Gå til innhold

Jeg vil bare ha en vanlig nerdete gutt, ok?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med menn, som tror at det er sjarmerende når de kaller meg søta osv? Hva er det med menn som tror at det er sjarmerende med bilder i bar overkropp eller å skrive i profilteksten at de liker søte jenter eller liker å kysse??

Hva er greia med å oppgi snapnavnet i profilteksten?

Herregud hvor er de vanlige mennene som liker å se på tv serier og spille shuffle board uten å pynte seg og uten å prøve å ""sjarmere"""" ved å bruke ord som frøken og søta og faaaen!?

Anonymous poster hash: 75e26...3cc

Anonymous poster hash: cf2cf...7ae

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vanlige mennene som ikke er playere må du ofte oppsøke selv.

• Liker 11
Skrevet

Hva er det med menn, som tror at det er sjarmerende når de kaller meg søta osv? Hva er det med menn som tror at det er sjarmerende med bilder i bar overkropp eller å skrive i profilteksten at de liker søte jenter eller liker å kysse??

Herregud hvor er de vanlige mennene som liker å se på tv serier og spille shuffle board uten å pynte seg og uten å prøve å ""sjarmere"""" ved å bruke ord som frøken og søta og faaaen!?

Dem har fjernet seg fra nettdateing for dem har innsett at det ikke er arenaen dems..

Anonymous poster hash: 235c6...c7c

• Liker 4
Skrevet

De gjemmer seg alt for godt de gutta der. Pokker.

Kom frem gutter og slutt å gjem dere!

Anonymous poster hash: 68e86...a96

• Liker 3
Skrevet

De "vanlige" mennene finner seg en kjæreste og holder seg til henne. Enten det eller så er de sjenerte jomfruer som ikke tør å ta initiativ :P

Mens "playerne" går på rundgang om og om igjen, derfor vil du alltid finne en overflod av disse på diverse skjekkearenaer. Ganske enkel matte det der :)

Anonymous poster hash: 210ab...41d

• Liker 2
Skrevet

Helt enig!

Det vil jeg også ha! :)

Gjest Jon blund
Skrevet

Liker hulen min jeg. Har ikke så lyst til å komme frem

• Liker 2
Skrevet

Liker hulen min jeg. Har ikke så lyst til å komme frem

Kan jeg få komme å besøke deg i hulen din? :rolleyes:

Gjest Jon blund
Skrevet

Kan jeg få komme å besøke deg i hulen din? :rolleyes:

Spørs litt, hvilken serier og slikt du liker?

• Liker 2
Gjest Anarkist
Skrevet

De vanlige nerdete gutta liker ikke at jenter drikker seg dritings og fester hver helg. De liker å ha det rolig, og har andre verdier. De verdsetter den rolige tilværelse, og som ærede Jon blund skrev, så liker vi å holde oss i våre huler. Verden er full av ondskap, og vi ønsker å holde langt unna det ondskapet.

Skrevet

Det finnes jo også noen vanlige gutter/menn som liker å ta seg en fest, men som fortsatt kan være litt sjenerte og ikke så veldig aktivt driver å sjekker jenter. Og de setter pris på å prate med en jente/dame, og vil jo være åpne hvis man først tar kontakt. Så det er ikke helt svart hvitt. Jeg er litt sånn.

Jeg har også profil på et nettdatingsted, men gjør ikke så mye av meg der heller, også må man være betalende bruker for å kontakte folk (tror jeg). Jeg vil ikke betale med mindre jeg er 100% sikker på at jeg får noe igjen for det, og det er jeg ikke. Jeg er nok ikke så veldig interessert i nettdating, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si for å bli kjent med et fremmed menneske. Eller er for lat til å finne noe. Jeg vil helst at ting går litt av seg selv... hadde jeg ikke måttet betale for å kontakte folk, hadde jeg vært mer villig til å ta en sjanse.

• Liker 1
Gjest EspenAskeladd
Skrevet

:blomst:

Helt enig!

Det vil jeg også ha! :)

:blomst::blomst:

De gjemmer seg alt for godt de gutta der. Pokker.

Kom frem gutter og slutt å gjem dere!

:blomst:

Nå ble det nesten litt for mange på en gang.

• Liker 1
Skrevet

Digger shuffleboard? Check.

Liker å se på serier? Check.

Aldri posert i baris? Check.

Går ikke rundt og kaller tilfeldige jenter jeg ikke kjenner for søta? Check.

Har et par hobbyer som også er en ganske stor smule nerdete.

Jeg gjemmer meg forøvrig ikke i hulen min, og synes det er en litt uheldig oppfatning at "ordentlige" ikke-playere er sky og usosiale vesener, særlig hvis de er litt nerdete. Jeg er veldig sosial og trives med mennesker, selv om jeg riktignok sjelden tar initiativ til å finne på noe selv. Meg finner du på jobb, hjemme, eller ute på byen en fredag/lørdag akkurat som de fleste andre menn, nerdete eller ikke.

• Liker 6
Skrevet

Det finnes jo også noen vanlige gutter/menn som liker å ta seg en fest, men som fortsatt kan være litt sjenerte og ikke så veldig aktivt driver å sjekker jenter. Og de setter pris på å prate med en jente/dame, og vil jo være åpne hvis man først tar kontakt. Så det er ikke helt svart hvitt. Jeg er litt sånn.

Jeg har også profil på et nettdatingsted, men gjør ikke så mye av meg der heller, også må man være betalende bruker for å kontakte folk (tror jeg). Jeg vil ikke betale med mindre jeg er 100% sikker på at jeg får noe igjen for det, og det er jeg ikke. Jeg er nok ikke så veldig interessert i nettdating, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si for å bli kjent med et fremmed menneske. Eller er for lat til å finne noe. Jeg vil helst at ting går litt av seg selv... hadde jeg ikke måttet betale for å kontakte folk, hadde jeg vært mer villig til å ta en sjanse.

Jeg ser jo etter en som er som deg. Og jeg fikser ikke nettdating selv. Vil at ting skal skje naturlig.

PS: Lyst å hjelpe meg med å matche vekta mi på markløft? :rolleyes:

Skrevet

Det virker som du egentlig vil ha de samme attraktive guttene som alle andre vil ha. Du vil bare ikke at de skal vise seg frem eller flørte med mange jenter, men holde seg til deg, og slutte å gjemme seg for deg.

Fordi det du beskriver er jo ikke nødvendigvis en nerd.

Det er bare en fyr som holder seg for seg selv og ikke viser seg frem for andre jenter, men likevel oppsøker deg.

Anonymous poster hash: 18e3a...e86
  • Liker 2
Skrevet

Ts her.

Hahah nerdete var kanskje feil ord da, men vanlig! Er så mye "partygutter" rundt om. Jeg mener ikke at han skal være anti fest, men "partygutt" er for meg et begrep og en egen kategori.

Blir så provosert over at så mange tydeligvis tror at det funker å være sånn som jeg skrev i hovedinnlegget. Jeg vil jo bare at de skal snakke vanlig med meg og behandle meg som et vanlig menneske, vil da ikke bli kalt søta av noen jeg ikke kjenner?!

• Liker 2
Gjest Jon blund
Skrevet

Ts her.

Hahah nerdete var kanskje feil ord da, men vanlig! Er så mye "partygutter" rundt om. Jeg mener ikke at han skal være anti fest, men "partygutt" er for meg et begrep og en egen kategori.

Blir så provosert over at så mange tydeligvis tror at det funker å være sånn som jeg skrev i hovedinnlegget. Jeg vil jo bare at de skal snakke vanlig med meg og behandle meg som et vanlig menneske, vil da ikke bli kalt søta av noen jeg ikke kjenner?!

Det er vell en grunn til at så mange går for den fremgangs måten fordi det som oftest fungere. "markede" bestemmer.

• Liker 2
Skrevet

Partyfolk er definitivt en egen rase. Det gjelder å holde slike på en armlengdes avstand. TS; Du sier du vil ha en normal mann? Da er det bare å filtrere. De finnes overalt. Du kan jo starte med å ta kontakt selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...