Suzy Skrevet 12. juli 2004 #2 Skrevet 12. juli 2004 Ikke ennå... Hr funnet frem adresser og styr i dag - har planer om å ligge lavt i dag og få sendt dem inn.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #3 Skrevet 12. juli 2004 Fært så interne dere er a Mne ble nysgjerrig nå :oops: - sende hvor ?
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2004 Det er bra ... leste flere av dem på nytt i dag.. og de er skikkelig fine... Disse.. til forlegger Men jeg finnes ikke intern.... bare så du vet det
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2004 Jeg kan gi referanser hvis du vil Tell us more.... Har du gitt ut noe???
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #8 Skrevet 12. juli 2004 Har skrevet bestillingsverk til Alex :-) Skal gå gjennom dem for å plukke ut de jeg vil bruke og vise deg/dere. Vil gjerne ha flere meninger.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2004 #9 Skrevet 12. juli 2004 Du vet hvilken jeg synes du skal bruke
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #10 Skrevet 12. juli 2004 Ja... Hadde jeg klart å linke til enkeltinnlegg.. ville jeg kunnet vise hvem jeg falt mest for... (men det kan jeg ikke) :oops:
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 12. juli 2004 Liker veldig godt bl.a. disse på denne siden
Gjest GreenSky Skrevet 12. juli 2004 #13 Skrevet 12. juli 2004 Si fra hvis du trenger en korrekturleser... :-)
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #14 Skrevet 12. juli 2004 Disse kunne jeg tenke med å sende inn: 1) Sinnet sitter mellom ribbena, i brystet, under hudtrekket, over varmen, vedsiden av blodet Eter sakte mer rom slynger nesletråder til nakken, hjertet, rundt et pust, om en åre Åpner jeg munnen blåser jeg hodet av deg 2) Tanken lar en finger gli over øyenbrynet og en hånd hvile mot kinnet ditt et øyeblikk Og alle de små klokkene i hjertet mitt ringer igjen mens tanken når deg... 3) Svart er tyngre Som fløyel over ansiktet kveler dagen deg langsomt I natt kan du gråte uforstyrret 4) Hjertet ditt var alt knust når jeg sa "hei, lenge siden sist" og bøyde meg inn over det for å spise Den røde massen der inne glimtet fuktig som vannmelon mellom hjertekammerets brukne biter og smakte savn Litt må man kunne unnvære, tenkte jeg og ga deg skjeen tilbake 5) Vi bedrar ingen lenger Bare holder fingertuppene så nær uten å røre at strømmen i deg går over til meg Vi møtes aldri mer Bare reiser i buer utenfor løypa så vi kanskje kan streife mot hverandres skulder et øyeblikk Vi snakker ikke nå Men vet at vi er alltid 6) Så sår og så sint Så slem og så hard Hvorfor tvinger du meg til å tvinge deg, barn? 7) Kanskje du nesten aldri slo Men pisken i stemmen rev render i skinnet mitt som svir ennå - far Alt jeg skulle bli var aldri som deg 8 ) Jeg er ikke redd Hjertet ditt er stort nok for oss alle og avstanden er ikke noe å snakke om, sa jeg men jeg løy 9) Mellom linjene du ikke sier hører jeg ekkoet av velkjent smerte og raseriet du aldri vil tillate deg får stillheten til å vibrere 10) Bare tordenen under stemmen din er nok til at tårene triller igjen og dermed hefter deg ytterligere ser jeg mens jeg holder pusten og håper på godvær et annet sted Det var de 10 første...
LilleBille Skrevet 12. juli 2004 Forfatter #15 Skrevet 12. juli 2004 Kjempefine... Hvor mange tenker du på??
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #16 Skrevet 12. juli 2004 11) I lyset fra dashbordet skimtet jeg din siste tåre før verden foldet seg sammen over hodet mitt og du etterlot meg der for å dø Ingenting kan erstatte denne elskoven gjentar jeg Fra min ekteseng til din 12) Vær snill å lure meg igjen... Savner forførelsens vakre og villedende verden Savner syndens søte oppslukthet Savner løgnens dype sannhet Også denne gangen har jeg vidåpne øyne 13) Fra langt borte kjenner jeg hennes stødige hat pulsere mot meg Hennes skrekk er meg Hennes utrygghet har blitt meg Fra helt der ute kjenner jeg hennes blå flamme rolig blafre og tære henne i stykker uten grunn 14) Ble bare stående med det skjøre, myke hjertet ditt i hendene Det har blitt blålig i kantene, kjenner jeg Du kan ikke kaste det til meg slik Tenk om jeg slapp eller ikke vil mer 15) I bakhodet mitt raste førstehjelperne til med oksygen og defibrillator og beroligende rett i åra Jeg undertrykte haren i brystkassa så deg rett i øynene og sa "hei" mens hjertet ga faen en liten stund 16) Skal blunke deg vekk fra netthinna men lukker deg inn bak øyelokkene der vi er alene smilet og jeg 17) At tiden leger alle sår er en sannhet med modifikasjoner, kjenner jeg, når stemmen din igjen lever og ordene du sendte kom i mål Ikke alle sår vil ha skorpe på 18 ) Episodene glir sammen til en grøt i hodet mitt bare en ting står klart; Hennes kalde ansikt i et kontorlandskap og alt jeg tok fra henne 19) Armen mot korset - det i ryggen - vekker gamle menn mellom bena mine og i hodet Skal du aldri nå den blanke biten på slutten av filmrullen? Skal jeg aldri nå den blanke biten på slutten av minnet? Og vil vi? 20) Stillheten mellom jul og nyttår mellom familien mellom praten min Nå skremmer du meg igjen! Nå skremmer jeg meg.
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #17 Skrevet 12. juli 2004 Kjempefine... Hvor mange tenker du på?? Jeg vet virkelig ikke... Hvor mange burde man sende???
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #18 Skrevet 12. juli 2004 21) Det fins øyeblikk jeg vil strekke meg fram, rive brystkassa di vidåpen, røske hjertet ditt ut og brøle at det ER mitt - samme hva de tror Og holde om det en stund - etterpå - med varme, blodige hender 22) Hvor har jeg vært mens du fikk hår under armen og andre steder jeg ikke lenger har noe med...? Hvor har jeg vært mens du ble slik jeg husker at jeg var slik det var vondt å være? Hvor skal jeg være mens du går alene gjennom skjærsilden av ungdom? 23) Den lille tabletten ditt "hei" er Legger den på tunga hver morgen og ser for sent at det ikke er vitamin, men morfin du tilbyr meg 24) Kunnskap er makt sa de og jeg er enig Min makt er kunnskapen om innsiden din, baksiden din, vrangsiden din ...alle de ukjente stier vi gikk på Kunnskap er vedlikehold av minner med små midler 25) Mens du snekrer drømmen vår flytter jeg stigen for å ha en sikker og kjapp vei ut om det skulle løsne en spiker Og likevel lar du meg holde hammeren 26) Vil legge hånda på hjertet og holde det i ro Orker ikke mer av denne rytmen - harahjerte - Og spørsmålet kommer; Er det hjertet som gjør meg slitent eller er det sliten som gjør hjertet til harahjerte? 27) Bare ut i øyekroken på en annen side i profil gjenkjente jeg deg og den jakka som slukte mange hete tårer i en fortid som kunne vært i går Blå var den 28 ) Intentanenede tok jeg telefonen og avskjeden rett i øret Hjertet lå utenpå og banket blodsprengt mot deg da du svek Skogbunnen smakte av dine spor I ettertid er jeg sint fordi år gikk til å trekke barnålene ut av hjertekamrene og du holdt hendene mine bak ryggen mens jeg forsøkte å rense sårene 29) Ikke pirk på de ferske skurvene Sitt rolig Pust gjennom munnen og bit om nødvendig 30) Og smaken av gammel smerte fyller munnen langsomt Men jeg velger å spytte ikke svelge denne gangen
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #19 Skrevet 12. juli 2004 Herregud så mange dikt jeg har skrevet her inne da... :o
Suzy Skrevet 12. juli 2004 #20 Skrevet 12. juli 2004 31) Når glemmer huden? Jeg sier ditt navn til magen og den svarer med å la dine hender gli over meg hundre år etter... 32) Hun som kunne vært meg holder din hånd når flyet letter og magen slår kollbøtte Jeg holder bare dine tanker 33) Jeg har pakket inn tanker til et år Tanker til allslags føre; varme til trøst, lette til medvind, myke til kos, søte til en smak når du er alene og de få hete, som må brukes forsiktig, forsiktig.. Jeg har pakket dem i drømmer og sendt dem på et pust Slik følger jeg deg alltid min venn og rører deg evig uten hender fra innsiden 34) Er jeg sol for deg sjøl når "hmf" er alt du vil snakke om og jeg haaaater gulvvask? Du er sol alltid selv i tordenvær 35) Hold meg mot lyset og se hva som rører seg på innsiden Ikke la meg slippe unna med at det kan finnes en bedre enn deg 36) Jeg kan nesten ikke vente til hun ser mitt ansikts smil på grått papir og jeg aldri får høre hennes syrlige replikk som skjærer nok ei renne i ryggen din der du senere skal tømme salt over skulderen for hell Dette er prisen man betaler for meg 37) Det er ikke lidenskap jeg leter etter lenger for jeg fant en slags ro jeg ikke lenger kan være uten i hverdagen vår 38 ) Fandens oldemor og femten smådjevler bor bak føflekken i nakken min når hviskingen deres overdøver kysset ditt triller tårene uansett 39) Hvorfor jeg ikke fortjente han som finner meg vakker selv i motvind og lytter selv når jeg bare skriker ... kan kanskje bare jeg svare på 40) Historien er så velkjent at ikke engang "klisje" beskriver det godt nok, og hver gang den andre kvinnen vinner en drømmemann gråter jeg for deg på ny, mens sannheten; å ikke være nok består
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå