Gjest Gjest_sola_* Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 Hei hei! Jeg sniker meg inn på guttas rom i håp om noen gode råd fra dere! Jeg er sykkelinstruktør og lager programmene selv. Dette medfører at jeg må ha ny musikk jevnt og trutt. Eller rett og slett en god gammel slager! Det er helt sikkert noen av dere som trener spinning, eller som ellers hører mye bra musikk! Fortell meg hva du liker, hva du får skikkelig kick av, hva som fenger, hva som gjør at du tar i det lille ekstra når du trener! Det beste er om jeg får både låtnavn og artist/gruppe Venter i spenning...
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 Jeg er hverken gutt eller har trent spinning.... men svarer likevel jeg.... Yello-the race eric prydz - call on me novaspace-darkness potatoheadz-narcotic jan wayne - total eclipse of the heart geri halliwell - its raining men djsatwork-someday. some years ago galaxee-the crow song eye of the tiger gyllene tider-summertider grease-you're the one... kenny loggins-footloose dj sammy-boys of summer laura brannigan-gloria2004 2unlimited-tribal dance lance inc - cold as ice nick kamen-promise myself scooter - the logical song, nessaja jump red hardin-she bangs
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Den låten fra Hellas som vant Grand Prix er super til spinning.
Gjest Gjest_sola_* Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Oi, her var det mange forslag! Tusen takk!! Da må jeg ut og finne musikk Kom gjerne med mer og!!
Ibenholt Skrevet 15. oktober 2005 #5 Skrevet 15. oktober 2005 Jeg er myye på spinning, og liker det veldig godt. Har noen tips, men du trenger absolutt ikke ta det for god fisk. Jeg er til vanlig ganske kresen på musikk, selv om jeg har svært variert musikksmak. Men til poenget, jeg hater trance..egentlig, men når man har på en skikkelig trancelåt (eller tranceaktig) på spinning så gjør det slik at man får lyst å jobbe ekstra hardt (og tempoet i låten gjør at det blir enklere på en måte). Så derfor: her har du noen låter som jeg elsker å spinne til: ILO - Rapture E-Type - Far up in the air (knalltøff låt) Moni B - Stripped Club Oriented - California (chino mix) Paffendorf - Everybody Scream Mauro Picotto - Komodo Kernkraft 400 - Zombie Nation Lasgo - Something Johan Gielen - Velvet Moods Southside Spinners - Luvstruck DJ Tiesto - Sparkles DJ Dean - Play it Hard (video mix)
Ibenholt Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Ops. Glemte DJ Rankin - Sunshine og Shane - Tojours (short cut)
Suzy Skrevet 16. oktober 2005 #7 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg instruerer også i spinning og jeg har funnet ut at det letteste er å finne seg et tema - f.eks 80-tallet - også velge seg musikk deretter. Har lagt opp en hel time med 80-talls slagere og det er veldig populært. Noen sanger: Eye of the Tiger - Survivor Sweet Dreams (are made of this) - Eurythmics Words - FR David Moonlight shadow - Mike Oldfield osv,osv Egentlig er det utrolig mye som passer - bare let gjennom platesamlinga til mamma'n din og lag et 60-tallsprogram f.eks! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #8 Skrevet 16. oktober 2005 Den låten fra Hellas som vant Grand Prix er super til spinning. ← Enig i at låter som den som vant grand prix er flotte til trening. Vær vennlig og styr unna dunk-dunk-technotronic-støy så sparer du mange for ekstra hodepine, migrene og stress. Folk er jo der for å bli i bedre form, ikke verre.
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #9 Skrevet 16. oktober 2005 80-talls er genialt! tekno er dritt, da får jeg vondt i hodet og blir sur...
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #11 Skrevet 17. oktober 2005 Darude - sandstorm. Hold deg langt unna r&B, det er helt grusomt. For mye techno er også bare slitsomt. Selv liker jeg typiske 90-talls sanger nokså godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå