Gå til innhold

Bryllup med oljeplattform-tema

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Exxon
Skrevet

Hallooo jenter! :sol:

Min kjære og jeg jobber for oljeselskapet Exxon, og vi er veldi glad i den fantastiske arbeidsplassen vår. Det var faktisk ute til havs vi møttes!

Teamet mitt hadde hatt et uhell med en pumpe, så kjeledressene våre og hele dekket ble oversvømmet med ekte nordsjøolje.

Det var slik vi møttes. Han kom som en ridder i skinnende svart kjeledress og galant så reparerte han den skadde dysa.

Deretter kysset vi i måneskinnet og laget oljete håndavtrykk på hverandres kjeledresser.

Den natta fikk han stake dysa mi tre ganger! :humpe:

Dette er et øyeblikk vi ikke vil glemme, så nå vil vi arrangere bryllup med oljetema!

Selve vielsen går som vanlig, men banketten skal være gjennomført oljete.

Vi skal gifte oss i de kjeledressene vi hadde på oss da vi møttes, de er ikke engang vasket siden den gang!

Her er noen flere ting som vi planlegger:

*Oljete mat.

Pommes frites og Chicken nuggets til alle.

Gjestene får cola og kaffe siden det er svart som oljesøl.

*Bekledning

Alle gjestene bærer gul plasthjelm. Øvrig antrekk: gallakjole for damene og kjole og hvitt til mannfolka.

Menn skal bruke brylkrem.

*Pynting av salen

Alle dukene skal være svarte som oljesøl og dekorert med diverse sjøfugl.

Gjestene spiser fra plast-servise siden plast er laget av olje.

Salen utsmykkes med modeller av oljeplattformer. Disse fungerer også som lysestaker.

*Underholdning

Musikken blir en langsom og oljeaktig vals. Golvet skal være nybonet slik at det blir kaos når folk prøver å danse. Dette er for å gjenskape den scenen da min elskede berget oss fra å drukne i råolje, og alle var dekket av olje til skinnet.

Det vil bli vist en dokumentar om det berømte forliset til Exxon Valdez i Alaska.

*Avslutning

Når alt dette er over blir vi hentet i en amerikansk limousine fra femtitallet, som bruker MASSE bensin.

Og når vi hopper til sengs bruker vi oljebasert glidemiddel.

Noe dere kommer på som dere ville rettet på?

Gjest Mrs. Exxon
Skrevet

Ikke le da... hva er det du ler av? Vi elsker olje!

Gjest Gjest
Skrevet

Når trollmor har lagt sine 11 små troll... :natti:

Gjest Mrs. Exxon
Skrevet

Har dere ikke noen innspill? :(

Hva med en selskapslek - vi kaster ballonger fylt med oljemaling på hverandre, og den som blir skitnest har tapt?

Gjest Gjest
Skrevet

Innspill: Diverse massasjeoljer i dokurven, som dere kler med svart plast :) Husk karafler med olivenolje til middagsbordet. Brudevals: "Beds are burning - midnight oil".

Gjest Gjest
Skrevet
Har dere ikke noen innspill? :(

Hva med en selskapslek - vi kaster ballonger fylt med oljemaling på hverandre, og den som blir skitnest har tapt?

Oljebryting.

Skrevet

Og som gave til gjestene: olivenolje og sesamolje i lekre Tupperwarebokser.

Skrevet

:skratte:

syntes det virker som om du har alt under kontoll... dette kommer til å gå som smurt... eller .. oljet

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, jeg tror kanskje du har tatt litt av her. jeg jobber selv i nordsjøen (i oljo) og vet om et par som har giftet seg på plattform. Dette kunne da være noe for dere også? Invitere sjømanns/plattform- presten og ha en koselig vielse ute i anlegget i de tilsølte kjeledressene deres. Så kunne dere reise hjem og ha en stor fest med litt mindre olje?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kutt ut risen og få tak i noen liter olje som gjestene kan tømme på dere når dere har blitt viet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...