Gå til innhold

Noen som har testet reduxin?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer...
Skrevet

Er det noen der ute som har testet reduxin? og hva var resultatet??

Ja jeg vet at ingen piller kan fungere som vidunderkurer, men jeg er mest nysgjerrig... Har fått en full boks med piller i posten i dag og er usikker på om jeg skal ta de eller ikke!

Hilsen

Lurende gjest

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har meldt dem til Forbrukerombudet pga feilaktig markedsføring. I det minste burde de hatt vett nok til å tilegne seg basiskunnskaper om kosthold og forbrenning før de legger noe slikt ut for salg.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk også Reduxin i posten og driver og tar det nå, om enn noe uregelmessig fordi jeg glemmer å ta dem.

Jeg har ikke gått ned et gram...

• 6 måneder senere...
Skrevet

Noen som fortsatte å bruke disse??

Jeg har flere bokser stående i skapet. Jeg tok de noen dager, men det var så vanskelig å huske å ta dem en halvtime før middag... Fikk endelig stoppet forsendelsen.

Men jeg lurer jo litt på om jeg ville gått ned noe i vekt om jeg tok dem?

Skrevet

Funker nok dessverre ikke bedre enn andre "vidunderpiller". Bestilte meg siden første var kun porto - ikke gått ned et gram engang. Fikk ikke stoppet forsendelsen, så har en uåpnet boks stående også. Den blir nok ikke brukt. Håper jeg har fått til å stoppe forsendelsen nå.

• 2 år senere...
Gjest Cathena
Skrevet

Jeg beklager jeg tar opp en gammel tråd, men jeg har brukt Reduxin i 2 uker nå, òg har gått ned 3 kg.! Ved å spise helt vanlig som jeg gjør.

Jeg var av de som ikke trodde på sånt, men siden jeg fikk de billig første gangen så tenkte jeg at jeg kunne nå prøve...! Jeg er fornøyd! :)

Men, er det noen nå som har prøvd det, òg fått resultater? Er gøy å høre om det er andre som har noe positivt å si om Reduxin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...