Gå til innhold

Strawberrynet- er det mest fake og gamle produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bestille en HR Magic concealer fra strawberrynet, men er usikker på grunn av ting jeg har lest her inne...er strawberrynet en useriøs nettbutikk som mest selger dritt som er fake eller utgått på dato? Er det bedre å betale full pris i parfymeri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vil bestille en HR Magic concealer fra strawberrynet, men er usikker på grunn av ting jeg har lest her inne...er strawberrynet en useriøs nettbutikk som mest selger dritt som er fake eller utgått på dato? Er det bedre å betale full pris i parfymeri?

Nei, og nei.

Skrevet

Hvor har du det fra? O.o Har aldri opplevd å få fake eller gamle produkter derfra, og servicen er topp.

Skrevet

Fake?! For noe tull. Jeg har heller aldri opplevd å få gamle produkter. Det har skjedd et par ganger at noe av det jeg handler fast har endret emballasje, og da har de nye pakningene dukket opp samtidig på SN og i parfymeriene her.

I perioder har det vært litt dyrere å handle der, men det har jo med valutakursene å gjøre. Nå i det siste har det vært svært billig. I tillegg har de lojalitetsrabatt som øker for hver gang du handler der, inntil du får 10 % på alt, alltid. Frakten er alltid gratis, og om du handler for over 200 kroner og må betale moms og fortollingsgebyr kan du faktisk sende dem kopi (bilde) av kvitteringen, og de dekker disse utgiftene for deg!

• 2 uker senere...
Skrevet

De selger gamle, utgåtte produkter ja. Jeg har opplevd å bl.a. få brukte kremer og mascara som har skilt seg. Det har aldri vært noe problem å få nytt da, og det sistnevnte kan man jo risikere å få i vanlige parfymerier og.

Skrevet

jeg elsker strawberrynet, og er alltid fornøyd når jeg har bestilt der! :) Handler både sminke, kremer og gaver der.. :)

Gjest Invicta
Skrevet

Jeg har bestilt ganske mye derfra nå, og har aldri opplevd å få noe som har vært brukt eller utgått!

Jeg lurer også på hvor TS har hørt dette?

Gjest Gjest_blå_*
Skrevet

At de selger utgåtte og fake produkter har vært hevded i mange tråder her inne. Det er ikke så lenge siden det var ei som sa hun hadde fått fake MAC(tror jeg det var) produkter derfra.

Jeg har fått produkter som har vært åpnet, men det har kun skjedd når jeg har bestilt varer merket "unboxed". Jeg begynte å styre unna det, og siden har alt vært ok.

Strawberrynet er desverre ikke så billig som det engang var, så nå handler jeg mest på Feelunique.

Skrevet

Jeg har bestilt masse fra strawberrynet. Og jeg er overbevist om at de ikke selger noen falske produkter, det ville jo vært et selvmorde for bedriften! 99% fornøyd. Jeg har opplevd 3 ganger å få mascara som er helt utørket = gammel. Men det er 3 handler av 500, så alt i alt en bra nettbutikk.

Skrevet

Jeg har fått gamle produkter fra Strawberynet, og har helt sluttet å handle derfra.

Se på denne, for eksempel- det er årevis siden Estee Lauder produserte øyenskygge i denne forpakningen, de har en annen design nå. Makeup i pudderform er riktignok veldig holdbart, men å selge en øyenskygge som må være minst fem år gammel er ikke akspetabelt overhodet. Og hvis de selger fem år gamle øyenskygger, selger de nok fem år gamle concealere, foundations etc også, og kremprodukter holder ikke evig, selv om de er uåpnet.

Gjest Gjest_123_*
Skrevet

Leveringstiden har jo blitt helt bak mål og. Nå er det en måned siden jeg bestilte, og det vises fremdeles ingenting på trackingen. En skulle jo tro at pakkene iallefall hadde greid å nå Norge i løpet av denne tiden.

Skrevet

Hei,syntes det er rart fo jeg har bes my derfra i den siste tiden og det tar max 5 dager.Men må sende det som Rek ellers går det superseint.Prøvde som klump men det tok lang tid.Greit med Rek for den blir "passet på"hele veien og mi kan sjekke hvor den er.

Skrevet
Leveringstiden har jo blitt helt bak mål og. Nå er det en måned siden jeg bestilte, og det vises fremdeles ingenting på trackingen. En skulle jo tro at pakkene iallefall hadde greid å nå Norge i løpet av denne tiden.

Det er jo ikke SN sin feil at Posten er trege, da. Virker som om det har gått helt i stå for dem etter jul. :(

Skrevet

Jeg har bestillt endel fra SN etter jul og har fått dem etter 5-7 dager hver gang. Den ene pakka til verdi av 800 kr slapp forbi tolla også så jeg er superfornøyd :D Jeg bruker alltid rek. sending.

Men de er sløve med å sette inn penger på kontoen synes jeg.

Skrevet

Har bestilt sikkert 200 ganger fra sn, og har aldri opplevd å få gamle varer.

Skrevet

Jeg er også strålende fornøyd med det jeg har kjøpt derfra. Sendte rekommandert, og det kom innen rimelig tid:)

Varene er også veldig bra, siste kjøpet mitt var en Dior Hypnose Mascara, den var like fin og fersk som den man kjøper i butikk/taxfree!

Jeg lurer også på hvor TS har hørt dette ryktet?

Skrevet

· StrawberryNet.com is a trusted company, They has received 2007 Circle of Excellence Platinum Award Winners. In the BizRate, there are already 225,000 of their customers comments, you can go take a look at: Customer reviews

Sorry, gadd ikke å oversette. Skulle bare si at StrawberryNet.com er kjempe gammel, veldig kjent, og er en av de største internettbutikker i verden! Hvis det sier dere noe. De har også vunnet utallige premier for sin internettbutikk og for fornøyde kunder.

Men haha, bare se på denne kommentaren på bizrate, der var det ei norsk dame som har dummet seg skikkelig ut. Jo, så klart at alle internett butikkene bør inkludere norsk moms og toll i prisene, og at de må ta hensyn til at norsk post fullstendig kollapser i desember/januar. :ler: Snakk om å føle seg som verdens navle...

It took much longer time to ship than expected.The website says nothing about extra taxes and nothing about where they send from. It looks like a Norwegian company unless you know where to check. Since the prices are in NKrones it should include taxes.

Skrevet

Jeg har bestilt fra SN over flere år og har aldri fått gamle eller åpnede produkter derfra, har alltid vært fornøyd.

Skrevet

Det er jo ingen som tvinger dere til å handle på Strawberrynet da. Eller kanskje dere er sure parfymeridamer som er ute etter å sverte butikker som tar lavere pris enn dere.

Gå nå bare på parfymeriene og betal blodpris for sminken dere, så kan vi kose oss i fred med Strawberrynet.

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Strawberrynet før, men har funnet bedre nettbutikker. Feelunique og Lookfantastic har bl.a. bedre utvalg til bedre pris, men det er jo pga kursen nå for tiden. Opplevde en gang at jeg fikk en ansiktsrens som lukta på grensa til harskt, men jeg gadd ikke klage og brukte den opp for det... :sjenert: Bruker Strawberrynet en sjelden gang om jeg finner produkter som er billigere enn på feelunique (som tilbakebetaler moms/toll!) og lookfantastic.

Ps. Vær obs på at de ikke er like greie med å tilbakebetale moms/toll som de har vært tidligere. Har hørt om to tilfeller nå nylig hvor de ikke hadde fått tilbake pengene som man gjorde tidligere. Strawberrynet sa at dette ikke var noe de var pålagt til å gjøre, men som de gjorde innimellom som en ekstra service...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...