Gå til innhold

Måter å onanere på

Din favorittmåte å onanere på  

13 stemmer

1. 1. Din favorittmåte å onanere på

• Fingertuppene på klitoris å ligge på ryggen
      27
    • På magen å gni seg mot handa
      1
    • Presse lårene sammen rundt handa
      1
    • Med vibrator/dildo
      14
    • Med dusjstrålen
      10
    • Gni underlivet mot noe
      7

Fremhevede innlegg

Gjest Patrizia
Skrevet

Vi bruker jo mange forskjellige "teknikker" når vi onanerer, og alle har vel en favorittmåte.

Kunne vært litt moro å gjøre en avstemning om det?

Videoannonse
Annonse
Gjest woman-in-love
Skrevet

Jeg bruker tre av de alternativene. Noen ganger bruker jeg to fingertupper på klitoris, noen ganger vibrator, og noen ganger dusjen. Det kommer litt an på om jeg skal kose lenge før det går for meg, eller om jeg vil ha en kjapp orgasme.

Gjest gjest1
Skrevet

dusjen, andre ting gir meg ikke noe.

Med mindre det er noen andre som står for fingringa/gniinga da.

Gjest det er meg
Skrevet

Det eneste som gir meg en klitorisorgasme er å gni over hele området rundt klistoris.

Gjør jeg det alene, er det ikke mest midt på klitoris jeg gnir, men rundt og ned mot åpningen. Har lagt merke til at å gni hardt på området under klitten mot åpningen er ekstremt godt, må være masse nerver der eller noe.

Så blir det mer på klitoris når det nærmer seg.

Jeg 'må' gjøre det slik, får ikke orgasme av dusjen eller noe annet.

Syns heller ikke det er så lett å få klitorisorgasme med elskere :-?

G-punkt orgasme får jeg desverre ikke :-( verken alene eller med elsker. Det er frustrerende syns jeg :-(

• Liker 1
Gjest fast gjest
Skrevet

Dere som "kun" får orgasme ved å bruke fingrene har virkelig ikke noe å klage over. Jeg har nok den mest spesielle måten å onanere på. Den eneste måten jeg får orgasme på er å gni underlivet mot en pute/dyne eller håndflaten. Dette er ganske plagsomt, da fingring og slikking ikke gir meg noe som helst :-( Det er jo ikke bare enkelt å forklare kjæresten at han ikke kan gjøre noe for å gi meg orgasme :-(

Gjest Ofte Innom KG
Skrevet

Jeg masserer meg like på siden av klitoris. Slik har jeg gjort helt siden jeg begynte å onanere i 12-13 års alderen. Men hvis jeg er veldig kåt, og leser eller ser en film samtidig, så kan jeg også få orgasme med å presse lårene sammen og spenne musklene rytmisk, uten å bruke hånda.

Vet at den bestevenninna jeg hadde når jeg var 12-13, holdt en bamse(?!) mellom bena som hun jukket mot. :ler:

Gjest hemmelig-KG'er
Skrevet

Ligger alltid på siden, med lårene sammen, og hånda mellom, og gnir klitten og skjedeåpningen med "ryggen" på tommelen, mens jeg jokker mot. Er alene i helga, og gjorde det før jeg sto opp i sted.Deilig :oops:

Gjest Vigdiz
Skrevet

Interessant avstemning. Alle vet hvordan gutter/menn gjør, det er vel ganske likt, men vi jenter har nok mer variasjon i måtene vi onanerer på, uten at vi vet så mye om hverandres forskjellige teknikker. Prater ikke så mye om det, akkurat.

Trodde enda flere enn 45 % onanerte med å ligge på ryggen å gni med fingertuppene.

Gjest Lærer i 50 årene
Skrevet

Jeg bruker både dusjen og vibrator, men i sengen om kvelden før jeg skal sove og ikke vil lage noe styr, ligger jeg på rygg og bruker fingrene på klitoris. Litt oppover og nedover for å gjøre klitten våt når jeg begynner, så hurtig sideveis med to fingertupper. Veldig likt hver gang og jeg tipper på mindre en tre minutter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...