samie Skrevet 6. februar 2009 #1 Skrevet 6. februar 2009 (endret) Fant dette festprogrammet på nettet Festprog.pdf Tenkte kanskje lage noe lignende, men litt usikker om det blir litt for mye av det gode om dere skjønner. Hva syns dere? Endret 6. februar 2009 av samie
Rampolina Skrevet 6. februar 2009 #2 Skrevet 6. februar 2009 Vel, jeg synes det ble litt for mye. Noe av det kan nok gå ann, men ble for mye tegneserier, sitat og diverse. Meeeen, smaken er som baken
samie Skrevet 6. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2009 Ja, var det jeg syns også. De tegneserieinnslagene er ihvertfall helt uaktuelt!!! Får ikke tro det er så kjedelig under middagen at gjestene må begynne med oppgaver for å underholde seg selv. Ha ha ha...
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2009 #5 Skrevet 6. februar 2009 Fant dette festprogrammet på nettet Festprog.pdf Tenkte kanskje lage noe lignende, men litt usikker om det blir litt for mye av det gode om dere skjønner. Hva syns dere? likte ikke tegneseriene, oppgavene etc, men syntes både presentasjon av brudeparet og bordplassering med en liten presentasjon av gjestene var trivelig..
Tropehus Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 ..og til at brudgommen var grafisk designer så synes jeg layouten var helt grusom.
Fiona83 Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 Haha,var vel kanskje litt i det meste laget ,men det var mye som var bra også da...var bare litt vel mye .Redd at gjestene skal kjede seg tror jeg..
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #8 Skrevet 7. februar 2009 ..og til at brudgommen var grafisk designer så synes jeg layouten var helt grusom. Ja... Vi kommer nok ikke til å ta den så langt ut
Gjest Miley Skrevet 7. februar 2009 #9 Skrevet 7. februar 2009 Det var mye bra, men også mye tåpelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå