Gå til innhold

Å utleve fetishen = bedre og heftigere nytelse ved sex?

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hvorfor har vi fetisher og hva gjør det med oss?

Andre som erfarer dette og stiller seg spørsmålet?

Hva er grunnen til at fetisher finnes, er det bare for at fetishen gir en sterkere, heftigere og bedre opplevelse under sex, eller ligger det noe dypere der, noe som enn kanskje ikke er klar over selv, eller opplevelser tidligere som trigger fetishen?

Fantasien eller er det å praktisere fetishen som gjelder?

Er det bare det å fantasere, eller er det selve opplevelsen ved det å utleve fetishen som driver enn, eller er det kanskje en kombinasjon?

Jeg har jo lurt litt på dette selv også! Jeg har en fetish selv og kan liksom ikke gi en god grunn for at jeg har det sånn og hvorfor, bare sånn ca når den oppsto.

I dag gir praktisering av fetishen meg et voldsomt kick. Det gir meg bare en kanontenning og gir en mye mer intens og heftig nytelse og jeg får mye sterkere orgasmerav det.

I begynneslen når jeg fortalte om fetishen min, syns kjæresten min at dette var sært og rart. Hun var redd for at fetishen betydde mer for meg og at jeg ikke har sterke nok følelser for henne. Forklarte at det ikke hadde noe med kjæresten å gjøre, det bare er sånn. Hun har etterhvert forstått dette nå gir hun meg lov til å praktisere fetishen når vi har sex, noe vi begge nyter utrolig godt av i dag.

Selv har hun ikke fetisher, men blir sykt tent av å se hvor sterkt fetishen er for meg. Et stort pluss for henne er at vi kan holde på i mange timer, noe som ikke er så lett uten fetishen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har vi fetisher og hva gjør det med oss?

Andre som erfarer dette og stiller seg spørsmålet?

Hva er grunnen til at fetisher finnes, er det bare for at fetishen gir en sterkere, heftigere og bedre opplevelse under sex, eller ligger det noe dypere der, noe som enn kanskje ikke er klar over selv, eller opplevelser tidligere som trigger fetishen?

Fantasien eller er det å praktisere fetishen som gjelder?

Er det bare det å fantasere, eller er det selve opplevelsen ved det å utleve fetishen som driver enn, eller er det kanskje en kombinasjon?

Jeg har jo lurt litt på dette selv også! Jeg har en fetish selv og kan liksom ikke gi en god grunn for at jeg har det sånn og hvorfor, bare sånn ca når den oppsto.

I dag gir praktisering av fetishen meg et voldsomt kick. Det gir meg bare en kanontenning og gir en mye mer intens og heftig nytelse og jeg får mye sterkere orgasmerav det.

I begynneslen når jeg fortalte om fetishen min, syns kjæresten min at dette var sært og rart. Hun var redd for at fetishen betydde mer for meg og at jeg ikke har sterke nok følelser for henne. Forklarte at det ikke hadde noe med kjæresten å gjøre, det bare er sånn. Hun har etterhvert forstått dette nå gir hun meg lov til å praktisere fetishen når vi har sex, noe vi begge nyter utrolig godt av i dag.

Selv har hun ikke fetisher, men blir sykt tent av å se hvor sterkt fetishen er for meg. Et stort pluss for henne er at vi kan holde på i mange timer, noe som ikke er så lett uten fetishen.

Fetish er like vanlig å ha som det å ha sex. Alle har en slags "fetish" uten å være klar over det en gang. Jeg for eksempel elsker at hun er litt hardhendt mot meg og hun elsker det samme i retur. Vi tenner begge på bondage i tillegg.

Så lenge det ikke krysser grensene til din kjære og hun er villig til å delta er jo det kjempeflott! Kanskje hennes "fetish" er å se deg bli kåt? 😂

Anonymous poster hash: 94757...be7

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Fetish er like vanlig å ha som det å ha sex. Alle har en slags "fetish" uten å være klar over det en gang. Jeg for eksempel elsker at hun er litt hardhendt mot meg og hun elsker det samme i retur. Vi tenner begge på bondage i tillegg.

Så lenge det ikke krysser grensene til din kjære og hun er villig til å delta er jo det kjempeflott! Kanskje hennes "fetish" er å se deg bli kåt?

Anonymous poster hash: 94757...be7

Ja, det er kanskje ikke så komplisert som enn tror. Lurer litt på hvorfor det oppstår fetisher. Jeg har fetish for åletrange jeans og treningstights, type 2XU. I tillegg liker jeg å være kledd i åletrange jeans, bli bundet og teaset med orgasmekontroll, der dama bestemmer alt. Det får meg til å gå helt fra vettet å ikke få orgasme på mange timer, jeg får helt blacout når hun til slutt tillater meg å få orgasme.

Ja, hun har garantert fetish for å se meg kåt og å ta fra meg kontrollen, hun elsker å "pine" mweg lenge.

Hvordan introduserte dere fetishen for hverandre å hva gjør det med opplevelsen når dere har fetishen med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...