Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anna_*
Skrevet

endelig er Nyce Legs kommet til Norge! det er strømpebukser på sprayboks. virker jo helt vilt men jeg kjøper det alltid i utlandet og det er bare så utrolig fint. finnes i flere farger og du får bare de fine bena! finnes flere typer men Nyce Legs synes jeg er den beste, og så er den billigst. så den på chic.no men den finnes kanskje flere steder? sikkert bare å søke på nettet. anbefales! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke overbevist............................

Skrevet

Noen som har prøvd det da? Er det vanskelig å påføre og hvordan Ser det ut i skille mellom hud og strømpebukse??? Jeg liker best stay ups jeg da, funker det som det??? Har litt vanskelig for å forestille meg dette her... Er det ikke noen som har et bilde av hvordan dette ser ut når den er sprayet på da...?

Skrevet

Og korleis blir det om ein søler på seg? "Dett" stømpebuksa av på stader då? Om dette funkar vil eg gjerne prøve det, men hadde vore fint å fått vite litt meir først...

Skrevet

Jeg har ikke prøvd selv, men det ser litt interessant ut... Sto at den skulle vaskes av med såpe og vann, men at den tålte regnvær.

Skrevet

Vannfast men vaskes av i dusjen??? :klø:

Interessant....

Skrevet

Høres litt for godt ut til å være sant. Men ettersom det sies å bli en bestselger allerede, så må det kanskje ha noe for seg? Kreves kanskje litt trening for å få det jevnt utover?

5 strømpebukser = enda en metallboks i søppelet, tenker jeg...

*digresjon fra "miljøvennlige" sauen* :sjenert:

Skrevet

den er kjempelett å få jevn! blir ikke en eneste skjolde. sitter hele kvelden og om du ikke vasker den av når du kommer hjem, er den der fortsatt på morgenene etter! nyce legs virker, det kan jeg garantere

hilsen ivrig bruker

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Se på www.frokennorge.no der finner man den som inneholder silke er nok bra siden jentene bruker den under finalen :) men den varer over 20-25 ganger. Har bestilt den... Gleder meg!

Skrevet
Se på www.frokennorge.no der  finner man den som inneholder  silke er nok bra siden jentene bruker den under finalen :) men den varer over 20-25 ganger. Har bestilt den... Gleder meg!

Ser ganske interessant ut da. Lurer på hvilken fargenyanse jeg skal ta...

Skrevet

Hm, jeg tror jeg går for coco jeg, jeg må nok neste prøve det her. Skal prøve å bestille i morgen jeg.

Gjest Gjest_SIREN_*
Skrevet

JEG HAR PRØVD BEGGE TYPENE OG DE ER AKKURAT LIKE STORE. ER IKKE NOE MER STRØMPER I DEN ENE ELLER ANDRE. SORRY...MEN SÅNN ER DET BARE.

KOMMER VEL LITT ANPÅ OM MAN SKAL SPRAYE HELE BENET ELLER BARE PÅ LEGGEN :sjenert:

Skrevet
Hmm.. Allergifare?

Pleier ikke reagere på kosmetikk så det problemet tar jeg om det blir aktuelt...

Ser harmløst ut da, men aminosyrer og ekstrakt fra grønn te, silke, men man vet jo aldri.

Skrevet

Dette har jeg sikkert ikke noe med å mene noe om, men ... :sur:

Hvis dama mi kommer hjem med dette, skal jeg barbere alt håret borsett fra på den ene siden og la det vokse langt, skikkelig langt, og spraye dette til en groovy hentesveis som hilser deg i vinden.

Først da er vi skuls.

Mener ikke å ødelegge for de som markedsfører her, men vi lever i et demokratisk samfunn..og ærlig talt! :ler:

Skrevet

du kan kjøpe på chic.no tar bare et par dager :husarbeid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...