Gjest Tweek Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal poste denne tråden.. Så en film av dyreplageri på den verste og jeg fikk grimaser jeg ikke visste jeg kunne lage, det knyttet seg inni meg og jeg har aldri før fått så mye vondte følelser av en film før. Det var rett og slett helt forjævlig å se hvordan mennesker i denne verden kan behandle et dyr p.g.a fin pels. Det brenner inni meg og jeg føler et så stort hat til mennesker osm jeg aldri har opplevd. Jeg har aldri sett sånn før selv om jeg vet det skjer, men kunne ikke forestille meg engang at det er sånn. Her er filmen, ikke for sarte sjeler
Gjest milkyway Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hva i FITTEHELVETTE er det med mennesker som får seg selv til å oppføre seg på den måten???? Jeg er ikke religiøs en plass men begynner faen meg å lure på om det er demoner, disse jævlene som behandler nydelige vakre skapninger på denne måten til et eneste formål: PENGER!!! At fine føkkings fruer skal gå rundt i pels av ypperste kvalitet og de eier ikke et snev av dårlig samvittighet engang!!!! Stakkaren levde jo faenmeg ennå mens de flådde den, og jeg måtte skru av før jeg knuste enten veggen eller hånda mi. Jeg har sett ille videoer, men dette er det verste. Det får meg til å ville sette meg i markens og vente på første pelshora som kommer spradende ned, skjære henne opp og smøre meg inn med blodet hennes og si at det er FAEN ikke noe bedre enn det du går rundt med! JÆVLA FITTER!!! Og dere som har planer om å kommentere ordbruken min, drit og dra, dere har ikke peiling på menneskelige følelser!!! BRENN I HELVETE DYREPLAGERE!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Hva slags dyr er det grp dyret i begynnelsen av filmen? det som ligger og vrir seg i smerte etter at det er flådd? og ser noen hvor i verden dette skjedde? Fy faen for no jævlige greier....spy!
Gjest JM Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Og så lurer man på om mennesker er like mye verdt som dyr, nei ikke alle er det.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Ille selvfølgelig, men heldigvis skjer ikke sånt i Norge, det tror jeg vi kan være ganske sikre på. Det ser ut som dette er tatt opp i et ganske fattig land der folk kan gjøre de grusomste ting for å overleve, og etter hvert mister man mer og mer hemninger. Skulle ikke forundre meg om barna der blir slått og mishandlet også. Det beste man kan gjøre er å bekjempe fattigdommen i disse landene.
Lady Lovelylocks Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Det er det verste jeg noen gang har sett. Mennesker er grusomme.
Frey Skrevet 18. oktober 2007 #7 Skrevet 18. oktober 2007 Har PETA produsert en ny film eller er det en av deres gamle? For ja, såkalte dyrevernere lager slike filmer - og de står for mishandlingen selv. Målet helliger midlet liksom.. Som når de slipper løs dyr som ikke kan overleve - eller forgifter hunder på utstilling.. Nei, feier for min egen dør jeg og gjør det lille jeg kan for å bidra.
Gjest JM Skrevet 18. oktober 2007 #8 Skrevet 18. oktober 2007 Samme hvem som har gjort det, de er uansett ikke helt friske. Og det er sant at vi må bekjempe fattigdom, jeg er imot unødig lidelse for både mennesker og dyr. Om noen må gjøre så grusomme handlinger at de blir ødelagte så stakkars dem, og vi bør gjøre noe for å hjelpe, forsvarer alikevel ikke handlingen. Og det finnes mange eksempler på de som ikke er fattige men allikevel begår grusomheter. Hva med de som kjøper og videreformidler. Etterspørsel skaper tilbud, og om etterspørselen er der er det alltid noen som setter penger høyest.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #9 Skrevet 18. oktober 2007 Har PETA produsert en ny film eller er det en av deres gamle? For ja, såkalte dyrevernere lager slike filmer - og de står for mishandlingen selv. Målet helliger midlet liksom.. Som når de slipper løs dyr som ikke kan overleve - eller forgifter hunder på utstilling.. Nei, feier for min egen dør jeg og gjør det lille jeg kan for å bidra. Noen linker til info om disse "selfmade" filmene.. ?
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #10 Skrevet 18. oktober 2007 Har PETA produsert en ny film eller er det en av deres gamle? Dette er en av filmene PETA har distibutert ja, men den er tatt fra markede i asia et sted. Husker det ble mye oppstyr når den først kom og det var ikke PETA som la den ut da, di bare tok en under seg som sin egen.
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #11 Skrevet 18. oktober 2007 Hvilket dyr er det grå dyret som blir flådd levende i begynnelsen av filmen?
Lucky? Skrevet 18. oktober 2007 #12 Skrevet 18. oktober 2007 Stygge, stygge mennesker :gråte: Stakkars små dyr altså....at noen har hjerte til å holde på sånn er helt ufattelig :gråte:
Gjest StockDama Skrevet 18. oktober 2007 #13 Skrevet 18. oktober 2007 Nå....er jeg veldig kvalm, og forbanna.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 Nå....er jeg veldig kvalm, og forbanna. Jada jeg også. MEN DET ER FORTSATT INGEN SOM ER ISTAND TIL Å FORTELLE HVILKET DYR SOM BLIR FLÅDD LEVENDE I BEGYNNELSEN AV FILMEN......
Gjest Advena Skrevet 19. oktober 2007 #15 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg nekter å se filmen, for jeg er en sart sjel når det kommer til dyremishandling. Dog, jeg vet hva det dreier seg om. Jeg skjønner ikke hva som har kommet over menneskene som tror at de er hevet over alt annet i verden, alt annet liv og vesen.. Det er grusomt.
Gjest StockDama Skrevet 19. oktober 2007 #16 Skrevet 19. oktober 2007 hvorfor skal du vite det forresten? ser ut som en rev type ting
Gjest Tigerjente Skrevet 19. oktober 2007 #17 Skrevet 19. oktober 2007 Er helt enig med advena, jeg klarer ikke å se sånne ting, men jeg kjenner det allerede blir en klump inni meg. Har hatt vakter i dyrebeskyttelsen og sett hva enkelte kan gjøre med dyrene sine, det vi ser der er bare toppen av isfjellet, og ikke i nærheten så brutalt.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #18 Skrevet 20. oktober 2007 hvorfor skal du vite det forresten? ser ut som en rev type ting Hvorfor jeg skal vite det? Er det ikek naturlig at man vil vite hva det er man ser? Du må huske at i vår digitale verden er alle forfalskninger mulig... Fortsatt ingen som har svar, og det er MER merkelig synes jeg...Og nei, dette er ingen rev... kanskje en fantasirev, altså en animert rev...
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #19 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hvorfor jeg skal vite det? Er det ikek naturlig at man vil vite hva det er man ser? Du må huske at i vår digitale verden er alle forfalskninger mulig... Fortsatt ingen som har svar, og det er MER merkelig synes jeg...Og nei, dette er ingen rev... kanskje en fantasirev, altså en animert rev... Og siden du er så opptatt med dette fant jeg ut svaret for deg. Det er en mårhund. http://images.google.com/images?q=Nyctereutes%20procyonoides Er de som blir som oftest brukt til pelsbruk, el de fleste steder i verden og de kommer i mange fargevarisasjoner. Dessuten er de svartelistet i faunaen i norge, så vi hører ikke så ofte om de. Endret 20. oktober 2007 av Gjest
Gjest StockDama Skrevet 20. oktober 2007 #20 Skrevet 20. oktober 2007 Nåmmæn, de var jo kjempesøte når de ikke blir flådd levende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå