Gå til innhold

Reklamen øverst: Karbohydratsblokkere(at det går an!)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Vet de i det hele tatt hva karbohydrater og glykemisk indeks er?

"Senk ditt glykemiske index"? :o

OK, mennesker har kanskje glykemisk indeks for kannibaler eller andre som kan finne på å spise mennesker....:hoho:

Glykemisk indeks er rett og slett en målestokk på hvor raskt maten vi inntar opptas i kroppen og frigjøres i form av glykose i blodstrømmen...

Jaja, håper ingen lar seg lure.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om dette er noe av det dummeste jeg har sett, vil jeg tro at det er noen som går på dette ja. Det er alltid det. Og hvis du er såpass lite kunnskapsrik er det kanskje ikke det lureste å kutte enda mer på karbohydrater...

Dersom da denne reklamen er rettet mot personer som ønsker å bli spist uten å påføre andre diabetes 2 (mye som foregår på nettet har jeg sett....), og at det dermed skulle gi et snev av mening, vil jeg tro at de ikke har gjennomført en skikkelig sondering av etterspørselen på det norske markedet. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet
Dersom da denne reklamen er rettet mot personer som ønsker å bli spist uten å påføre andre diabetes 2 (mye som foregår på nettet har jeg sett....)

Huff, at jeg kunne være så dum å glemme den muligheten? :murvegg: Kanskje jeg har fått i meg for få karbohydrater? Det er jo tross alt hjernens viktigste (eneste) energikilde.

Men ærlig talt! Å bli dum er da en liten pris å betale for å bli (blakk og) tynn :tunge1:

Gjest gjest1
Skrevet

Sukk, blir litt trist av å lese om slikt.

Og den: "reduxin stopper karbohydrater De fleste karbohydrater som vi spiser er stivelse. Ekstraktet i reduxin har den egenskapen at den hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett."

Slankepiller er avansert magi!

Gjest Gjesta
Skrevet
Sukk, blir litt trist av å lese om slikt.

Og den:  "reduxin stopper karbohydrater De fleste karbohydrater som vi spiser er stivelse. Ekstraktet i reduxin har den egenskapen at den hindrer karbohydrater i å omdanne seg til fett."  

Slankepiller er avansert magi!

Trening har samme type effekt, men DOKUMENTERT.

Og i tillegg gir de hokuspokus-pillene sine et navn til forveksling likt navnet på et reseptbelagt medikament som kun utdeles til personer med en BMI som tilsier helsefare.

Lurer på om jeg skal skrive en liten mail til Forbrukerrådet....

Gjest gjest1
Skrevet

Ja..det er pga likheten mellom Recuctil og Reduxin at jeg vet om disse pillene.

Har en stygg mistanke om at de opererer i gråsonen av det som er lovlig, og at det ikke er mulig å stanse dem. Desverre... Men du kan jo alltids prøve :)

Skrevet

Lurer på om jeg skal skrive en liten mail til Forbrukerrådet....

Det synes jeg du skal gjøre, har også tenkt at det navnet ikke er tilfeldig valgt. tror forøvrig det er Forbrukerombudet som tar seg av markedsføringsbrudd, forbrukerrådet driver med varer.

Skrevet

Lilith skrev:

"Senk ditt glykemiske index"?  

OK, mennesker har kanskje glykemisk indeks for kannibaler eller andre som kan finne på å spise mennesker....

Ha-ha-ha-ho-ho-he-he! :hoho:

Dette var hysterisk morsomt da! Er det mulig å være så korka?? Når man skal selge slike ting (selv om det er lureri) bør man jo ha LITT basiskunnskaper da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...