Gå til innhold

Siris hudpleie i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Studenten_*
Skrevet

Hei

Tidligere så har det vært mange anbefalinger av Annes hudpleie i Bergen. VAr nå innom Siris hudpleie hvor jeg så at hun hadde studentrabatt, noe som er ypperlig! lurte bare på om noen hadde erfaringer fra denne hudpleiesalongen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tok venninna mi der på utdrikkingslaget.

For å si det rett ut: Siri (som driver salongen) maste hull i hodet på venninna mi om private/personlige ting som den vordende brud slett ikke ønsket å høre om.

Selv om hun svarte med enstavelsesord og gjorde mine til å ville slippe "maset" og bare slappe av og nyte behandlingen, ble ikke hintet oppfattet.

Ødela noe veldig opplevelsen for henne, så jeg vil IKKE anbefale denne salongen.

Skrevet

Må bare legge til at selv om nicket mitt kan tyde på det, har jeg ikke noe med Annes hudpleie å gjøre. Jeg driver ikke i bransjen i det hele tatt. Hvis noen skulle lure, altså.... ;)

Skrevet

Kanskje det er derfor hun lurer med studentrabatt :ler:

Skrevet

Studentrabatt tror jeg de gir for å trekke flere kunder på morgentid. Pluss at studenter er de som bruker masse penger på seg selv og tenker mye på utseende. De er ekstreme til å shoppe og bruke penger på seg selv når de får studielånet sitt. :) Så det er nok ikke fordi det er en dårlig salong. Noen gir også pensjonistrabatt.

Skrevet

Jeg liker henne ikke. Synes hun var direkte uhøflig en gang jeg var der- og etter det har jeg aldri satt beina mine inn døra hennes.

Jeg går nå fast hos Hud/Duh i Vaskerelven. Dem har studentrabatt også, men bruker ikke Dermalogica slik som hos Siris Hudpleie. De bruker istedet Exuviance. Jeg liker meg veldig godt der, så anbefaler dette stedet fremfor Siris.

Skrevet

Åh! Selger de også disse produktene da?? HVor mye får en i rabatt hos Hud/duh når en er student?

Skrevet
Åh! Selger de også disse produktene da?? HVor mye får en i rabatt hos Hud/duh når en er student?

ti prosent på behandlinger. mener å huske at det e det samme som hos siris.

og ja, dem selger exuviance.

LadyInRed

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Her vil jeg fortelle om den erfaringen jeg har med Siris hudpleie, konklusjonen er at jeg IKKE anbefaler den salongen!

Jeg hadde en time kl 14. Det var greit å finne frem til stedet, men jeg ringte på ringeklokka (døren må åpnes innenfra), og det var ingen som åpnet. Ringte da til telefonen hennes 5 ganger, men det var ingen som svarte der heller. Etter en siste gang på ringeklokka gikk døra opp. Svært kjedelig at det tok sånn tid, men greit nok!

Da jeg kom inn var klokka akkurat 14, det var ingen ved "disken", og ingen som kom ut, så jeg satt meg ned og ventet. Greit nok dette også! Etter 5 minutter kom et menneske, som sannsynligvis var Siri, ut. Hun stilte seg bare i døren og så på meg, hun sa ingenting, bare stod der. Jeg startet da med å si at jeg har time kl 14. Etter noen sekunder sa hun bare "ja" og gikk inn på bakrommet/behandlingsrommet igjen uten å si noe mer. Hun ble borte lenge, i 20 minutter, før hun kom tilbake igjen. I den tiden var det helt stille, aner ikke hva hun gjorde der, men hun var ihvertfall alene. Akkurat i det jeg tenkte at jeg skulle gå, pga at dette gav meg en veldig dårlig følelse, kom hun tilbake. Da spurte hun meg: "har du time nå?" Jeg svarte ja, hun bad meg om å vente litt, og gikk på behandlingsrommet igjen. Da gikk jeg!!

Jeg kan altså ikke si noe om hvor flink hun er eller ikke, men jeg vil likevel IKKE anbafale denne salongen! Jeg kommer aldril til å ta kontakt med henne igjen! Det hele var bare svært ubehagelig og merkelig.

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Skrevet
Jeg liker henne ikke. Synes hun var direkte uhøflig en gang jeg var der- og etter det har jeg aldri satt beina mine inn døra hennes.

Jeg går nå fast hos Hud/Duh i Vaskerelven. Dem har studentrabatt også, men bruker ikke Dermalogica slik som hos Siris Hudpleie. De bruker istedet Exuviance. Jeg liker meg veldig godt der, så anbefaler dette stedet fremfor Siris.

Jeg går også til hud/duh..Liker meg veldig godt der,annbefaler på det sterkeste å gå der ! :jepp:

• 1 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler heller ikke å gå der!

Noen venninner av meg har vært der, begge var misfornøyd med behandling og væremåten hennes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...