Gå til innhold

Bli brun..

Gjest Gjest_Hilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Hei!

Tar dere sol eller spraytan før bryllupet?

Har vurdert spraytan, men er redd jeg skal bli overbrun. Blir jo ikke pent det heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer til å ta litt solarium før bryllupet. Begynner 2 uker før. Bruker full sunblock i ansiktet og på halsen. Tør ikke ta spray-tan da jeg har sett mange skjoldete resultater på venninner...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ble frarådet spray tan fra hudpleier fordi jeg har tørr hud og da er det stor sansynlighet for at det blir stygt. Hun advarte også mot spray tan fordi det kan sette merker på brudekjolen.

Skrevet

Jeg skal ta solarium. Begynner vel 5-6 uker før bryllupet. Jeg skal gifte meg om vintern og har derfor ikke noe "underlag/farge" far før av. Jeg blir ikke fort brun så derfor starter jeg i god tid og bygger opp farge.

De første gangene tar jeg kanskje 15 min....også øker jeg til 20 også 25 og 30 min av gangen helt til slutt. Starter vel med 2 ganger i uka også blir det 2-3 etterhvert.

Skrevet

Jeg tar spraytan. Og jeg skal ta det på onsdagen føre bryllupet. Da var ikke fargen så sterk!!

Så får det bare bli som det blir med eller uten skjolder :Nikke:

Gjest Fruktkake
Skrevet

Jeg har bestilt spraytan, men vet jammen ikke. Jeg får veldig fint resultat av selvbruningsspray som jeg påfører selv. Så jeg får se...

Skrevet

Jeg skal ta litt sol...

Gjest Fruktkake
Skrevet

Det er jo utrolig kjipt med de to hvite flekkene man får på skulderbladene når man tar sol da..

Skrevet

Fruktkake - det kommer ann på hvordan du legger deg i sola det. Før fikk jeg sånne, men det gjør jeg ikke lengere....

Skrevet

Hvordan skal man ligge for å unngå hvite prikker?

Er helt grønn på dette her! Tok sol i går, og det var så skummelt at jeg måtte ha med meg kjæresten min til å holde meg i hånden... :sjenert::ler:

Skrevet

har så vidt begynt å ta sol nå.

tar litt tid før jeg blir brun.

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Takker for svar!

Tror jeg blir å ta sol.

Jeg bruker ikke å få hvite flekker på skulderbladene, men under armene.

Så må huske å sole meg litt der og..

Skrevet

Afrodite...skummelt?! HVorfor det? Det er jo bare deilig...jeg sovner alltid...

Jeg legger jeg liksom med skuldrene litt fremovcer..istedenfor helt bakover (sånn som du ville hatt dem for å gå rett i ryggen).

Sånn som jeg ligger hadde jeg sett litt lut ut i ryggen om jeg reiste meg opp.....

Da får jeg ikke hvite flekker....

Skrevet
Afrodite...skummelt?! HVorfor det? Det er jo bare deilig...jeg sovner alltid...

Jeg legger jeg liksom med skuldrene litt fremovcer..istedenfor helt bakover (sånn som du ville hatt dem for å gå rett i ryggen).

Sånn som jeg ligger hadde jeg sett litt lut ut i ryggen om jeg reiste meg opp.....

Da får jeg ikke hvite flekker....

Det bråker, det durer og knitrer. Det lyser ekkelt, jeg kan ikke se noen ting, og ligger i en liten boks. Har ingen aning om noen lusker seg inn og lenker sammen boksen, stjeler tingene mine og gjør ekle ting.

Er vanligvis ikke så paranoid, men solarium synes jeg er fryktelig skummelt!

OG! FÆL musikk!!! :eeeh:

Skrevet

He he he..ja jeg dobbeltsjekker alltid at jeg har låst døren før jeg legger meg ned. Og jar jeg tenkt en gang eller to "tenk om den lukker seg og jeg ikke får den opp igjen".

Men som regel legger jeg meg ned - lukker øynene og forestiller meg at jeg ligger på stranda og soler meg uten en eneste bekymring....det er somregel nok til at jeg sovner...også våkner jeg når den skrur seg av...

Ta med egen Mp3 spiller /Ipod så får du høre på det du vil....

Skrevet

Jeg har begynt å ta sol. Blir ganske lett brun, og har allerde blitt ganske brun av å være på jobben i disse fine dagene som har vært. Men har fått skille av solbriller og t-skjorte allerede, så jeg må ta sol allerede nå for å få vekk skillet. Ikke så pent å se ut som Batman ;)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

ui. Jeg har aldri tenkt tanken at det er skummelt å ta sol. Har gjordt det og synes det var deilig men nå etter å ha lest denne siden er ikke jeg så sikker lenger

Skrevet

Jeg kom hjem fra Tyrkia for ca 1 mnd siden og har tatt solarium en

gang i uka etter dette for å holde på brunfargen.

Hvis man flytter litt på seg mens man ligger i solariumet, unngår man disse

hvite flekkene. Før jeg lærte det, fikk jeg alltid to små hvite flekker på rompa..

Vil ikke bli for brun heller,- er ikke noe fint hvis det blir overdrevet.. ;)

Skrevet

Jeg skal ta litt sol. Har aldri opplevd sånne flekker dere snakker om på skuldrene, men har sett en del med en morsom hvit flekk på rumpa når jeg har vært på trening. Jeg har egentlig litt solariumsangst, så jeg liker det ikke. Er ganske rolig som person, men akkurat i solarium begynner jeg å tenke på alt som kan skje; kikkere, noen som tar klærne mine, at jeg ikke kommer ut igjen, at noen putter på masse penger fra utsiden uten at jeg vet det.. Det er jo helt sykt å tenke sånn, men jeg gleder meg bare til å komme ut igjen, så glad jeg ikke skal ta noe mer sol etter bryllupet :)

Skrevet

Forresten godt det er noen andre her med solariumskrekk også! Jeg trodde faktisk jeg var den eneste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...