Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #1 Skrevet 25. april 2008 Jeg skal kjøpe meg et nytt pudder (kompakt), hva vil dere annbefale? Tenkte litt på merker som chanel, estee lauder, eller dior osv....
IloveNY Skrevet 25. april 2008 #2 Skrevet 25. april 2008 kanebo! Jeg elsker mitt pudder derfra! Ellers kan du jo sjekke ut id eller glo minerals
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Jeg lurer på om noen her har prøvet aeromatte fra Estee Lauder? Jeg tenkte mere på et pudder som jeg kunne ha over flytene foundation, synes det er fint hvist jeg skal pynte meg ekstra, eller når jeg skal ut på byen å slikt. Så da er jeg ikke ute etter pudder foundation slik som id og lignende.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #4 Skrevet 25. april 2008 Kanebo dekker kjempe bra, holder hele dagen og ser naturlig ut:)
Gjest Lacuna Skrevet 25. april 2008 #5 Skrevet 25. april 2008 Hvis du bare skal ha noe som matter ned sminken, kan jeg anbefale enten MAC Blot Powder eller Poudre Universelle Compacte fra Chanel. Disse avgir ikke farge, men jevner ut og matter ned huden. @gjest: Kanebo er jo bortimot for heldekkende maling å regne, og det er egentlig en pudderfoundation, og ikke et pudder.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #6 Skrevet 25. april 2008 Nei det heldekkende pudderet fra kanebo er ikke noe for meg, har hatt det å det kastet jeg. Jeg har rundet de tretti, så det blei for tørt for huden. Men er veldig nysjerrig på det pudderet fra Estee Lauder, så da tror jeg nok at jeg kjøper det.
Søtpotita Skrevet 25. april 2008 #7 Skrevet 25. april 2008 Woman har ein test av kompakt pudder i det siste nummeret. Testvinnar og mest for penga var eit frå Clinique. Sjølv har eg Kanebo.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Andre her som har erfaringer med det pudderet fra Estee Lauder?
Betsy Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 @gjest: Kanebo er jo bortimot for heldekkende maling å regne, og det er egentlig en pudderfoundation, og ikke et pudder. Helt enig i dette. Jeg brukte pudderet fra Kanebo en periode før, og trodde jeg hadde veeeldig blank hud... Viste seg at jeg ble blank i huden av Kanebopudderet. Woman har ein test av kompakt pudder i det siste nummeret. Testvinnar og mest for penga var eit frå Clinique. Sjølv har eg Kanebo. Pudderet fra Clinique er det jeg bruker nå. Kjempebra! Sitter lenge på og ser naturlig ut. Clinique sitt pudder har vært testvinner i et annet blad tidligere også (i den testen kom Kanebo dårlig ut).
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Jeg har hatt det pudderet til Clinique, men av en eller annen grunn så likte jeg det ikke, det passet ikke til meg, det samme gjelder det fra YSL. Jeg er visst kresen...
Søtpotita Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 @gjest: Kanebo er jo bortimot for heldekkende maling å regne, og det er egentlig en pudderfoundation, og ikke et pudder. Åja, er det forskjell på dette? Pudder i denne tråden er kun for å matta ned huden i løpet av dagen? Make Up Store (239 kroner) kom også godt ut i testen i Woman.
Gjest Lacuna Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Åja, er det forskjell på dette? Pudder i denne tråden er kun for å matta ned huden i løpet av dagen? Make Up Store (239 kroner) kom også godt ut i testen i Woman. Trådstarter (sånn som jeg tolket det) sa at h*n ikke var interessert i noe som dekket, derfor måtte jeg spesifisere litt. Jeg bruker selv Make Up Stores Dual Foundation som pudder. Dette er også en pudderfoundation, men den er ikke særlig dekkende, og lagt på med børste fungerer den bra for tørrere hudtyper. Men det lukter ikke særlig godt.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 26. april 2008 #13 Skrevet 26. april 2008 Ja det fra Estee Lauder er fint på venninden min iallefall. Jeg bruker et fra Chanel.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #14 Skrevet 30. april 2008 Guerlain har et nytt pudder som heter Parure, er veldig fornøyd med det
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 Har prøvd fra Clinique, syns det var for grove korn. Elsker pudder fra Givenchy, veldig finkornet, noe som betyr hvor synlig (kakete)det er på huden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå