Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kyklopen
Skrevet

jeg har lært at det er mange pyser her på KG.

folk benytter seg av "AB"-funksjonen bare for å si at de er enig i/med noe/noen.

eksempel:

trådstarter: hei, jeg liker blomster, noen andre?

Anonym bruker: jeg! =D.

...........

............

...............

..........

jeg vet ikke hva jeg skal si.....grsjdhnesrahknsrgsnrgrssansgaqehntig pyser as! jeg må bare si det, jeg pleier ikke å mobbe, men det der............grijdhnirshnsgnbwsrugtnuohaiybgueoahnt6w376u1q46ty5rgfsvxdq312t6gyr

måtte bare få det ut

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vist en mann er utro er han en drittsekk

Vist en kvinne er utro så er det fordi mannen ikke har vist henne nok omsorg

• Liker 1
Skrevet

Det tør jeg ikke svare på

Lover å ikkje verte sinna og skummel ;)

Gjest ms_kwang
Skrevet

folk benytter seg av "AB"-funksjonen bare for å si at de er enig i/med noe/noen.

eksempel:

...........

............

...............

..........

jeg vet ikke hva jeg skal si.....grsjdhnesrahknsrgsnrgrssansgaqehntig pyser as! jeg må bare si det, jeg pleier ikke å mobbe, men det der............grijdhnirshnsgnbwsrugtnuohaiybgueoahnt6w376u1q46ty5rgfsvxdq312t6gyr

måtte bare få det ut

Haha sant det :fnise:

Jeg har bare skrevet med AB 1 gang, og det var pga noe veldig veldig flaut :fnise:

Men ellers står jeg for mitt nick :)

Ingen som veit hvem jeg er, å om noen finner det ut, er det ikke værre enn å lage ny bruker å være 100% anonym x)

owh.

-De som velger å ikke få barn er en skam for samfunnet.

-De få personene som er uenige på ett forum, har sin egen mening om ting, er ikke ordentlige mennesker, de er gal og burde bli fengslet for lenge siden.

Skrevet

At du ikke må finne på å avsløre kjønnet til barnet ditt. Det skal kun omtales som "h*n", "barnet" eller "det".

• Liker 2
Skrevet

At du ikke må finne på å avsløre kjønnet til barnet ditt. Det skal kun omtales som "h*n", "barnet" eller "det".

Jeg må le hver gang jeg leser et slikt innlegg :fnise:

Spesielt når de starter innlegget med å skrive f.eks "min beste venninne" og så fortsetter med h*n

• Liker 4
Skrevet

eksempel:

...........

............

...............

..........

måtte bare få det ut

Jeg bruker AB noen ganger på sånne "jeg liker blomster"-tråder - men det er bare for at jeg skal slippe å få de i Mine Innlegg.

• Liker 1
Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg bruker AB noen ganger på sånne "jeg liker blomster"-tråder - men det er bare for at jeg skal slippe å få de i Mine Innlegg.

Men nå kan du jo "fjerne" det du ikke ønsker å ha :P

Eller man fjerner det jo ikke, bare gjør det usynlig i listen :fnise:

Gjest Kyklopen
Skrevet

loooooool

hvorfor det?

• Liker 1
Skrevet

Men nå kan du jo "fjerne" det du ikke ønsker å ha :P

Eller man fjerner det jo ikke, bare gjør det usynlig i listen :fnise:

Jeg vet, men synes det er så styrete

loooooool

hvorfor det?

Fordi jeg ikke er interessert i oppdateringer over 30 sider om visse emner.

Eks: hva synes du om dette navnet. Jeg blåser jo i hva alle synes, så jeg gidder ikke få de oppdateringene i flere mnd fremover.

Gjest ms_kwang
Skrevet (endret)

Jeg vet, men synes det er så styrete

Jooo,men du trenger jo ikke å ta en og en om gangen :P

Kan jo klikke inn sånn at du får alle de der "checkboxene" :P

Endret av ms_kwang
Skrevet

Jeg vet, og synes fortsatt det er styrete. For jeg svarer kanskje i sånne tråder et par-tre ganger i uka, så da må jeg inn å gjøre det flere ganger i uka.

Gjest Nenya82
Skrevet

eksempel:

...........

............

...............

..........

måtte bare få det ut

Det finnes jo de som bruker AB hele tiden,og ikke bare for enkeltinnlegg her og der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dette er jo veldig OT, men jeg må bare svare. jeg skriver ALLTID som AB.... grunnen til det er at jeg ikke eier selvtillit og tør ikke engang la mitt anonyme nick kobles til ting jeg skriver her selv når jeg svarer om jeg liker blomster... :(

AnonymBruker
Skrevet

dette er jo veldig OT, men jeg må bare svare. jeg skriver ALLTID som AB.... grunnen til det er at jeg ikke eier selvtillit og tør ikke engang la mitt anonyme nick kobles til ting jeg skriver her selv når jeg svarer om jeg liker blomster... :(

Jeg skriver også alltid som AB. Ikke fordi jeg har dårlig selvtillit eller noe, det har bare blitt en vane. Og såvidt jeg vet er det ingen regel om at det bare er lov til å være AB i flaue emner, så da tillater jeg meg å være AB i så mange tråder jeg bare vil. Jeg ser virkelig ikke hvordan det kan skade andre at jeg skriver at jeg liker blomster som anonym i stedet for med nick.

• Liker 3
Skrevet

De sidste dager har jeg lært at det findes noen veldig flotte mennesker her.

Og dessverre at noen absoludt ikke er det (men det vidste jeg jo).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte bare prøve å poste som anonym

Gjest JosefK78
Skrevet

Jeg måtte bare prøve å poste som anonym

Litt som å seg seg selv utenfra

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Har lært at folk blir fornærmet for den minste ting :P blir litt sjokkert egentlig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...