Mokka Skrevet 2. juni 2006 #1 Skrevet 2. juni 2006 Er en smule skeptisk til å kjøpe solbriller på internett. Men må si det frister, er jo nestan halvparten av ordinær butikkpris her i norge. Sjekk ut denne siden : http://www.atelier-ottico.it. Det er en side fra Italia. Virker veldig profesjonelt. De har kjempe stort utvalg og utrolig lave priser. Hva synes dere?? Skal jeg tørre å kjøpe et par? Man får ikke retunert brillene dersom de ikke passer, desverre.. Dette er litt skummelt, men kan jo dra ned i en butikk å prøve de jeg eventuelt vil bestille.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #2 Skrevet 2. juni 2006 Jeg vurderer også å kjøpe fra denne siden, etter å ha lest på dinside.no at det var veldig mye penger å spare på å kjøpe solbriller på nettet. Har lyst på et par svarte, klassiske "tidløse" solbriller fra Gucci. Hvis du bestemmer deg for å bestille, så skriv hvordan det gikk!
Mokka Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2006 Hehe. Skal si ifra hvis jeg bestiller, store sjanser for det:) De har jo så mange fine og billige briller. Skrev mail til de og fikk en lovende mail tilbake nesten med en gang. Han skrev at alle brillene er originale og grunnen til at de kan selge de så billig, er fordi Italia er de som produserer/står for mange av de "store" merkene selv. Han skrev at han hadde mange kunder fra Norge, de klaget over at solbriller i Norge var alt for dyrt, og det kan jeg skrive under på. Du får også si ifra om du bestiller deg freshe solbriller!
nat26 Skrevet 2. juni 2006 #4 Skrevet 2. juni 2006 Æsj,jeg kjøpte gucci briller for 3 uker siden og på den siden koster de 80 euros mindre
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #5 Skrevet 2. juni 2006 Jeg sier: go for it! Et par kule solbriller kan virkelig "løfte" selv det mest middelmådige H&M-antrekk til nye høyder.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #6 Skrevet 3. juni 2006 Jeg vurderer også å kjøpe fra denne siden, etter å ha lest på dinside.no at det var veldig mye penger å spare på å kjøpe solbriller på nettet. Har lyst på et par svarte, klassiske "tidløse" solbriller fra Gucci. Hvis du bestemmer deg for å bestille, så skriv hvordan det gikk! ← Her er prissammenligningen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=299621 Fristende å kjøpe på nettet når man ser hvor mye man kan spare!
Mokka Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2006 Sånn da er de bestilt! Måtte bare ta sjansen.. De er så mye billigere.. Bestilte noen kjempe kule Prada solbriller.. I butikken i Oslo kostet de 2100 kr og på den italienske nettbutikken kostet de under 1000 kr. Sweet! Får håpe det ikke tar alt for langt tid før de kommer..
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2006 #8 Skrevet 3. juni 2006 Sånn da er de bestilt! Måtte bare ta sjansen.. De er så mye billigere.. Bestilte noen kjempe kule Prada solbriller.. I butikken i Oslo kostet de 2100 kr og på den italienske nettbutikken kostet de under 1000 kr. Sweet! Får håpe det ikke tar alt for langt tid før de kommer.. ← Gratulerer, kult! Husk å oppdatere oss her på forumet på hvordan det gikk!
Gjest Cosmic Girl Skrevet 6. juni 2006 #9 Skrevet 6. juni 2006 Hei Mokka. Du har vel ikke fått brillene dine enda, men jeg er veldig spent. Har så lyst til å kjøpe selv. Kjøpte før påske noen Stella McCartney-briller til 2.700, og ser de koster 103 euro her. Kommer absolutt til å prøve meg her hvis erfaringene dine er gode. Kjøpte forresten for første gang undertøy på nettet i går, via www.figleaves.com, som jeg ser flere har anbefalt på disse sidene. Kjøpte et merke jeg vet passer meg bra, og en modell jeg allerede har prøvd å butikken og vurderte å kjøpe. Til nesten 4 ganger prisen!!! Her er det virkelig penger å spare, dere. Skummelt er bare at internett aldri er stengt, og at man kan handle hjemmenifra...
*Emma* Skrevet 6. juni 2006 #10 Skrevet 6. juni 2006 Må bare skrive noe så jeg får denne tråden i "Mine innlegg". Håper du holder oss oppdatert! Dette var lovende
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2006 #11 Skrevet 6. juni 2006 Fikk du med et bra etui, altså fulgte det med? Ja jeg fikk med originalt etui og garantibevis og hele pakken.
nat26 Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Har du fått brillene enda? Jeg gleder meg til oppdatering for jeg skal bestille til både meg selv og mannen
Gjest Cosmic Girl Skrevet 13. juni 2006 #13 Skrevet 13. juni 2006 Har du fått solbrillene enda, Mokka?
Krista83 Skrevet 13. juni 2006 #14 Skrevet 13. juni 2006 Tror også at jeg skal ta en kikk på denne siden, får skattepenger snart og kan jo investere i et par briller for dem.. Gi beskjed når du får brillene da Mokka.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #15 Skrevet 24. juni 2006 Har du fått solbrillene nå, Mocca? Jeg er så spent på hvordan det gikk å handle fra den siden pga at jeg vurderer å også handle der.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #16 Skrevet 26. juni 2006 Venter spent på oppdatering... Og hvordan betaler dere der nede?? Bruker dere Pay.pal eller hva??
ashera Skrevet 26. juni 2006 #17 Skrevet 26. juni 2006 (endret) Dette er nok et seriøst firma. Jeg bestilte og av en merksnodig grunn betalte jeg 35 euro for mye, da jeg gjorde oppmerksom på dette i en mail, fikk jeg et høflig svar og beløpet ble straks tilbakeført til min PP-konto. Så nå venter jeg bare på å bli brillefin til uka! Endret 26. juni 2006 av hera
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #18 Skrevet 27. juni 2006 Dette er nok et seriøst firma. Jeg bestilte og av en merksnodig grunn betalte jeg 35 euro for mye, da jeg gjorde oppmerksom på dette i en mail, fikk jeg et høflig svar og beløpet ble straks tilbakeført til min PP-konto. Så nå venter jeg bare på å bli brillefin til uka! ← Det hørtes oppløftende ut. Tror jeg blir å bestille derifra også!
lillesky Skrevet 1. juli 2006 #19 Skrevet 1. juli 2006 Innlegg slettet. Informasjon om hvordan unngå toll/mva når man bestiller for over 200 kr er å anse som brudd på norsk lov og dermed også KGs Regler. Folks rettsoppfatning og lovgiver er her i utakt. Likevel må reglene respekteres. - lillesky (mod)
Søtpotita Skrevet 1. juli 2006 #20 Skrevet 1. juli 2006 Eg vil ha Dior solbriller Blir det ikkje salg i brillebutikkane i Noreg snart også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå