Gjest Louise 38 Skrevet 11. mars 2008 #1 Skrevet 11. mars 2008 Jeg og typen min har vært sammen snart en måned nå,og foroldet mellom oss to er bra,men så er det sønnen på 6år.Han er så bortskjemt og utspekulert og får det alltid som han vil.Når vi skal legge oss til å sove så skal han ligge i midten mellom oss i senga og nekter å ligge i egen seng.Jeg får nesten aldri koset med mannen min fordi han ligger der hver natt.Dessuten ligger han og terger meg i senga om han er våken.Driver og presser hodet sitt mot magen min når jeg mannen min har sovnet,kiler meg under føttene og bitt meg på tærne slik at jeg skal bli sint og irritert.Men nå orker jeg ikke dette,hva skal jeg gjøre?Gjøre det slutt?
Amalie_85 Skrevet 11. mars 2008 #2 Skrevet 11. mars 2008 Er mer overrasket over at dere er så kjærester etter bare 1 mnd. Barn knytter seg jo til personer, og hvis dette ikke blir dere så går det ut over barnet og! Men til din problemstilling, da får far si ifra at slik kan han ikke gjøre! Så du får snakke til far av barnet.
Gjest memme Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Han er vel usikker på deg da, og usikker på hva ditt forhold med hans far vil bety for han. Og hvis han er bortskjemt så har vel far vært med på å gjøre han bortskjemt, og da blir det vel noe far må gjøre med. Dere har kun vært sammen i en måned og for at sønnen skal bli fortrolig med det nye forholdet hans far har etablert så må kanskje du også være litt obs på hvordan du forholder deg til sønnen. Bor sønnen sammen med sin far daglig eller har han sønnen annenhver uke, eller kanskje bare annenhver helg. Hvis han har sønnen annenhver helg så er det to helger i løpet av en måned, og dere har vært sammen i en måned og da kan det være tøft å plutselig ikke ha fars oppmerksomhet alene de to helgene. Det samme gjelder også hvis han har sønnen annenhver uke. Det kan kanskje være greit å ta det litt rolig i svingene sånn at også sønnen blir fortrolig med det nye forholdet. Han har kommet for å bli, og var der før deg og må derfor få den oppmerksomheten et barn fortjener fra sin far. Uforskammet oppførsel skal du ikke akseptere men ta det opp via far.
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Dere har vært sammen i snart én måned. Og dere sover i samme seng sammen med sønnen hans? For å være ærlig, så er det ikke bare gutten som har problemer med å regulere nærhet! Hva er det faren har tenkt? At gutten ikke skulle merke forskjell på at det plutselig var kommet en ny dame i livet? Jeg reagerer kraftig på at du kaller barnet for bortskjemt og utspekulert. Etter mindre enn 30 dager, så vet du dette? Stakkars gutt.
Gjest regine ii Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 ehhhh -. ikke for å spekulerer , men det var da vitterligen en tråd på "barn og foreldre" her for ikke så lenge siden med omtrent samme problemstilling, bortsett fra at da var det snakk om ei jente. Det barnet lå også og "stanget" fars kjæreste i magen og var generelt uspiselig....... Tror ikke dette heller(!) er en reell problemstilling......
Allimac Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har vært borte i noe lignende, og sa i fra med en gang...Det har ikke skjedd etterpå for å si det sånn.... Du bør, etter hvert, (for meg tok det nesten 1,5år), før jeg sa i fra hvor bortsjemt jenta var, og at dette da går utover henne senere... Nå tenker han seg om et par ganger ekstra, og jeg fikk også et bedre forhold til henne, da jeg sa klart i fra at MEG fikk hun søren meg ikke rundt fingern Lykke til, og hold meg oppdatert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå