Delfia Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Jeg er ute etter en sang til å ha på festen.En liten Ice-braker for å si det slik.Jeg vet om en som innebærer at alle som har fått bot må reise seg,alle onkler reiser seg osv.Og den kunne jeg tenkt meg å hatt men kan ikke finne den noe sted og husker slett ikke hvordan den var og til hvilken melodi. Noen som kan hjelpe!?!
smilepia Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Hei Delfia. Ikke lenge igjen for dere nå nei :-) Ang den "alle XXX reiser seg", så har jeg hørt at den finnes i flere varianter (på meldodi) - bl.a "tornerose sov i 100 år" (barnesangen altså) Hva versene angår, så er det vel bare fritt frem å lage ting selv? f.eks alle med briller alle over 30 (eller annet tall) alle med lappen alle lesehester alle som snorker alle med barn alle gifte alle med hatt (?) alle med haill ;-) Ja, i det hele tatt - her kan du slippe fantasien løs. Lykke til med sangen, og øvrige forberedelser Ps - glemmte å skrive et versj da. Men det blir vel omentrent slik: Alle gjester reiser seg, reiser seg, reiser seg alle gjester reiser seg, setter seg. Alle med briller reiser seg, reiser seg, reiser seg Alle med briller reiser seg, setter seg osv Endret 14. juli 2005 av smilepia
Delfia Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2005 Takk. Det var akkurat den jeg tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå