Gjest SnartBrud:) Skrevet 4. juli 2007 #1 Skrevet 4. juli 2007 Hei! :rødme: Noen der ute som har tips eller erfaringer ang.å arrangere bryllup i partytelt? Det kan bli såå nydelig,men har lyst å slippe å leie lokalet til 7000 i tillegg.. Så spørsmålet blir hvor? Skal ha det på østlandet...Oslo-Asker-Bærum etc. Gjestene må jo ha tilgang til toaletter o.l Noen erfaringer?
Gjest Veronica Mars Skrevet 4. juli 2007 #2 Skrevet 4. juli 2007 (endret) -- Endret 2. april 2008 av Gjesten
kathrine79 Skrevet 4. juli 2007 #3 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Jeg har overhodet ikke erfaring med det, men vi tenkte litt på det selv. Nå er det vel store forskjeller i hvor mye det koster, men det er i hvert fall relativt dyrt. Priseksempel herfra http://www.leietelt.no/ viser at det koster 7.995 kroner for å leie telt til 50 pers, med telt bord og stoler. Skal man ha det transportert og satt opp kan det komme på 3.990. Skal man ha enda flere gjester koster det mer. I tillegg må man regne med leie av duker, bestikk, servise og glass, og at gjestene må ha tilgang til toalett. Da kom i hvert fall vi fram til at det ser ut som det blir billigere og mer praktisk å leie lokalet, hvor de som regel har alt både do og servise osv. Oj, kostbare greier! Men veldig flott ved fint vær da Til sammenligning kostet leie av vårt lokale 6000,- det er et flott gammelt herredshus. Kuvertpris og alkohol var det eneste som kom i tillegg.... Endret 4. juli 2007 av kathrine79
SnartBrud:) Skrevet 4. juli 2007 #4 Skrevet 4. juli 2007 Takk for respons folkens!! Foressten,hvor er det herreshuset til 6000,-? går det an å ta med alkohol selv til alle etter mddagen? hmm...
kathrine79 Skrevet 4. juli 2007 #5 Skrevet 4. juli 2007 Takk for respons folkens!! Foressten,hvor er det herreshuset til 6000,-? går det an å ta med alkohol selv til alle etter mddagen? hmm... I ullensaker. Prisen er leien inkl rydding, vasking, oppdekking, duker, lys, servietter etc... Bar, peisestue og festsal. De har bevilling og man kan derfor ikke ha med egen alkohol. Vi var 55 stk, barregningen kom på 11500,-. Syns ikke det var så ille. I tillegg kommer drikke til maten og velkomstdrink da. Men det var definitivt verdt pengene! Bare det å slippe å rydde opp etter festen!!!!
~Minni~ Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Hvsi du vil ha festen i et partytelt så bør du sjekke ut Radisson SAS Park Hotel på Fornebu. Hotellet eier en liten strand og her setter de opp partytelt. Det ordentlige saker for det er støpt fundament og bærebjelkene som holder teltduken oppe står der året rundt. De kan også varme opp teltet hvis det skulle bli kjølig. Husker ikke hvor mange gjester de kunne dekke til, men det var stort og det var minst 70 gjester, kanskje mer. Jeg vurderte selv å ha bryllupet her, men endte opp med et annet lokale som er innendørs Litt pysete av meg Jeg husker ikke prisen for dette, men siden de ordner med alt av mat og drikke for deg er nok prisen omtrent den samme som andre steder hvor man ikke kan ta med f.eks. drikke selv. Siden det er utendørs så kunne man ikke spille musikk til lenger enn 22:30 tror jeg, men da kunne man trekke opp på hotellet et par hundre meter unna og fortsette festen der. Hvis du er interesseert så kan du lese mer om hotellet + se et par bilder her.
Gjest snartBrud:) Skrevet 12. juli 2007 #7 Skrevet 12. juli 2007 noen som har hatt bryllup på kalvøya? Lurer på hvordan det ble.. eller har noen erfaring med Eventhallen i Oslo?
Gjest 3llie Skrevet 12. juli 2007 #8 Skrevet 12. juli 2007 Hvis du ikke er helt sikker på at du får været på din side, og det kan man vel aldri være.. så hadde jeg ikke turt å hatt selskapet i et vanlig partytelt. Vet om noen som var ordentlig uheldige, teltet deres kollapset da det begynte å regne hardt. Vi skal ha telt, men dette er av skikkelig kvalitet.. og det syntes på prisen også desverre. http://www.arrangement-service.no/
Gjest 3 mnd igjen!!! Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Jeg MÅ ha tak i noen få peoner i oktober!!! Noen som vet hvor jeg kan importere fra?! Villig til å betale endel...
Gjest Frysepulver Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Jeg MÅ ha tak i noen få peoner i oktober!!! Noen som vet hvor jeg kan importere fra?! Villig til å betale endel... Da kontakter du en blomsterbutikk og så hører du om de kan ta inn peoner for deg. De tar så kontakt med sin leverandør, som igjen tar kontakt med sin leverandør og så ser man om man får tak i peoner. Ja, det kan koste litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå