Justia Skrevet 6. november 2014 #21 Skrevet 6. november 2014 Uansett så er fleshlighten intens og sykt god,holder på å svime av når jeg spruter inni den:) Blir i godt humør! Skulle ønske jeg fant en gutt som er "frisinnet" nok til både synes sexleketøy for menn er greit, men også kan tenke seg å la meg se på... Dessverre så har mine to forsøk på det blitt shut down ganske kraftig, som om jeg var teit eller noe som foreslo å kjøpe det til dem .... Så det blir ikke foreslått med neste mann med mindre han tar det opp ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #22 Skrevet 6. november 2014 Noen som har testa det hoftepartiet?Anonymous poster hash: fb1d3...78c Jeg lurer på det selv. Du mener den "puten" som ser ut som en kvinnes underliv? Som du kan legge fra deg på hvilken som helst slags overflate og bare hamre løs? 😁Anonymous poster hash: 24c44...097
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #23 Skrevet 6. november 2014 Blir i godt humør! Skulle ønske jeg fant en gutt som er "frisinnet" nok til både synes sexleketøy for menn er greit, men også kan tenke seg å la meg se på... Dessverre så har mine to forsøk på det blitt shut down ganske kraftig, som om jeg var teit eller noe som foreslo å kjøpe det til dem .... Så det blir ikke foreslått med neste mann med mindre han tar det opp ^^ Du da Du vet det at leketøy under økten er bare bra? Jeg har brukt klitorisvibrator på kjæresten utallige ganger som forspill (med noen fingre også naturligvis). Så horfor ikke bruke fleshlighten på han? Altså at du bare trer den på å runker han med den? Trenger ikke være noe mer enn det heller,si du ikke orker sexmen vil gi han nytelse, da er jo dette perfekt om du ikke liker å suge da 😁Anonymous poster hash: 24c44...097
Justia Skrevet 6. november 2014 #24 Skrevet 6. november 2014 (endret) Du da Du vet det at leketøy under økten er bare bra? Jeg har brukt klitorisvibrator på kjæresten utallige ganger som forspill (med noen fingre også naturligvis). Så horfor ikke bruke fleshlighten på han? Altså at du bare trer den på å runker han med den? Trenger ikke være noe mer enn det heller,si du ikke orker sexmen vil gi han nytelse, da er jo dette perfekt om du ikke liker å suge daAnonymous poster hash: 24c44...097 Jeg da? Jeg kunne godt brukt den på han også, men de to jeg har foreslått det til ville ikke ha fleshlight i det hele tatt, og ga inntrykk av at jeg var rar som foreslo det. Å bruke vibrator og diverse leker på meg var derimot ikke noe problem? Si jeg ikke orker sexen? Da skal jeg være ekstremt sliten eller syk og dårlig Men jeg kunne tatt det som en del av det ...og ville aldri byttet ut sugingen med noe , er ingen andre situasjoner man kommer like nært og får kjent rykninger og reaksjoner like godt som da Endret 6. november 2014 av Justia 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #25 Skrevet 6. november 2014 Blir i godt humør! Skulle ønske jeg fant en gutt som er "frisinnet" nok til både synes sexleketøy for menn er greit, men også kan tenke seg å la meg se på... Dessverre så har mine to forsøk på det blitt shut down ganske kraftig, som om jeg var teit eller noe som foreslo å kjøpe det til dem .... Så det blir ikke foreslått med neste mann med mindre han tar det opp ^^ Er ikke alle åpne for det? Kjøp et hofteparti og ta det med til meg, så skal jeg pule den mens du ser på Anonymous poster hash: fb1d3...78c
Justia Skrevet 6. november 2014 #26 Skrevet 6. november 2014 Er ikke alle åpne for det? Kjøp et hofteparti og ta det med til meg, så skal jeg pule den mens du ser på Anonymous poster hash: fb1d3...78c Ikke de to som jeg har lufta idéen for hvert fall. Det er mulig jeg har vært uheldig, det vet jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #27 Skrevet 6. november 2014 Ikke de to som jeg har lufta idéen for hvert fall. Det er mulig jeg har vært uheldig, det vet jeg ikke Så rare. Hadde gjort det tvert! Anonymous poster hash: fb1d3...78c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #28 Skrevet 6. november 2014 Har aldri prøvd fleshlight, men fikk lyst etter å ha lest så mye positiv omtale! Men er det ikke mye besvær med renhold? Kjipt å stå opp og gjøre den ren straks, og etter et par dager under senga lukter vel ikke "dama" akkurat Elizabeth Arden! Veldig greit med fitta til kjæresten, som er selvrensende! Anonymous poster hash: f5c4b...03f Anonymous poster hash: f5c4b...03f
Morpheus Skrevet 7. november 2014 #29 Skrevet 7. november 2014 Nå begynner det vel kanskje å bli veldig sjeldent at noen ikke har sex-leketøy, enten man er mann eller kvinne? Alle jentene jeg har vært med har hatt sine egne. Virker som det har vært helt naturlig at jeg som mann også har mine egne. Det er et flott tilskudd til sexlivet. Enten vi har brukt hvert vårt sammen. Eller på hverandre eller hver for oss hvis man trenger en "kjapp en". Men det finnes så mye bedre sexleketøy enn fleshlighten som alle snakker om. Fleshlighten er jo allright den. Spesielt hvis noen bruker den på meg. F.eks oral først, og så avslutte med fleshlighten osv. Men det som virkelig er godt, er en kraftig vibrator av "magic Wand typen". Den kan brukes av begge, og vi har hver vår. jeg syns den blir for intens å bruke rett på. Så jeg bør ha et plagg eller to i mellom. F.eks en tykk strømpebukse som strammer litt og holder tingene på plass... Da blir det ikke gris på "hjelpemidlet" når den har gjort nytta si Men magic wand er dyr, og må ha en adapter. Men det finnes mange billigere varianter som er like bra. Denne har jeg/vi hatt det mye morro med: http://www.aliexpres.../530239178.html Den koster under hundrelappen inkl. frakt til Norge. Så det koster ikke mye å prøve. Sort til meg, og rosa til fruen. Anbefales!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #30 Skrevet 7. november 2014 Nå begynner det vel kanskje å bli veldig sjeldent at noen ikke har sex-leketøy, enten man er mann eller kvinne? Alle jentene jeg har vært med har hatt sine egne. Virker som det har vært helt naturlig at jeg som mann også har mine egne. Det er et flott tilskudd til sexlivet. Enten vi har brukt hvert vårt sammen. Eller på hverandre eller hver for oss hvis man trenger en "kjapp en". Men det finnes så mye bedre sexleketøy enn fleshlighten som alle snakker om. Fleshlighten er jo allright den. Spesielt hvis noen bruker den på meg. F.eks oral først, og så avslutte med fleshlighten osv. Men det som virkelig er godt, er en kraftig vibrator av "magic Wand typen". Den kan brukes av begge, og vi har hver vår. jeg syns den blir for intens å bruke rett på. Så jeg bør ha et plagg eller to i mellom. F.eks en tykk strømpebukse som strammer litt og holder tingene på plass... Da blir det ikke gris på "hjelpemidlet" når den har gjort nytta si Men magic wand er dyr, og må ha en adapter. Men det finnes mange billigere varianter som er like bra. Denne har jeg/vi hatt det mye morro med: http://www.aliexpres.../530239178.html Den koster under hundrelappen inkl. frakt til Norge. Så det koster ikke mye å prøve. Sort til meg, og rosa til fruen. Anbefales! Vi har alt en europe magic wand, men jeg kommer ikke bare med den. Hun derimot,squirter hver gang:P Anonymous poster hash: 24c44...097
Nusse Skrevet 8. november 2014 #31 Skrevet 8. november 2014 Nå begynner det vel kanskje å bli veldig sjeldent at noen ikke har sex-leketøy, enten man er mann eller kvinne? Alle jentene jeg har vært med har hatt sine egne. Virker som det har vært helt naturlig at jeg som mann også har mine egne. Det er et flott tilskudd til sexlivet. Enten vi har brukt hvert vårt sammen. Eller på hverandre eller hver for oss hvis man trenger en "kjapp en". Men det finnes så mye bedre sexleketøy enn fleshlighten som alle snakker om. Fleshlighten er jo allright den. Spesielt hvis noen bruker den på meg. F.eks oral først, og så avslutte med fleshlighten osv. Men det som virkelig er godt, er en kraftig vibrator av "magic Wand typen". Den kan brukes av begge, og vi har hver vår. jeg syns den blir for intens å bruke rett på. Så jeg bør ha et plagg eller to i mellom. F.eks en tykk strømpebukse som strammer litt og holder tingene på plass... Da blir det ikke gris på "hjelpemidlet" når den har gjort nytta si Men magic wand er dyr, og må ha en adapter. Men det finnes mange billigere varianter som er like bra. Denne har jeg/vi hatt det mye morro med: http://www.aliexpres.../530239178.html Den koster under hundrelappen inkl. frakt til Norge. Så det koster ikke mye å prøve. Sort til meg, og rosa til fruen. Anbefales! Klapper for et fint innlegg! Mannlig seksualitet handler om mer enn penetrering. Og det finnes måter å onanere på som er mye bedre enn den vanlige håndjageren, uten at du trenger å bruke etterligninger av kroppsåpninger. Håper at både TS og hans gravide konemor leser dette!
Gjest Coolaid Skrevet 8. november 2014 #32 Skrevet 8. november 2014 Fleshlight er en bra oppfinnelse. Men som jeg skrev i den andre "fleshlight" tråden, du kommer lengre og bedre med et masasjeapparat. Og siden hun er gravid. Noen har sex nesten frem til fødselen. Kjøper du en massasjestav kan dere begge bruke det, enten alene eller sammen. Anbefaler denne: https://www.cupido.no/fighter-mx-massager
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #33 Skrevet 8. november 2014 Fleshlight er en bra oppfinnelse. Men som jeg skrev i den andre "fleshlight" tråden, du kommer lengre og bedre med et masasjeapparat. Og siden hun er gravid. Noen har sex nesten frem til fødselen. Kjøper du en massasjestav kan dere begge bruke det, enten alene eller sammen. Anbefaler denne: https://www.cupido.no/fighter-mx-massager Vi har alt europe magic wand fra kondomeriet den til 1200 kroner som sagt, den funker bra på henne og hun kommer av den den er deilig å bruke på meg også men jeg kommer ikke av den... må ha penetreringsfølelsen samtidig tror jeg 😕Anonymous poster hash: 24c44...097
Gjest 100%naturlig Skrevet 15. november 2014 #34 Skrevet 15. november 2014 Nå begynner det vel kanskje å bli veldig sjeldent at noen ikke har sex-leketøy, enten man er mann eller kvinne? Alle jentene jeg har vært med har hatt sine egne. Virker som det har vært helt naturlig at jeg som mann også har mine egne. Det er et flott tilskudd til sexlivet. Enten vi har brukt hvert vårt sammen. Eller på hverandre eller hver for oss hvis man trenger en "kjapp en". Men det finnes så mye bedre sexleketøy enn fleshlighten som alle snakker om. Fleshlighten er jo allright den. Spesielt hvis noen bruker den på meg. F.eks oral først, og så avslutte med fleshlighten osv. Men det som virkelig er godt, er en kraftig vibrator av "magic Wand typen". Den kan brukes av begge, og vi har hver vår. jeg syns den blir for intens å bruke rett på. Så jeg bør ha et plagg eller to i mellom. F.eks en tykk strømpebukse som strammer litt og holder tingene på plass... Da blir det ikke gris på "hjelpemidlet" når den har gjort nytta si Men magic wand er dyr, og må ha en adapter. Men det finnes mange billigere varianter som er like bra. Denne har jeg/vi hatt det mye morro med: http://www.aliexpres.../530239178.html Den koster under hundrelappen inkl. frakt til Norge. Så det koster ikke mye å prøve. Sort til meg, og rosa til fruen. Anbefales! Enig med deg, vi gutta skal bare kose oss å nyte. Jeg liker både fleshlight og har magic wand selv. Jeg syns selv den er litt heftig rett på. I stede for en tykk strømpebukse, så jeg kler jeg meg i dama sine trangeste jeans, jenasen sitter som sitter klistra over utstyret å holder det stramt på plass, når dama gjør dette med meg, gir det meg bare helt vanvittige orgasmer. For oss er leketøy for meg å henne, bare et must.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå