Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. april 2012 #1 Skrevet 22. april 2012 Hei! Er på utkikk etter ny kaffemaskin (kapselmaskin). Har hatt en Nespresso som synger på siste vers og har egentlig aldri vært fornøyd med den siden man bare kan lage svart kaffe og ikke kakao, cappuchino osv. Men kan lage skummet melk med den. Og så er det litt tungvint å må bestille på nettet. Så nå er jeg på utkikk etter en ny maskin. Må være enklest mulig å lage kaffen og slippe å holde på med egen slange og sånn til å steame melk. Kan man kjøpe kapsler med melk for å blande i kaffen? Vil også ha med kakao, cappuchino og de der typene. Nespresso ble litt for avansert i smakene og sånn. Må kunne kjøpe kapslene på elkjøp/rema f.eks. Prisklasse: helst under 1000,-
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #2 Skrevet 22. april 2012 Du får ikke gode til den prisen. Vi har en på jobb, tror heit tassimo eller noe sånt. Der er sånne kapsler med melk i. Jeg synes ikke det blir god kaffe av den. Kan ikke detnek meg at sånne melkkapsler kan erstatte melka. Det finnes jo maskiner hvor man har melk oppi en beholder. Men dei er ikke billige. Smaken derimot er utrolig god. Men til den prisen du vil ha, kan jeg ikke anbefalle noe som helst. 1
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Jeg prøvde kaffe og melk hos ei som har Tassimo (melk i kapsel) og var fornøyd med den. den hadde kostet mellom 1000-2000. Men er det ikke de samme kapslene man bruker selv om det er en dyr Tassimo eller om det er en billig? Når jeg likevel ikke gidder holde på med ordentlig melk og ikke tar meg rå til å kjøpe en maskin med egen beholder for melk, selv om det hadde vært det beste..
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Tassimo kommer på salg til halv pris ganske så ofte. Det er bare å følge med på det i butikkene. Det er jo smaken din som avgjør om du liker den eller ikke. Jeg gjør ikke det. Jeg har en siemens espresso med kvern, så bruker jeg forskjellige bønner.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Tassimo kommer på salg til halv pris ganske så ofte. Det er bare å følge med på det i butikkene. Det er jo smaken din som avgjør om du liker den eller ikke. Jeg gjør ikke det. Jeg har en siemens espresso med kvern, så bruker jeg forskjellige bønner. Ok, skal følge med Vet du om Tassimo kapsler kan kjøpes på f.eks. Rema? Så slipper jeg dra inn til sentrum hver gang jeg må ha nye. Har sett at Dolce Gusto er på rema. Men ikke lagt merke til Tassimo. Er det stor forskjell på DG og Tassimo forresten? Har ikke prøvd Dg.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Jeg har ikke smakt DG, men har sett at på eljkøp dem lar smake fra forskjellige. Kan du ikke ta en tur dit og høre hva dei har å si og kanskje prøvesmake. Som sagt vi har tassimo på jobb. På rema har jeg sett noen kapsler forbigåendes, men har aldri tenkt over hva slags merke det er Kanskje andre veit?
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. april 2012 #7 Skrevet 22. april 2012 Ja, tenkte å stikke innom elkjøp. Får håpe jeg kan smake der Takk for hjelpen så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå