Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 30. november 2009 #1 Skrevet 30. november 2009 Ok, nå er det veldig spennende her hos meg Noen må hjelpe meg å tyde testen Se her..... Jeg har prøvd i noen mnd, og ønsket meg veldig en strek. Men det pleier ikke å hjelpe uansett hvor lenge jeg stirrer på stedet der en strek ville vært. Men nå var den altså der :dåne: Jeg har fått skyggestreker før, men de var litt annerledes enn denne. Denne er tydeligere, og syntes fra alle vinkler. Jeg kan ikke si det til noen enda, for mannen min må nesten være den første som får vite det, og jeg har så lyst til å legge en positiv test i kalenderen hans i morgen. Jeg klarer ikke helt å stole på den streken jeg ser. Så jeg vil vite om dere ser den også.
Saeria Skrevet 30. november 2009 #2 Skrevet 30. november 2009 Generelt sett, er en strek en strek, så gratulerer! Jeg fikk en veldig svak strek ved disse tider i fjor, og CB digital sa gravid. Gutten er nå 3,5 mnd. Ble mamma i august, ja. Så om du er veldig usikker, så kjøp en digital, eller svi av en ny pinne i morgen tidlig.
Gjest TS Skrevet 30. november 2009 #3 Skrevet 30. november 2009 Tusen takk, Saeria Jeg klarer ikke å tro det enda. Jeg har digitaltest liggende her, men tar den i morgen. Stripsen jeg hadde er mer sensitiv enn digitaltesten, så jeg turte ikke å svi av den nå.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #4 Skrevet 30. november 2009 Sånn så den ut hos meg når jeg testet en dag før mens.. er 25 uker på vei nå. Grattis du er nok gravid
Gjest TS Skrevet 30. november 2009 #6 Skrevet 30. november 2009 Jeg er helt fra meg her jeg sitter. Men jeg tror fortsatt ikke på det altså Men jeg er noen dager over mensen... Syntes det er rart at den er så svak da, og testen er blant de mest sensitive man får tak i. Jeg tok en test for to dager siden, og ser på den også nå. Det var en svak strek på den også, men jeg tenkte bare at det var nok en skyggestrek. Men det var kanskje ikke det da Denne er mye sterkere.
Saeria Skrevet 30. november 2009 #7 Skrevet 30. november 2009 Jeg testet selv rundt IKM, og selv om pinnen er mer sensitiv enn den digitale, var streken svak. Den digitale brukte litt tid (hvertfall føltes det slik for ei som IKKE hadde noen planer om å være gravid ) før den lyste "Gravid" mot meg. Nå er det ingen anger på at graviditeten kom. Vi visste vi ville beholde, og det er vi glade for.
wahaj Skrevet 30. november 2009 #8 Skrevet 30. november 2009 Testa også på ikm og 3 dager etter og fikk veldig svaakt positiv, men jeg er gravid. Så gratulerer! :-)
helenaa Skrevet 30. november 2009 #9 Skrevet 30. november 2009 Jeg fikk også den typen strek en dag over IKM. Mannen nektet å godta at det var en strek, men jeg hadde tro på det (vel bevandret som jeg var med tråder som dette). Samme dag viste CB "Gravid". Gratulerer!
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #10 Skrevet 30. november 2009 HAH! Den der er positiv du! Gratulerer.
Gjest TS Skrevet 30. november 2009 #11 Skrevet 30. november 2009 Tusen takk for gratulasjoner! Å, herregud, er jeg faktisk :dåne: Tror det er en viss mann som kommer til å bli veldig glad når han åpner pakkekalenderen sin i morgen tidlig Han ønsker dette så inderlig Skal ta en CB digitaltest når jeg står opp, før han. Håper bare den slår ut Det er ganske vanskelig å sitte her nå med han og snakke om alt mulig annet, når jeg kanskje har en bitteliten baby i magen! Vår baby. Og det er INGEN i hele verden bortsett fra meg som vet det Jeg er fortsatt litt i tvil, men har jo aldri fått en strek før. Bare skyggestreker.
angelou Skrevet 30. november 2009 #12 Skrevet 30. november 2009 Ta en CB digital i morgen du, sikker på den gir utslag, for den streken var absolutt en strek, grattis
Kosteskaft Skrevet 30. november 2009 #13 Skrevet 30. november 2009 Du må fortelle hva mannen sier imorgen! Skulle vært flue på veggen når han åpner kalenderen.
Pupsilure Skrevet 1. desember 2009 #14 Skrevet 1. desember 2009 Trådstarter her Digitaltesten sa gravid og mannen ble kjempeglad Han kunne nesten ikke tro det. Sa det var nesten som å høre at han hadde vunnet i lotto. Han gav meg en god klem, og var helt ute av seg Testen sa at fosteret er 1-2 uker. Og jeg er 4+3 ifølge utregninger. Jeg er kvalm..... Men lykkelig:)
Kosteskaft Skrevet 1. desember 2009 #15 Skrevet 1. desember 2009 Gode nyheter på 1.desember! Lykke til masse.
Skogtussa Skrevet 1. desember 2009 #16 Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer! Moro at du fikk benyttet pakkekalenderen til å fortelle den gode nyheten da. Bildet av testen din var helt lik hvordan min så ut når jeg testet også. Tok flere (kjøpte jo en hel haug på nettet), og alle viste den veeeeeldig svake streken..Gjorde som deg, kjøpte en CB digital, og da var resultatet tydelig med en gang:)
Envy Skrevet 1. desember 2009 #17 Skrevet 1. desember 2009 ååh! Gratulerer så masse Pupsi! For en fantastisk nyhet det måtte ha vært å få 1.desember!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå