marta Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Den heter nok200.com og man får mange billige merkevarer der for en billig peng! Prøv den! Virkelig å anbefale!
minnea Skrevet 22. juli 2005 #4 Skrevet 22. juli 2005 Syns ikke den var så bra jeg.. Dumt når man ikke kan sortere klær etter hva du ønsker å handle..
Gjest lilletroll Skrevet 22. juli 2005 #6 Skrevet 22. juli 2005 Hm, er du sikkert på at dette ikke er forfalskninger??? Prisen tatt i betraktning mener jeg... :klø: Hvis det er ekte er det jo suverent!! Men nå sier de jo at de vil bøtelegge deg om du har kopier, så...
Gjest Embla s Skrevet 22. juli 2005 #7 Skrevet 22. juli 2005 Syns denne siden virket noe suspekt! Virker mer som en formidler av dårlige kopier enn seriøs forhandler av orginaler.. (og hvem har lyst på dårlige kopier? Da kjøper jeg heller H&M!)
Gjest gjest123 Skrevet 22. juli 2005 #8 Skrevet 22. juli 2005 Jeg bestillte ett Levi Strauss Signature miniskjørt til jenten min på fire år. God kvalitet er det, men er usikker på om det er ett ekte Levi's plagg. Det er i hvertfall ikke ett sånt rødt merke på det, men det er jo mulig det er en annen linje, tenker da på red tab.
Bailaora Skrevet 22. juli 2005 #9 Skrevet 22. juli 2005 Når noe ser ut til å være for godt til å være sant så er det som regel det!
marta Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #10 Skrevet 22. juli 2005 Denne siden er opprettet av et par som har fartet litt rundt i verden og nå bosatt seg i Seattle, der varene blir sendt fra. Varene er ekte og det er ikke noe suspekt ved det. Prisen er inkludert frakt, moms, osv. Pakken kommer direkte i postkassen med en vedlagt faktura som betales inn til en norsk konto. Har allerede bestilt en veske og bukse. Er fornøyd med det jeg gar fått så langt. Vedrørende den manglende røde lappen på Levis`skjørtet så er det slik denne kolleksjonen er. Dette vises også på bilder som er lagt ut av varen.
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2005 #11 Skrevet 23. juli 2005 Jeg kan anbefale denne siden. Har handlet barneklær der. Bra service. Raskt i postkassen. Beste nettbutikken jeg har vært borti.
Ireth Carnesir Skrevet 23. juli 2005 #12 Skrevet 23. juli 2005 Jeg har også handla der. Handla Levis bukse til min sønn. Den var ekte. Skal handle mer til meg selv. Flotte CK jeans til 299 inkl porto! Og ei kul veske Og mikke mus klær til gutten min
Minette Skrevet 23. juli 2005 #13 Skrevet 23. juli 2005 Jeg har selv kjøpt et par nydelige søte sko, en DKNY overdel og en overdel fra CK. Er kjempe fornøyd med varene og suuper service
Gjest Gjest_Tonje_* Skrevet 23. juli 2005 #14 Skrevet 23. juli 2005 Har endel kult på siden ja, men alt er jo utsolgt...
marta Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #15 Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hei igjen. Jeg tok like godt og skrev en mail til nok200 og spurte vordan det ligger an. Her er svaret jeg fikk: "Hei :-) Takk for henvendelsen! Vi selger kun ekte merkevarer - men venninnene dine er ikke de eneste som har vanskelig for å tro prisene i nettbutikken vår :-) Grunnen til at vi kan ha så gode priser er at vi kjøper `overstock´ - det vil si varer som de store kjedene har valgt å rotere. Noen av de store kjedene bytter ut varene sine så ofte som hver 6. uke! Noe varer kjøper vi også på 'factory outlets' som er merkenes egne lagerutsalg. Vi benytter bl.a. Seattle Premium Outlets http://www.premiumoutlets.com som er en av de største 'factory outlets' på vestkysten. Videre hjelper det også litt at vi holder vareprisene under tollgrensen på 200kr. Da slipper våre kunder å betale toll (11%) og moms (25%). Våre kunder betaler heller ikke moms i USA siden varene selges til Norge. I tillegg er prisene i USA mye lavere enn i Norge. Norge har jo de dyreste prisene i Europa, hele 34 prosent høyere enn gjennomsnittet i EU http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/priva...ticle393488.ece Husk også at du ikke betaler for varene før du mottar dem. Vi sender faktura sammen med varen. Skulle du ikke være fornøyd, får du gratis retur til vår norske samarbeidspartner NOK200 Norge (org. 988208450). Vi har bare drevet i 2 måneder og har allerede mange fornøyde kunder. Du kan lese hva noen av disse sier om nok200.com på vår kundeomtale side http://www.nok200.com/testimonials.php og på vår produktomtale side http://www.nok200.com/reviews.php Ha en fortsatt god sommer! Mvh Martin." Så da tar jeg dette for god fisk Endret 26. juli 2005 av marta
Cola Girl Skrevet 27. juli 2005 #16 Skrevet 27. juli 2005 Jeg har handlet en Polo caps til sønnen min her og er veldig fornøyd. Kommer til å handle en del mer derfra så fort det blir mer penger på konto
Little sister Skrevet 27. desember 2005 #17 Skrevet 27. desember 2005 Jeg har selv kjøpt et par nydelige søte sko, en DKNY overdel og en overdel fra CK. Er kjempe fornøyd med varene og suuper service ← Hvordan var str på DKNY overdelene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå