Gjest NN Skrevet 27. mai 2007 #1 Skrevet 27. mai 2007 Min ex er psykopat.. Hadde d helt jævlig både fysisk og psykisk mens vi var sammen, og d fikk store konsekvenser. Har aldri i HELE mit liv følt meg så lite verdifull som da, men også nå.. ALDRI viste han ydmykhet for NOE som helst! Aldri!! Om jeg gråt var han bare fullstendig iskald. Har holdt avstand fra han i en lengre periode, men nå er d på'an igjen.. Lang historie. KLARER virkelig ikke mer!! Seriøst! Er d noen som har erfaring med torpedoer??
Gjest Frysepulver Skrevet 27. mai 2007 #2 Skrevet 27. mai 2007 Jeg må vel si at jeg er realtivt glad for at jeg ikke har førstehåndserfaring med torpedoer, men de finnes jo. Vet dog ikke om det er veien å gå for din del, du kan jo bli straffet for det og det taler nok ikke din sak særlig godt, er jeg redd. Anmeld, anmeld, anmeld. Krisesenteret kan være til hjelp i perioder
Gjest StockDama Skrevet 27. mai 2007 #4 Skrevet 27. mai 2007 kjenner en torpedo ja, men å bruke det måtte da ha vært aller siste løsning, om en løsning i det heletatt. annmeld for harde livet, skaff papirer så han ikke kan komme nært deg uten å bli fengsla.
Kosemose Skrevet 27. mai 2007 #5 Skrevet 27. mai 2007 TS har i allefall min fulle sympati. Det må være grusomt å leve i redsel. Og jeg kan faktsik skjønne at tanker om torpedoer kan komme i desperasjon over å ikke få leve i fred. Håper du finner andre løsninger på problemet ditt, TS.
Gjest Frysepulver Skrevet 27. mai 2007 #6 Skrevet 27. mai 2007 TS har i allefall min fulle sympati. Det må være grusomt å leve i redsel. Og jeg kan faktsik skjønne at tanker om torpedoer kan komme i desperasjon over å ikke få leve i fred. Håper du finner andre løsninger på problemet ditt, TS. Det skjønner jeg også, men det er jo neppe noen god idé, og da må jo folk som tenker mer rasjonelt anmode TS om å ikke gå til det skrittet. Jeg vurderte det svært sterkt da en venninne av meg var låst i et slikt forhold for noen år tilbake. (Dog sendte jeg de største kameratene mine for å hente tingene hennes da hun var vel plassert på et krisesenter Psykoen var livredd (liten av vekst som han var) og hylte og bare seg fordi Frysepulver hadde sendt torpedoer for å "drepe han" som han sa De gjorde han ingenting, men hentet rolig tingene hennes og kjørte sin vei).
Kosemose Skrevet 27. mai 2007 #7 Skrevet 27. mai 2007 Det skjønner jeg også, men det er jo neppe noen god idé, og da må jo folk som tenker mer rasjonelt anmode TS om å ikke gå til det skrittet. Jeg vurderte det svært sterkt da en venninne av meg var låst i et slikt forhold for noen år tilbake. (Dog sendte jeg de største kameratene mine for å hente tingene hennes da hun var vel plassert på et krisesenter Psykoen var livredd (liten av vekst som han var) og hylte og bare seg fordi Frysepulver hadde sendt torpedoer for å "drepe han" som han sa De gjorde han ingenting, men hentet rolig tingene hennes og kjørte sin vei). enig i det du sier, tenkte på det da jeg skrev svaret mitt. Ikke så smart å helle bensin på torpedotankebålet Og jeg syns selvfølgelig ingen skal drive med selvtekt. Men jeg kan forstå ønsket om å forsvare seg hvis man føler seg tilstrekkelig truet. Herlig historie om psykopat mannen til venninnen din Kanskje TS kan låne noen sterke (men harmløse) menn (som ikke er torpedoer) til å be psyko-ex holde seg unna henne?
Gjest synseren Skrevet 27. mai 2007 #8 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Hint: Bytt mobilnr, og lås døra ? Ikke for å skremme. Men psykopater er veldig flinke til å snakke for seg. Derfor fikk psykopaten som forfulgte meg, tilgang til nøkler og stjal favorittklær og smykker. Tror det er lurest at du kommer deg til et krisesenter, før han gjør det. Og får deg til å virke som den syke. For psykopater kan det. Vil som sagt ikke skremme deg, og jeg håper inderlig du får hjelpen du har krav på. Endret 27. mai 2007 av synseren
Kosemose Skrevet 27. mai 2007 #9 Skrevet 27. mai 2007 Ikke for å skremme. Men psykopater er veldig flinke til å snakke for seg. Derfor fikk psykopaten som forfulgte meg, tilgang til nøkler og stjal favorittklær og smykker. Tror det er lurest at du kommer deg til et krisesenter, før han gjør det. Og får deg til å virke som den syke. For psykopater kan det. Vil som sagt ikke skremme deg, og jeg håper inderlig du får hjelpen du har krav på. Nå kjenner jeg at jeg grøsser, og at jeg er veldig, veldig taknemmelig over at jeg aldri har vært i din eller TS sine sko Håper TS får hjelp ja.
Gjest synseren Skrevet 27. mai 2007 #10 Skrevet 27. mai 2007 (endret) Nå kjenner jeg at jeg grøsser, og at jeg er veldig, veldig taknemmelig over at jeg aldri har vært i din eller TS sine sko Håper TS får hjelp ja. Ja og ikke nok med det, han klarte å innbille de som skulle hjelpe meg, at jeg var syk og farlig. Det førte til at jeg ble på en måte terrorisert av hjelpeapparatet. Fordi de hjalp meg ut fra grunner psykopaten hadde innbilt de. Til Kosemose, du skal være inderlig glad for at du aldri har kommet bort i slike personer, de er og blir livsfarlige. Endret 28. mai 2007 av synseren
Gjest Frysepulver Skrevet 27. mai 2007 #11 Skrevet 27. mai 2007 Ikke for å skremme. Men psykopater er veldig flinke til å snakke for seg. Derfor fikk psykopaten som forfulgte meg, tilgang til nøkler og stjal favorittklær og smykker. Tror det er lurest at du kommer deg til et krisesenter, før han gjør det. Og får deg til å virke som den syke. For psykopater kan det. Vil som sagt ikke skremme deg, og jeg håper inderlig du får hjelpen du har krav på. Ikke for å være dust nå, men jeg tror jeg hadde vært livredd dersom han stjal KLÆR fra meg jeg. Punktum. Om det var malerklær, pene drakter eller en utvasket joggebukse hadde vært svært underordnet tror jeg
Gjest Frysepulver Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Ja, det har du rett i Frysepulver. Håper du ikke tar det ille opp Bare tanken på at noen kan fysisk ta klærne dine er enormt skremmende - at de kan komme så nær, liksom. Skjønner selvsagt at det er ekstra kjipt når det er de man liker best da
Kosemose Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Ja og ikke nok med det, han klarte å innbille de som skulle hjelpe, meg at jeg var syk og farlig. Det førte til at jeg ble på en måte terrorisert av hjelpeapparatet. Fordi de hjalp meg ut fra grunner psykopaten hadde innbilt de. Til Kosemose, du skal være inderlig glad for at du aldri har kommet bort i slike personer, de er og blir livsfarlige. Det minner meg om ekle thrillere, blir skremt bare ved tanken. Hvordan får man slike mennesker ut av livet sitt? Når slutte frykten å ligge på lur? Og tenker man da "hva med nestemann vedkommende får inn i nettet sitt" ?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Og hvor ble svaret til TS av. Her fortsettes jo tråden med egne erfaringer. TIL TS Jeg tror ikke torpedoer er løsningen, men jeg tror i først omgang du skal snakke med politiet. Du skal be om samtale med de fordi de har ettervert en del erfaringer med slikt. Du kan eks. få en voldsalarm. Men om dette er typen som bruker psykisk overmakt i stede for/ I tilegg til psykisk så tror jeg du skal ringe til eks et krisesenter. Men i utgangspunktet mener jeg du kan begynne med politet. Som en anne sier bytt tlf. nr. Noen må gå så lagt at de må bytte adresse, og ha hemmelig tlf. Det er en organisasjon som heter krisehjelpen. Vet dette er utrolig vanskelig, det er som et mareritt som alldri tar slutt. LYkke til
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2007 #16 Skrevet 28. mai 2007 Min ex er psykopat.. Hadde d helt jævlig både fysisk og psykisk mens vi var sammen, og d fikk store konsekvenser. Har aldri i HELE mit liv følt meg så lite verdifull som da, men også nå.. ALDRI viste han ydmykhet for NOE som helst! Aldri!! Om jeg gråt var han bare fullstendig iskald. Har holdt avstand fra han i en lengre periode, men nå er d på'an igjen.. Lang historie. KLARER virkelig ikke mer!! Seriøst! Er d noen som har erfaring med torpedoer?? Jeg har veldig god erfaring med det du skriver om... Pappa hadde diagnosen psykopat og det er ikke noe man skal ta lett på... Psykopater mangler en del menneskelige egenskaper, blant annet eier de ikke sympati.. når han evt. slår deg og bryter deg ned psykisk ved å kalle deg ting og si masse som sårer og får deg til å føle deg verdigløs så skjønner han faktisk ikke at det han gjør er feil, han forsår på en måte ikke at det han gjør skader deg både psykisk og fysisk! De klarer ikke å føle med deg eller å se at det som skjer er feil.. psykopater pleier også å være veldig intelligente og selvopptatte, jeg vet ikke hvordan din x er, men for flertallet er dette et kjennetegn, også som en annen sa her inne så er de utrolig flinke til å snakke for seg og utenifra kan de virke som verdens beste menn og fedre, så folk blir lurt trill rundt... De manipulerer og viker ikke en tomme for andre, de kan også være utrolig sjalu av seg og mange er også hypernervøse og innbiller sge ting... mamma var gift med faren min i 15 år og gjennom disse 15 årene så trodde pappa at ho hadde en å si hele tia, dette var såklart ikke tilfelle! Men han innbilte seg ting, kalte henne ting, kjefta, slo og lot det også gå utover meg og min yngre bror... Jeg har ingen gode råd for hvordan du skal takle dette for pappa jobbet faktisk som torpedo før han ble sammen med mor mi.. Han var tidligere body builder og stappa full med anabole stereoider ved siden av å være født med psykopatiske trekk... Han døde av hjerteinfarkt for 5 år siden og for meg, mamma og broren min så var dette en befrielse, ikke bare for vår egen del, men de har det ikke bra de heller... De ser de ødelegger alt rundt seg, men skjønner ikke hvorfor.. Jeg ville anbefalt deg å ringe til politiet og anmelde det, men de forstår ikke alvoret i det heller... Gjør alle dine nærmeste klar over situasjonen, kontakt et krisesenter, de vet råd og de er flinke, tro meg, jeg har bodd på noen av disse senterne... Jeg ønsker deg alt vel, håper det ordner seg! Du må bare få stoppa han og bruke alle mulige midler, få alle til å se hvordan han er, for psykopater er image og det som vises utad veldig viktig, hvis han forstår at alle rundt deg ikke godtar dette og at politiet og krisesentere blir satt på saken, da kan du stoppe han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå