Kan også velge hvor mange dager du vil beholde i loggen rett under
Gjest Reven Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Hvis du høyreklikker på explorer på skrivebordet og tar på egenskaper står det slett filer under "generelt". Da sletter du alle sidene du har vært innpå. Kan også velge hvor mange dager du vil beholde i loggen rett under ← Du sletter filene på denne måten, mens søkeord osv blir stående.
Mediocre Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Du sletter filene på denne måten, mens søkeord osv blir stående. ← Hmm.. Tror ikke det har skjedd med meg. Sletter alt. Kan jo være noe med instillingene da.
Gjest Reven Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Hmm.. Tror ikke det har skjedd med meg. Sletter alt. Kan jo være noe med instillingene da. ← Du må nok inn på "innhold" for å slette skjema-oppføringer (søk er skjema-oppføringer). Under "generelt" sletter du cookies, filer som er lagra på PCen din, samt loggen. -Men altså ikke skjema-oppføringer.
Gjest Minimi Skrevet 15. januar 2007 #9 Skrevet 15. januar 2007 (endret) den letteste måten syns jeg er å bare trykke på "delete" knappen på tastaturet når lista av ord jeg har søkt på kommer opp under søkefeltet. Edit: Da kan du også la noen ord stå og slette andre. Endret 15. januar 2007 av Minimi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå