Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Jeg prøver å gå ned i vekt, og trener såpass mye at jeg faktisk forbrenner 1000 kalorier nesten hver dag. Burde jeg spise endel da?
Gjest StoreSky Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 Ja det burde du! Både for å ikke få vitamin/mineral mangel, men også for å holde forbrenningen oppe. (ved meget lavt inntak av kalorier vil kroppen spare på energien) Spis godt med frokost, lunsj, middag, kvelds -eventuelt mellom måltid. (heller ofte og lite enn sjeldent og mye) Og VANN er viktig!!
Gjest StoreSky Skrevet 15. januar 2006 #3 Skrevet 15. januar 2006 Ja det burde du! Både for å ikke få vitamin/mineral mangel, men også for å holde forbrenningen oppe. (ved meget lavt inntak av kalorier vil kroppen spare på energien) Spis godt med frokost, lunsj, middag, kvelds -eventuelt mellom måltid. (heller ofte og lite enn sjeldent og mye) Og VANN er viktig!!
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Takk Burde jeg telle kaloriene jeg spiser når jeg allerede forbrenner så mye ved trening?
Gjest Malina Skrevet 15. januar 2006 #5 Skrevet 15. januar 2006 Mener du at du forbrenner 1000 kcal ved TRENING hver dag? Det er isåfall mye trening hver dag,og da trenger du masse mat! Men spis sunt...hamburger,pølser,øl,brus,kjeks,godteri gir masse kalorier og bør ikke inngå i et slankekosthold for ofte. Du kan med fordel trene litt mindre enn 1000 kcal hver dag,og allikevel kunne gå ned i vekt; evt spise litt mindre.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #6 Skrevet 15. januar 2006 Ja, trener så jeg forbrenner 1000 kalorier nesten hver dag...Jeg liker å trene så til sammen blir det ofte endel kalorier forbrent.
Gjest Malina Skrevet 15. januar 2006 #7 Skrevet 15. januar 2006 Trener du hardt,ville jeg valgt ihvertfall èn fridag i uka-evt gå tur den dagen... På www.treningsforum.no eller på www.vektklubben.no(melde deg inn gratis) kan du se hvor mye kcal du forbruker og inntar hver dag! Sørg for å få i deg nok proteiner!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå