Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på om det fins en tråd med dette emnet? men jeg lager en nå ihvertfall :ler:

Hvor lenge var dere sammen før forlovelse og/eller bryllup inntok?

Vi har vært ilag i 2 år og nettopp "bindet" oss, altså ingen giftplaner enda :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Søta_*
Skrevet

Vi forlovet oss på treårsdagen vår (14.02.2007; valentines day :rødme: ), og planlegger bryllup i august 2009, altså 5,5 år etter vi ble sammen :)

:bryllup:

Skrevet

Forlovet oss etter to år og gifter oss når vi har vært sammen i tre og ett halvt.

Skrevet

Vi forlovet oss da vi hadde vært sammen i ett og ett halvt år. Og giftet oss for 4 uker siden da vi hadde vært sammen i 8 og ett halvt år :rødme:

Skrevet

Giftet oss ganske nøyaktig 10 år etter vi kom sammen (samme mnd i alle fall).

Skrevet

Vi forlovet oss etter 2½ år. Ønsket å vente med bryllup til jeg var ferdig med studier så vi giftet oss ikke før 5 år senere, på åtte årsdagen vår.

Skrevet

forlovet oss etter at vi hadde vært sammen i ca. 2 år og 11 mnd. og gifter oss etter å vært sammen i ca. 5 år og 4 mnd

Skrevet

vi hadde papirbryllupet for en uke siden(1 år) vi har vært sammen i 4 år.

Vi forlova oss et år før vi giftet oss :bryllup:

Skrevet

Vi forlovet oss på 4 årsdagen vår, da hadde vi bodd sammen i et år, gifter oss når vi har vært sammen i 5 år og 8 måneder.

Skrevet
Usikker på om det fins en tråd med dette emnet? men jeg lager en nå ihvertfall :ler:

Hvor lenge var dere sammen før forlovelse og/eller bryllup inntok?

Vi har vært ilag i 2 år og nettopp "bindet" oss, altså ingen giftplaner enda :)

fridde etter å vært samboere i ca 2 år:)

Og jeg gleder meg til mange år med mannen....perfect!

Skrevet

Han fridde etter å ha vært sammen i et halvt år. Vi giftet oss 6 år etter forlovelsen, pga at vi sparte til drømmebryllupet :) Hadde vi hatt penger hadde vi nok giftet oss et år etter forlovelsen.

Skrevet

Forlovet oss da vi hadde vært sammen i 1,5 år (kjente hverandre 1 år før det også), og gifter oss samme dag som vi har vært forlovet i 10 år. Har da vært sammen 11,5 år :-)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 12 år før vi giftet oss...

Skrevet

Hadde vært sammen i nesten 2 og et halvt år da vi forlovet oss, har vært sammen drøye 5 og et halvt når vi gifter oss :)

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 1,5 år da vi forlovet oss. Giftet oss etter 4,5 år sammen :)

Gjest Gjest_ghost_*
Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år og gifter oss om 3 uker :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

vi hadde vært sammen i 1 år da han fridde. Når vi gifter oss har vi vært sammen i 2,5 år :) har aldri vært mer sikker på noe i mitt liv!!! :rødme:

Skrevet

Vi hadde vært sammen i tre måneder da vi forlovet oss og giftet oss fire måneder måneder etter forlovelsen. Det er snart femten år siden.

Skrevet (endret)

Vi hadde vært sammen i ett og et halvt år da vi forlovet oss, og tre og et halvt da vi giftet oss. Det er et år siden nå, så følgelig har vi vært sammen i fire og et halvt år :biggrin:

Endret av Branna
Skrevet

Han fridde på 3 års dagen vår og vi giftet oss et halvt år senere :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...