mingle Skrevet 5. mars 2009 #2 Skrevet 5. mars 2009 Jeg ønsker meg en søt valp, og skal gi et album med bilder av meg selv
twinklestar Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 jeg skulle gjerne gitt ham en helg med kokkekurs hos Brimi... gjerne så vi kunne dratt sammen... men syns det blir litt dyrt...
VinterBrud09 Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jeg lurer litt på å begynne å kjøpe en bunad til han..... Vet han ønsker seg det....
aes Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 jeg har ikke tenkt å bruke 1000 vis på denne gaven, troe faktisk jeg skal kjøpe et stiligt dørskilt som det står felles familienavn på.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #6 Skrevet 6. mars 2009 jeg har ikke tenkt å bruke 1000 vis på denne gaven, troe faktisk jeg skal kjøpe et stiligt dørskilt som det står felles familienavn på. God ide...! Syntes det hørtes koselig ut jeg :rødme: Jeg vet ikke helt selv hva jeg skal gi... Har tenkt på en opplevelse av noe slag, ellers må det være en ting som varer evig (ikke et kamera liksom..). Det må være noe han har for alltid, et minne fra da vi giftet oss.
allyhoo Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Min kjære har alltid hatt lyst til å fly, så jeg har spart lenge for å gi han flytime i morgengave:)
LilleSiri Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 En orginal skikk og bruk bok fra 1960, som han har ønsket seg kjempelenge Fant den på antikvariat for ca 2000 kr Jeg ønsker meg en ny klokke eller en diamantring
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Helst en klokke. Men, den koster rundt 15.000,- og er egentlig altfor, altfor dyr. Men jeg har så veldig lyst til å kjøpe den til han så jeg har begynt å spare. Jeg har god tid heldigvis og forhåpentligvis kommer jeg i mål. Hvis ikke blir det trolig fallskjermhopp eller noe slikt.
Bare innom Skrevet 6. mars 2009 #10 Skrevet 6. mars 2009 Tror kanskje jeg skal gi en tatovering.... på meg til ham...
Millii Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 Hva med noe koslig og kanskje smafrekt(?) som dere kan kose dere med på bryllups reise? Om dere ikke skal på ferie dagen etter dagen, så har man iallefall tid til å få bygd opp spenningen slik at bryllups reisen blir enda mer romantisk og spennende ?
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #12 Skrevet 7. mars 2009 Tror kanskje jeg skal gi en tatovering.... på meg til ham... øøhhh... så fint.. at gaven hans er en tatovering til deg selv! Hva om han vil ha en tatovering på seg da?
Gjest Nefertiti Skrevet 7. mars 2009 #13 Skrevet 7. mars 2009 Han fikk en Tagheuer klokke til 25 000. Jeg fikk diamantøredobber og diamantring (bånd) til bruk sammen med gifteringen. Synes det er en fin tanke at morgengavene er noe vi kommer til å ha på oss og se nesten hver dag resten av livet.
Coriander Skrevet 7. mars 2009 #14 Skrevet 7. mars 2009 (endret) Han skal få en trompet, for nybegynnere og et par timer med undervisning. Noe sier meg at jeg kan komme til å angre på dette, å høre på noen som lærer å spille et instrument, er litt slitsomt Men han har snakket om at han alltid har hatt lyst til å spille trompet, så da får han få det. Endret 7. mars 2009 av Coriander
Gjest Totelitt Skrevet 7. mars 2009 #15 Skrevet 7. mars 2009 Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe litt bunadssølv til han. Han har ikke bunad men han har sagt at det er noe han har lyst på, så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe kniv, halsring, og mansjettknapper (litt avhengig av hvor mye penger jeg har og hvor dyrt det er)... Men jeg er ikke helt sikker... Er dette en god ide, eller bør jeg prøve å finne noe annet? På forhånd takk for svar! Klemmm...
Gjest BBB Skrevet 7. mars 2009 #17 Skrevet 7. mars 2009 Jeg ønsker meg en søt valp, og skal gi et album med bilder av meg selv Håper ikke at du er en av dem som legger ut hunden din på finn.no gis bort når den blir stor da.. Den forblir jo ikke "søt valp" så veldig lenge..
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 Det der med dørskilt hørtes utrolig fint ut! Jeg vil jo ta hans etternavn og da er det jo søtt å gi han et dørskilt der vi står med samme etternavn en flott markering! Det er en idé jeg vil adoptere =) Jeg er ikke tilhenger av de dyre gavene, heller ikke han. Og ikke noen ring i hvertfall! Vi har jo nettopp fått på oss gifteringene dagen før! Den ringen skal få stå suverent alene.
bunadbrud Skrevet 7. mars 2009 #19 Skrevet 7. mars 2009 Jeg trenger også litt tips. Vi har egentlig allerede gitt hverandre morgengaven. Hun er idag en 7,5 månders gammel labrador tispe. Men jeg vil gi noe ikke veldig dyrt i tillegg, mest for å vise at jeg virkelig elsker han. Men hva? Jeg har tenkt litt på en kurv ispedd masse godt, bl.a. viner som vi åpner 1. års bryllupsdag, 5, 10, 25 og 50 (viss polet mener viner kan ligge så lenge da). Men hva mer? Trenger ikke være dyrt.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #20 Skrevet 7. mars 2009 Jeg trenger også litt tips. Vi har egentlig allerede gitt hverandre morgengaven. Hun er idag en 7,5 månders gammel labrador tispe. Men jeg vil gi noe ikke veldig dyrt i tillegg, mest for å vise at jeg virkelig elsker han. Men hva? Jeg har tenkt litt på en kurv ispedd masse godt, bl.a. viner som vi åpner 1. års bryllupsdag, 5, 10, 25 og 50 (viss polet mener viner kan ligge så lenge da). Men hva mer? Trenger ikke være dyrt. Dørskilt :gjeiper: Genialt dersom man har samme etternavn etter vielsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå