Gjest Violetta Skrevet 14. oktober 2005 #1 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kom på det akkurat nå. Og det er nok "litt" sært. Når jeg søler noe eller mister noe på gulvet, kan jeg bli så sur at jeg ikke gidder å ta det opp. Bare gjør noe helt annet i stedet! Ikke alltid, men av og til. En gang mistet jeg f.eks. esken med alle klesklypene på gulvet, og der ble de liggende i et døgn. Ikke søren om jeg gadd å ta de opp! Tenker noe sånt som at "nå kan "det" bare ha det så godt"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 14. oktober 2005 #2 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Det hender det faktisk at jeg gjør også. Og når jeg henger opp klesvasken kan jeg ikke henge opp et plagg med klyper av forskjellig farge, det må være to eller tre like klyper. Kan heller ikke "blande" plast- og treklyper. Endret 14. oktober 2005 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 14. oktober 2005 #3 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vet ikke om det er så sært, men jeg må ha et glass vann tilgjengelig uansett om jeg setter meg ved data'n eller ved tv'en eller hvor det skal være. Klarer ikke å slappe av uten. Og det må være et sånt halvliters ølglass, og når det er halvfullt er jeg nødt til å fylle opp glasset igjen for å unngå at det blir tomt. Og dette til tross for at uansett hvor i leiligheten jeg befinner meg, så er det maks 7-8 meter til kjøkkenkrana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. oktober 2005 #4 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jepp, sånn er jeg også. Tenker av og til "hvorfor i all verden gidder de å tørke opp det sølet?", men kan jeg ikke akkurat skryte på meg at jeg er særlig ryddefreak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. oktober 2005 #5 Del Skrevet 14. oktober 2005 Jeg må alltid ha et glass vann på nattbordet, drikker sjeldent/aldri av det. Har hendt at jeg må stå opp etter jeg har lagt meg for å hente vann hvis jeg har glemt det, hvis ikke kan jeg bare glemme å få sove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #6 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg må kjenne tærne til samboern mot mine tær når jeg legger meg ellers blir det vanskelig å sove...Han er blitt så vant til dette at han automatisk dytter tærne mot mine selv i søvne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. oktober 2005 #7 Del Skrevet 15. oktober 2005 MÅ lukte på alt jeg putter i munnen.... MÅ ha rett bånd på hundene(de er i forskjellig farge...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 15. oktober 2005 #8 Del Skrevet 15. oktober 2005 Kom på det akkurat nå. Og det er nok "litt" sært. Når jeg søler noe eller mister noe på gulvet, kan jeg bli så sur at jeg ikke gidder å ta det opp. Bare gjør noe helt annet i stedet! Ikke alltid, men av og til. En gang mistet jeg f.eks. esken med alle klesklypene på gulvet, og der ble de liggende i et døgn. Ikke søren om jeg gadd å ta de opp! Tenker noe sånt som at "nå kan "det" bare ha det så godt"... ← hahaha...lo godt av innlegget ditt. Men tja... om jeg har noen sære vaner. Jeg er avhengig av tanntråd. Og hvis jeg er sammen noen jeg liker godt og personen f.eks bruker lang tid på å svare på en melding lagrer jeg de på nytt med et nytt navn. Gjerne som 'tulling', 'dust' og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Areola Skrevet 15. oktober 2005 #9 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg liker helst at når jeg står opp, så setter jeg begge bena samtidig på gulvet, slik at jeg ikke "står opp med feil ben". Det er helt sykt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 15. oktober 2005 #10 Del Skrevet 15. oktober 2005 Når jeg er full, synes jeg det er veldig gøy å lese alle tekstmeldingene jeg har på mobilen - ca 100 stykker - for da ser jeg som regel noe komisk i dem alle sammen, uansett hva det står i dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja23 Skrevet 16. oktober 2005 #11 Del Skrevet 16. oktober 2005 Oj..sikkert ikke så lurt å nevne ALLE de sære tingene ved meg her, men jeg kan jo ta noen.. *Klarer ikke å drikke av samme plassen på et glass to ganger. dvs at når jeg har drukket,og kommet helt rundt kanten på glasset/koppen,må jeg bytte glass... *Jeg må alltid passe på at hvis dynetrekket på dyna har åpning i siden,så må den være vendt mot venstre... *Henger jeg opp klesvask med klyper,må farven på klypene matce farven på plagget jeg henger opp... Mens jeg skreiv dette nå, innser jeg at dette grenser mer til tvangsnevroser enn sære vaner.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. oktober 2005 #12 Del Skrevet 16. oktober 2005 Enkelte tall takler jeg ikke, takler bare 1, 2, 4, 6, 8, 10, 12 osv. Det vil si at hvis jeg spiser smågodt, så kan jeg bare spise et visst antall, hvis jeg kjøper noe så kan jeg bare kjøpe et visst antall. Er helt sprøtt, og grenser til tvangstanker, men sånn er det bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tobo Skrevet 16. oktober 2005 #13 Del Skrevet 16. oktober 2005 Dersom jeg slår meg på noe, slår jeg tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 16. oktober 2005 #14 Del Skrevet 16. oktober 2005 Viss jeg skal gjøre noe så må jeg vente til klokka er enten kvart på, halv eller hel! Ikke om det er noe viktig. Men f.eks om jeg ligger i senga om morgenen, og klokka er ti på halv åtte, så venter jeg til halv før jeg står opp. Og når jeg skal lage middag kan jeg ikke begynne ti over halv fire, men kvart på fire... Og så greier jeg ikke å se at kjøkkenlyset står på uten at noen er der. Det må slåes av, og min kjære vil at det skal være på hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 16. oktober 2005 #15 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg klarer ikke sovne viss skapdørene til klesskapet er åpne. Forstår ikke helt hvorfor, men rommet føles så lite da. Jeg deler også non-stop ol. i fargene de er og spiser farge for farge og starter med den det er minst av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 16. oktober 2005 #16 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg klarer heller ikke sove med skapdørene oppe. Eller døra til rommet. Krokene på kleshengere på henge lik vei i skapet, det samme må klærne som henger på de. Etter jeg har laget mat MÅ jeg ta på hver knott ellers er ikke ovnen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 16. oktober 2005 #17 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg passer på at pålegget passer nøyaktig til skiven. Fårepølse, ost eller skinkebiter skal ikke være utenfor skivekanten, og for all del ikke overlappe hverandre! Veldig viktig. Så jeg driver å river av alt som henger utenfor, og lapper påleggløse hull. Noen mener dette er litt småsært, men egentlig er det jo bare logisk at pålegget skal passe på skiven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 17. oktober 2005 #18 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg må ha med meg lipsylen min OVERALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 17. oktober 2005 #19 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg teller alt jeg skjærer opp... av en eller annen grunn ?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #20 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg passer på at pålegget passer nøyaktig til skiven. Fårepølse, ost eller skinkebiter skal ikke være utenfor skivekanten, og for all del ikke overlappe hverandre! Veldig viktig. Så jeg driver å river av alt som henger utenfor, og lapper påleggløse hull. Noen mener dette er litt småsært, men egentlig er det jo bare logisk at pålegget skal passe på skiven. ← Endelig en som har skjønnt dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå