lillesky Skrevet 24. november 2005 #1 Del Skrevet 24. november 2005 Kan noen hjelpe meg med en pakkeliste, ala - pass - visa - klær etc etc Er egentlig en kløpper på å pakke, men er så redd for å glemme noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 25. november 2005 #2 Del Skrevet 25. november 2005 Hvor i syden skal du? Og hvor lenge skal du være? Når jeg pakker til Hellas, pakker jeg lett. Et par bukser om det er kjølig, ellers skjørt og evt. shortser og topper som kan kombineres med disse. Og om det er kjølig: noe å hive over toppen om kvelden. Til strandbruk en bikini eller to og et par pareoer/saronger. Pareoen kan brukes som strandkjole, som langt skjørt om man skal inn i kirker og må dekke seg til, til liggeunderlag på solsenger og som håndkle! I motsetning til tykke badehåndklær tørker det lett og er dessuten fort å skylle opp og få tørt når man har vært på stranden. Jeg vasker heller en gang eller to i stedet for å pakke for mye! Av sko pakker jeg et par til strandbruk og et par til by/kveldsbruk. Skalvisee, liste til 2 ukers tur, inkl. reiseantrekket: Til håndbagasjen: Pass Billetter Penger - og gjerne et ekstra visakort som Gebyrfri visa som sikkerhet Reiseforsikringspapirer E-111 fra trygdekontoret (det heter vel ikke det lenger kanskje. man bestiller i dag et kort direkte fra trygdeetatens sider) Evt. kontaktlinsestyr og medisiner makeupen din om du er avhengig av den! diskman/mp3-spiller/bok til turen Lommeparlør om man har slikt, så kan man øve på veien :-) Til kofferten: Øvrige toalettsaker hårføner om det ikke finnes på hotellet 2 par bukser hvis det er kjølig 2-3 skjørt Topper som passer til shorts 1-2 bikinier 2 pareoer/saronger i bomull undertøy strømper 1 par strandsko De skoene jeg reiser i 1 par bysko/kveldssko Dersom du er en spaserer: et par joggesko el. til terrengbruk(da ville jeg vel reise med dem) En lett jakke el. til kveldsbruk Noen bøker om man har tenkt å lese Kopphåndkle om det er leilighet(man kan kjøpe, men de tørker jo så dårlig før de er vasket noen ganger). Tror ikke jeg har glemt noe da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 25. november 2005 #3 Del Skrevet 25. november 2005 Klesklyper er alltid kjekt å ha! Hvis du skal reise nå og skal til kanariøyene ville jeg pakket en jakke + noen varme genser, har vært kaldt om kveldene når jeg har vært der på vinteren... Jeg pakker alltid ekstra undertøy + toalettsaker i håndbagasjen i tilfelle jeg mister kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. november 2005 #4 Del Skrevet 25. november 2005 Ta med noen gode sjal! De er veldig greie om temperaturen er litt ubestemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 25. november 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 25. november 2005 Gran Canaria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #6 Del Skrevet 25. november 2005 Gran Canaria. ← Der er ikke været helt på topp for tida. Lettskyet, litt regn, temperaturer rundt 20 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå