Gå til innhold

www.somethingblue.dk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere bestilt fra www.somethingblue.dk? Tar de mye i frakt, og tar det lang tid å få det dere har bestilt?

De hadde så mye jeg har lyst på... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 104 i frakt, det var bare en liten rull med silkebånd som ble sendt som vanlig brev.

Tok tre uker før jeg fikk det, selv om det sto at det var opptil 5 uker leveringstid.

Masse fint der ja, kommer nok til å bestille mer derfra jeg også :) Men blir fort dyrt med frakt og toll fra utlandet

Skrevet

Jeg bestilte bordkortholdere og servietter der for langt over tollgrensen.

De var kjempesnille og førte opp en fiktiv pris under tollgrensen. Og merket det med "gave".

Helt uten at jeg hadde kontaktet dem.

De holdt også forventet leveringstid.

Skrevet

Takk for svar!

I dag er det en måned til vi gifter oss, så jeg må nok skynde meg å bestille :ler:

Skrevet
Takk for svar!

I dag er det en måned til vi gifter oss, så jeg må nok skynde meg å bestille :ler:

Jeg forklarte meg litt dårlig, det at det var 5 uker leveringstid var fordi jeg bestilte personlige silkebånd som måtte trykkes. Er ikke like lang levering på alt de har :) Men det er jo lurt å bestille så fort som mulig, så er du på den sikre siden.

Skrevet

Okei - greit å vite ;)

Er nok uansett lurt å bestille veldig kjapt ja, for å slippe å lure på om det kommer fram eller ikke. Går sikkert greit om jeg bestiller i dag får jeg håpe... Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...