Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Bare av nysgjerrighet :) :

Hvor lenge var dere sammen før dere ble forlovet og/eller når dere giftet dere?

For vår del tok det under 1 år før han fridde, og når vi gifter oss har vi vært sammen i ca 3 år :klemmer:

Og for dere jenter/damer som fridde selv, så lurer jeg på dere også :ler: (Tenkte være føre var ;) )

Endret av Lille Rosa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vært sammen nesten syv år da han fridde, så jeg var rimelig klar da det skjedde:) Vi gifter oss i juni, da har vi vært sammen i 7,5 år!

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 1år og 8 måneder når jeg fridde, og gifter oss på 5årsdagen for da vi ble kjærester :)

Skrevet

Han fridde da vi hadde vært sammen 2½ år. Vi giftet oss på åtteårsdagen vår.

Gjest Brud 09
Skrevet

:yvonne: han fridde i anledning 10 årsdagen vår!

Vi gifter oss i 2009 og da nærmer vi oss 12 år sammen :)

Skrevet

vi forlovet oss etter 3 år som kjærester, og skal gifte oss til sommeren.. da har vi vært sammen i 5.5 år ;)

Skrevet

Etter 3 år fridde han og vi gifter oss i 2010 da har vi vært sammen i 5 år..

Skrevet

Han spurte om vi skulle gifte oss allerede etter 3-4 mnd, men det ordentlige frieriet med ringer og sånt kom da vi var på tur til Praha i påsken 2006, da hadde vi vært sammen 2 og et halvt år. Gifter oss til sommeren og har da vært sammen i drøye 5 og et halvt år :)

Skrevet

Han fridde da vi hadde vært sammen i litt over et år. Gifter oss i august 2009 og da har vi vært sammen i 3 år :)

Skrevet

Min kjære fridde på 4-årsdagen vår, når vi gifter oss har vi vært sammen i 5 år og 8 måneder.

Skrevet

8 år. Da fridde jeg :) Vi gifter oss etter 10 år. Grunnen til at vi venter to år, er at han studerer og at vi ønsker å spare opp litt så vi ikke er avhengig av støtte fra familien for å gjennomføre et bryllup med mange gjester.

Skrevet

Mannen fridde etter ett år og en måned, vi giftet oss etter 2 år og ti måneder.

Gjest Ansjoni
Skrevet (endret)

.

Endret av Ansjoni
Gjest kaffedama
Skrevet

Jeg hadde vært sammen med mannen i et og et halvt år da han fridde, og vi gifta oss et halvt år etter det igjen. :) Og nå har vi vært gift i 7 år. :bryllup:

Skrevet

Vi forlovet oss etter 3 uker vi hadde blitt kjærester.

Vi ble gift 1 år og 3 mnd etter at vi ble kjærester.

Still going strong

Love of my life

Skrevet

Han fridde da vi hadde vært sammen i 2,5år. Når vi gifter oss har vi vært sammen i 4,5 år :)

Skrevet

Vi har vært sammen i ti år og samboere i ni, og til neste år når vi gifter oss har vi totalt vært et par i elleve år. Vi har to barn sammen og er veldig klare for å gifte oss. :) Ingen av oss fridde direkte, men vi ble enige om det. Har aldri passet før og nå når vi har blitt så "gamle" sammen så var det helt naturlig å ta den avgjørelsen sammen. Men han spurte meg den dagen vi var å valgte ut gifteringene sammen, og når han spurte om jeg ville gifte meg med han så svarte jeg "at det har jeg hatt lyst til i ti år snart".:)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i nesten 11 år da han fridde i august i år, og så blir det nesten 12 når vi gifter oss - til neste år på denne datoen! :)

Skrevet (endret)

Han fridde da vi hadde vært sammen i 4,5 år, mens bryllupet sto på 5 års dagen vår ;) Snart vært sammen i 10 år og gift i 5 av dem. :yvonne:

Endret av Litavesla
Skrevet

Da han fridde hadde vi vært sammen i nesten 4 år, og vi kommer til å ha vært sammen i litt over 6 år når vi gifter oss. :yvonne:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...