Gjest Daniella_ Skrevet 6. januar 2005 #1 Skrevet 6. januar 2005 Hva er dette: http://secure.strawberrynet.com/images/pro...01384280702.jpg ??? Det er et pudder, men....hvorfor brukes det? Hva er vitsen? :oops:
Dru Skrevet 6. januar 2005 #2 Skrevet 6. januar 2005 De grønne kulene vil hjelpe til å dekke rødaktig hud, de lilla vil kunne gjøre gode ting for gulere hud, mens de resterende er vanlig pudderfarge. Det er en slags alt-i-ett-kamuflasje. Ellers må man til med concealere i f.eks. grønt og lilla. Det dekker rett og slett mer enn vanlig.
Gjest Daniella_ Skrevet 6. januar 2005 #3 Skrevet 6. januar 2005 Aha! Takk du! Ja, da lærte jeg noe nytt i dag også forresten...kan man bruke dette under solpudder? eller blir det litt smør på flesk?
Dru Skrevet 7. januar 2005 #4 Skrevet 7. januar 2005 Det fungerer stort sett som et helt vanlig pudder, men med mer kamuflerende egenskaper. Så hvis du bruker solpudder i kombinasjon med vanlig pudder til vanlig, så skal det ikke være noe problem.
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #5 Skrevet 7. januar 2005 Jeg har SÅ lyst på det pudderet...men synes det er litt dyrt. Har hørt veldig mye bra om det.
Scheherazade Skrevet 7. januar 2005 #6 Skrevet 7. januar 2005 Men anbefaler deg å se på det i levende live først! Har også hørt mye fint om det pudderet, men synes å huske at grunnen til at jeg likevel ikke kjøpte det, var at det var veldig glitrende/skimrende. SÅ mye at jeg tror ikke jeg ville brukt det på dagtid. Prøvde bare litt på hånden da, kanskje det blir anderledes på huden etter en stund?
Gjest Melk Skrevet 7. januar 2005 #7 Skrevet 7. januar 2005 Dette er det eneste pudderet jeg har, og jeg er så utrolig fornøyd. Har selv svært lys hud, det er tynt og matt og legger seg ikke som noe tykt lag. Også er det veldig drøyt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. januar 2005 #8 Skrevet 7. januar 2005 Hm..sjekket prisen på SN. Sikkert jeg som er blind/distre, men sist jeg sjekket prisen på parfymeri så kostet den over 800 kroner. Merkelig.. Skal kjøpe dette pudderet hvis jeg noensinne går tom for pudderet jeg har nå.
Suzy Skrevet 7. januar 2005 #9 Skrevet 7. januar 2005 Litt på siden, men det finnes en parfyme (eller eau de toilette faktisk) som lukter slik som pudderet (Meteorites fra Guerlain) og den lukter så nydelig...
Melon Skrevet 7. januar 2005 #10 Skrevet 7. januar 2005 Dette er det eneste pudderet jeg har' date=' og jeg er så utrolig fornøyd.[/quote'] Ser huden din veldig glitrende/skimrende? :rosasmil:
Gjest Melk Skrevet 7. januar 2005 #11 Skrevet 7. januar 2005 Ser huden din veldig glitrende/skimrende? :rosasmil: Nei. Matt og fin, men ikke for tett.
Gjest Daniella_ Skrevet 7. januar 2005 #12 Skrevet 7. januar 2005 Tror jeg nesten må ha disse jeg. Men nå kjøpte jeg meg enda et solpudder i fra BodyShop i dag igjen Tror jeg har en pudder-fetish eller lignende... Takk for svar
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #13 Skrevet 7. januar 2005 Prøvde å finne det på Strawberynet .. men fant det ikke.. hva ligger det under?
Gjest Daniella_ Skrevet 7. januar 2005 #14 Skrevet 7. januar 2005 Prøvde å finne det på Strawberynet .. men fant det ikke.. hva ligger det under? Guerlain
LilleBille Skrevet 7. januar 2005 #15 Skrevet 7. januar 2005 Takk (Tenkte ikke på å søke på "meteoriter"... )
Melon Skrevet 7. januar 2005 #16 Skrevet 7. januar 2005 Nei. Matt og fin, men ikke for tett. Nå har jeg også lyst til å prøve den. :enig_animasjon:
Junebug Skrevet 7. januar 2005 #19 Skrevet 7. januar 2005 Jeg kjøpte dette pudderet for noen år siden og har det ennå, så det er kjempe drøyt! Jeg liker det godt og er veldig fornøyd.
starie Skrevet 7. januar 2005 #20 Skrevet 7. januar 2005 Er det noen som har prøvd kompaktpudderet? Jeg er ikke så glad i sånne kuler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå