Gå til innhold

Festprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant dette festprogrammet på nettet Festprog.pdf Tenkte kanskje lage noe lignende, men litt usikker om det blir litt for mye av det gode om dere skjønner. Hva syns dere?

Endret av samie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg synes det ble litt for mye.

Noe av det kan nok gå ann, men ble for mye tegneserier, sitat og diverse.

Meeeen, smaken er som baken :)

Skrevet

Altfor mye... utvilsomt...

Skrevet

Ja, var det jeg syns også. De tegneserieinnslagene er ihvertfall helt uaktuelt!!! Får ikke tro det er så kjedelig under middagen at gjestene må begynne med oppgaver for å underholde seg selv. Ha ha ha... :ler:

Skrevet
Fant dette festprogrammet på nettet Festprog.pdf Tenkte kanskje lage noe lignende, men litt usikker om det blir litt for mye av det gode om dere skjønner. Hva syns dere?

likte ikke tegneseriene, oppgavene etc, men syntes både presentasjon av brudeparet og bordplassering med en liten presentasjon av gjestene var trivelig..

Skrevet

..og til at brudgommen var grafisk designer så synes jeg layouten var helt grusom.

Skrevet

Haha,var vel kanskje litt i det meste laget :fnise: ,men det var mye som var bra også da...var bare litt vel mye :jepp: .Redd at gjestene skal kjede seg tror jeg..

Skrevet
..og til at brudgommen var grafisk designer så synes jeg layouten var helt grusom.

Ja... :forvirret: Vi kommer nok ikke til å ta den så langt ut ;)

Skrevet

Det var mye bra, men også mye tåpelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...