Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har altså fått rosa og lilla strekkmerker mange steder på kroppen etter at jeg ble gravid (har gått opp 20 kilo). Har prøvd strekkmerkekremer fra vichy og gud vet hva mer. Men nå har jeg kommet over en krem mot strekkmerker som faktisk funket etter kun et par dager! På både de gamle og de ferske strekkmerkene! Kjøpte "Body focus-stretch mark improver" fra The Body Shop. Koster 279. Mine strekkmerker har bleknet ganske mye!

Dette er på meg da, men ville bare tipse noen som kanskje sliter med det samme! :)

Ha en fin dag! :goodbye:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! Det skal jeg huske på! :)

Ha en fin dag du også! :)

Skrevet

Takk for tips- er verd å prøve :)

Skrevet

Takk for tipset!! Jeg har også fått endel strekkmerker på magen, usj!!! Skal definitivt kjøpe den kremen. Håper det hjelper:)

Skrevet

Den har hjulpet meg mye! :)

Skrevet

Vil det være noe vits i begynne med den nå, eller skal jeg vente til jeg har født? Er 28 pluss 5 i dag hvis det har noe å si ;)

Skrevet
Vil det være noe vits i begynne med den nå, eller skal jeg vente til jeg har født? Er 28 pluss 5 i dag hvis det har noe å si ;)

Begynn så snart du kan! Desto bedre. :) Jeg har ikke strekkmerker på selve magen enda, men smurer den inn med denne kremen likevel for at det eventuellt skal forhindre at det danner seg strekkmerker i det hele tatt. Kan jo selfølgelig hende at de kommer likevel, men denne kremen har iallefall bleknet både mine gamle og nye strekkmerker utorlig mye!

Skrevet

*abonnere*

Noen flere som har prøvd denne, og som vet at den faktisk funker? Virker litt for godt til å være sant :)

Skrevet

bare blekner den?

Jeg har en del strekkmerker, men de er ganske "gjennomsiktige" men fortsatt veldig synlige :sukk:

Gjest Aurora Borealis
Skrevet

Jeg har hørt fra hudeksperter at det ikke er noe man kan gjøre med strekkmerker. Er det bare tull da? :klø:

Gjest svanungen
Skrevet
Jeg har hørt fra hudeksperter at det ikke er noe man kan gjøre med strekkmerker. Er det bare tull da? :klø:

Jeg har også hørt dette...

Samt at de vil blekne naturlig etterhvert. Mine kom brått og brutalt i puberteten, og da var de ganske røde og skjemmende. Forsøkte allslags kremer, og innbilte meg at noen fungerte. Men aner meg at det var naturen selv om ordnet opp, og at de ville bleknet uansett. Nå er det mer slik at jeg kjenner de oftere enn jeg ser de... Men virker kremen på flere, så kan det jo være verdt et forsøk.

Skrevet
Jeg har hørt fra hudeksperter at det ikke er noe man kan gjøre med strekkmerker.

Det er korrekt. Tror du virkelig at hudpleiere ville sagt det om det ikke stemte? De har $$ i blikket. :ler: At et produkt "virker" på et par personer har med tilfeldigheter å gjøre. Strekkmerker blekner uansett om man vasker seg med vann og såpe, eller smører seg inn med krem til 1000,- for 50 ml fire ganger om dagen. Noen er heldige (gode gener), andre er ikke fullt så heldige.

Skrevet

Mine strekkmerker blekner i løpet av et par uker, uansett om jeg smører med dyre kremer, spenol eller ingenting i det hele tatt...

Skrevet

Hehe, ingen kremer kan få bort strekkmerker. Det kan dere være helt sikre på!

De blekner med tida uansett, særlig hvis de ikke er så dype. Jeg fikk en del strekkmerker på låra og på puppene under 1. svangerskap, etter noen mnd var de "borte" - dvs så lyse at man måtte se veldig nøye for å se dem. Nå, litt over halvveis med nummer to, merker jeg at de begynner å komme frem i dagen igjen.

Skrevet

Og før i tiden trodde man at jorda var flat, at sola kretset rundt jorda, at dinosaurer ikke eksisterte og gud vet hva. Så dermed kan ikke strekkmerker blekne av en krem? Jeg vil si det er nesten stygt av flere her å kommentere at det er bare vissvass og bullshit, la folk gjøre som de tror på! Tro kan flytte fjell, og hjelpe en liten krem å fungere kjappere. Gledesdrepere ;)

Gjest Gjest_Grethe_*
Skrevet

Jeg synes den funker! :jepp:

Mine bleknet drastisk etter at jeg begynnte med dennne kremen! Kombinerer den med coco butter cream, eller hva den heter-lukter sjokolade. Rart at strekkmerkene mine skal begynne å blekne etter at jeg begynnte å bruke denne kremen, selvom om jeg ikke har minsket i størrelse-tvert imot. Så jeg trur absolutt at det funker! :)

Gjest Gjest_Grethe_*
Skrevet
bare blekner den?

Jeg har en del strekkmerker, men de er ganske "gjennomsiktige" men fortsatt veldig synlige :sukk:

Vel, mine har gått fra ganske lilla-røde til nesten usynelige på to uker. :)

Skrevet

Den kremen skal prøves!!

Takk for fint tips :)

Skrevet

Når det er så mange som syntes det virker, så syntes jeg det er verdt et forsøk jeg... ;) Joda, både hudpleiere, leger etc. sier at kremer ikke har noen funksjon... Men det skader ikke å prøve når noen har erfaring med at den funker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...