Gå til innhold

Middel mot edderkopper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om noe slags middel som kan ta kverken på edderkopper?

Det er helt sinnsykt ute på verandaen nå, jeg tør jo ikke sitte ute der lenger. Oppdaget digre baller med edderkoppbabyer der i går. De er bare overalt nå og jeg holder det ikke ut :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker altid å ha ei flaske radar i nærheten. Du sprayer en dusj rett på eddisen. Enten dør den eller så stikker den av. Ved regelmessig bruk ble vi kvitt de fleste av dem.

Lykke til.

Skrevet

Rent bortsett fra at edderkopper jo er nyttedyr - og som kanskje ikke bør fjernes - anbefaler jeg Masta Kill fra Nessemaskin - velg Skadedyrbekjempelse og Insektmiddel - det er suverent mot det meste.

Jeg hadde masse maur på peonene mine - ga dem en dusj .. og nå er mauren borte :).

Det er også flere andre tråder om det samme - så søker du - finner du kanskje flere gode råd.

Skrevet

Åhh...har sjekket ut linken til Nessemaskin og det middelet virker som det virkelig tar udyr. Tusen takk for den!!!!! :)

Mange ganger føles det skikkelig uggent å sitte på verandaen når man neste høøører at det kryper og kravler rundt.

OK ok....krypdyrene er jo det for en årsak....men..uhhh...må dem være så næære meg??? *iiiiik-og-sånn*

*innrømmer at jeg er skikkelig pingle mht edderkopper, biller og andre festlig småkryp*

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Skal gå til anskaffelse av Masta kill, det kan jo samtidig ta knekken på alle maurene her (er ekstremt med det her og, men de er jeg ikke redde for...)!

Skrevet
Åhh...har sjekket ut linken til Nessemaskin og det middelet virker som det virkelig tar udyr. Tusen takk for den!!!!! :)

....

OK ok....krypdyrene er jo det for en årsak....men..uhhh...må dem være så næære meg??? *iiiiik-og-sånn*

*innrømmer at jeg er skikkelig pingle mht edderkopper, biller og andre festlig småkryp*

.. vil bare minne om hvem som ga deg linken :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Må si at jurhårsfjerneren fasinerte meg mer enn edderkoppfjerneren... :sjenert:

Skrevet
Må si at jurhårsfjerneren fasinerte meg mer enn edderkoppfjerneren... :sjenert:

Problemer med jurhår eller :klø: :overrasket::ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Problemer med jurhår eller :klø:  :overrasket:  :ler:

Ikke spesielt, men det var et produkt jeg ikke i min villeste fantasi hadde forutsett at fantes. Kjenner ikke så mange ekte kuer... :sjenert::ler:

Skrevet

Utrolig hva man kan lære på KG :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...