Gjest Kyklopen Skrevet 23. mai 2012 #2421 Skrevet 23. mai 2012 jeg har lært at det er mange pyser her på KG. folk benytter seg av "AB"-funksjonen bare for å si at de er enig i/med noe/noen. eksempel: trådstarter: hei, jeg liker blomster, noen andre? Anonym bruker: jeg! =D. ........... ............ ............... .......... jeg vet ikke hva jeg skal si.....grsjdhnesrahknsrgsnrgrssansgaqehntig pyser as! jeg må bare si det, jeg pleier ikke å mobbe, men det der............grijdhnirshnsgnbwsrugtnuohaiybgueoahnt6w376u1q46ty5rgfsvxdq312t6gyr måtte bare få det ut 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #2422 Skrevet 23. mai 2012 Vist en mann er utro er han en drittsekk Vist en kvinne er utro så er det fordi mannen ikke har vist henne nok omsorg 1
Gjest imli Skrevet 23. mai 2012 #2423 Skrevet 23. mai 2012 Det tør jeg ikke svare på Lover å ikkje verte sinna og skummel
Gjest ms_kwang Skrevet 23. mai 2012 #2424 Skrevet 23. mai 2012 jeg har lært at det er mange pyser her på KG. folk benytter seg av "AB"-funksjonen bare for å si at de er enig i/med noe/noen. eksempel: trådstarter: hei, jeg liker blomster, noen andre? Anonym bruker: jeg! =D. ........... ............ ............... .......... jeg vet ikke hva jeg skal si.....grsjdhnesrahknsrgsnrgrssansgaqehntig pyser as! jeg må bare si det, jeg pleier ikke å mobbe, men det der............grijdhnirshnsgnbwsrugtnuohaiybgueoahnt6w376u1q46ty5rgfsvxdq312t6gyr måtte bare få det ut Haha sant det Jeg har bare skrevet med AB 1 gang, og det var pga noe veldig veldig flaut Men ellers står jeg for mitt nick Ingen som veit hvem jeg er, å om noen finner det ut, er det ikke værre enn å lage ny bruker å være 100% anonym x) owh. -De som velger å ikke få barn er en skam for samfunnet. -De få personene som er uenige på ett forum, har sin egen mening om ting, er ikke ordentlige mennesker, de er gal og burde bli fengslet for lenge siden.
noisy Skrevet 23. mai 2012 #2425 Skrevet 23. mai 2012 At du ikke må finne på å avsløre kjønnet til barnet ditt. Det skal kun omtales som "h*n", "barnet" eller "det". 2
Ryvre Skrevet 23. mai 2012 #2426 Skrevet 23. mai 2012 At du ikke må finne på å avsløre kjønnet til barnet ditt. Det skal kun omtales som "h*n", "barnet" eller "det". Jeg må le hver gang jeg leser et slikt innlegg Spesielt når de starter innlegget med å skrive f.eks "min beste venninne" og så fortsetter med h*n 4
Mynona Skrevet 23. mai 2012 #2427 Skrevet 23. mai 2012 jeg har lært at det er mange pyser her på KG. folk benytter seg av "AB"-funksjonen bare for å si at de er enig i/med noe/noen. eksempel: trådstarter: hei, jeg liker blomster, noen andre? Anonym bruker: jeg! =D. ........... ............ ............... .......... jeg vet ikke hva jeg skal si.....grsjdhnesrahknsrgsnrgrssansgaqehntig pyser as! jeg må bare si det, jeg pleier ikke å mobbe, men det der............grijdhnirshnsgnbwsrugtnuohaiybgueoahnt6w376u1q46ty5rgfsvxdq312t6gyr måtte bare få det ut Jeg bruker AB noen ganger på sånne "jeg liker blomster"-tråder - men det er bare for at jeg skal slippe å få de i Mine Innlegg. 1
Gjest ms_kwang Skrevet 23. mai 2012 #2428 Skrevet 23. mai 2012 Jeg bruker AB noen ganger på sånne "jeg liker blomster"-tråder - men det er bare for at jeg skal slippe å få de i Mine Innlegg. Men nå kan du jo "fjerne" det du ikke ønsker å ha Eller man fjerner det jo ikke, bare gjør det usynlig i listen
Gjest Kyklopen Skrevet 23. mai 2012 #2429 Skrevet 23. mai 2012 Jeg bruker AB noen ganger på sånne "jeg liker blomster"-tråder - men det er bare for at jeg skal slippe å få de i Mine Innlegg. loooooool hvorfor det? 1
Mynona Skrevet 23. mai 2012 #2430 Skrevet 23. mai 2012 Men nå kan du jo "fjerne" det du ikke ønsker å ha Eller man fjerner det jo ikke, bare gjør det usynlig i listen Jeg vet, men synes det er så styrete loooooool hvorfor det? Fordi jeg ikke er interessert i oppdateringer over 30 sider om visse emner. Eks: hva synes du om dette navnet. Jeg blåser jo i hva alle synes, så jeg gidder ikke få de oppdateringene i flere mnd fremover.
Gjest ms_kwang Skrevet 23. mai 2012 #2431 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg vet, men synes det er så styrete Jooo,men du trenger jo ikke å ta en og en om gangen Kan jo klikke inn sånn at du får alle de der "checkboxene" Endret 23. mai 2012 av ms_kwang
Mynona Skrevet 24. mai 2012 #2432 Skrevet 24. mai 2012 Jeg vet, og synes fortsatt det er styrete. For jeg svarer kanskje i sånne tråder et par-tre ganger i uka, så da må jeg inn å gjøre det flere ganger i uka.
Gjest Nenya82 Skrevet 24. mai 2012 #2433 Skrevet 24. mai 2012 jeg har lært at det er mange pyser her på KG. folk benytter seg av "AB"-funksjonen bare for å si at de er enig i/med noe/noen. eksempel: trådstarter: hei, jeg liker blomster, noen andre? Anonym bruker: jeg! =D. ........... ............ ............... .......... jeg vet ikke hva jeg skal si.....grsjdhnesrahknsrgsnrgrssansgaqehntig pyser as! jeg må bare si det, jeg pleier ikke å mobbe, men det der............grijdhnirshnsgnbwsrugtnuohaiybgueoahnt6w376u1q46ty5rgfsvxdq312t6gyr måtte bare få det ut Det finnes jo de som bruker AB hele tiden,og ikke bare for enkeltinnlegg her og der. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #2434 Skrevet 24. mai 2012 dette er jo veldig OT, men jeg må bare svare. jeg skriver ALLTID som AB.... grunnen til det er at jeg ikke eier selvtillit og tør ikke engang la mitt anonyme nick kobles til ting jeg skriver her selv når jeg svarer om jeg liker blomster...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #2435 Skrevet 24. mai 2012 dette er jo veldig OT, men jeg må bare svare. jeg skriver ALLTID som AB.... grunnen til det er at jeg ikke eier selvtillit og tør ikke engang la mitt anonyme nick kobles til ting jeg skriver her selv når jeg svarer om jeg liker blomster... Jeg skriver også alltid som AB. Ikke fordi jeg har dårlig selvtillit eller noe, det har bare blitt en vane. Og såvidt jeg vet er det ingen regel om at det bare er lov til å være AB i flaue emner, så da tillater jeg meg å være AB i så mange tråder jeg bare vil. Jeg ser virkelig ikke hvordan det kan skade andre at jeg skriver at jeg liker blomster som anonym i stedet for med nick. 3
Giacomo_P Skrevet 24. mai 2012 #2436 Skrevet 24. mai 2012 De sidste dager har jeg lært at det findes noen veldig flotte mennesker her. Og dessverre at noen absoludt ikke er det (men det vidste jeg jo). 1
Gjest JosefK78 Skrevet 24. mai 2012 #2438 Skrevet 24. mai 2012 Jeg måtte bare prøve å poste som anonym Litt som å seg seg selv utenfra
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 24. mai 2012 #2440 Skrevet 24. mai 2012 Har lært at folk blir fornærmet for den minste ting blir litt sjokkert egentlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå