Gjest Pet Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes det kommer an på bena, ikke alderen.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er 34 år og ser ut som om jeg er 27 (alle sier det...) Så lenge jeg er slank, trener og har pene legger, lår og rumpe ser jeg ingen grunn til at jeg ikke kan få gå i miniskjørt når jeg måtte ønske det. Jeg har sett tykke og stygge 25-åringer gå i miniskjørt. Burde de få lov til det når de er så stygge og tykke? Jeg synes ikke det!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes miniskjørt er stygt på alle, uansett hvor fine ben personen har. Skjørtekanten skal ikke gå over kneet, det er min mening. Unntaket er barn under 12 år - under tvil!
Fam Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Nope! Det er man ikke! Dvs, om kroppen passer så er miniskjørt helt ok, det gjelder både de over 30 og de under 20 for å si det slik. Jeg har sett fjortiser som har sett helt for jævl.. ut med det antrekket og jeg har sett "de over 30" som har sett helt fantastiske ut.
Gjest Emera Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes ikke man bør gå i miniskjørt når man er et stykke oppi tredveårene, uansett om man har "pene ben." Miniskjørt hører de som er yngre til, synes jeg (nå synes ikke jeg det er fint uansett da, men det er en smakssak). Det ser bare vil-desperat-ikke-slippe-ungdommen ut på voksne kvinner. Men et stykke oppi tredveårene mener jeg sånn fra 35 årsalder.
Gjest Jytte Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Bortsett fra på stranden eller tennisbanen, så ser miniskjørt alldeles vulgært ut. Har til gode å se noen som er pene i miniskjørt - det er vel så lite elegant som det kan å bli.
Fam Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Unnskyld meg men var ikke spm her : Miniskjørt over 30 eller ikke? Eller var det: Syns du miniskjørt er pent eller ikke?
Gjest Fem Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes man skal kle seg i det man kler. Folk må da få lov til å gå i det man vil - er det mange som sier. Men man vil da vel kle seg mest mulig flatterende? Fjortiser med kort bukse og kort topp hvor flesket velter utover er ikke pent. Så ja, om du er over 30 kan du gjerne gå i miniskjørt - enten du kler det eller ikke, men jeg vil ikke anbefale å gå i noe som gjør deg mindre attraktiv. Så min konklusjon blir: Kle deg i hva du vil, så lenge du kler det.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Jeg vet om mange som går i miniskjørt og korte skjørt i en alder av 35-40. De ser flotte ut alle sammen! Det å være 35-40 er ikke gammelt.
Grønt blad Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Nå har ikke jeg sansen for miniskjørt. Men synes det kommer mer an på personen enn på alderen. Har man kropp til det, så ser jeg ikke problemet. Men nærmer man seg og ser ut som man er førti, så burde man kanskje velge et litt lengre skjørt...
Kosemose Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 Miniskjørt med tykke strømpebukser til er greit. Men miniskjørt med tights, tynne strømper eller bare ben har jeg ikke sans for på kvinner over tretti.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Miniskjørt med tykke strømpebukser til er greit. Men miniskjørt med tights, tynne strømper eller bare ben har jeg ikke sans for på kvinner over tretti. Hvorfor ikke? Hva om de ser flotte ut?
Gjest lillebøll Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Korte skjørt er greit, men ikke MINIskjørt. Er stor forskjell.
Mie Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Miniskjørt med tykke strømpebukser til er greit. Men miniskjørt med tights, tynne strømper eller bare ben har jeg ikke sans for på kvinner over tretti. Enig i denne. Egentlig syntes jeg at miniskjørt/minikjole på noen over pubertetsalder utelukkende er penest med tykke strømpebukser under, det eneste unntaket jeg kommer på er strandkjole. (og det betinger at man faktisk er på stranden når man går med det..) Og så syntes jeg det er viktig at man er tekkelig i stilen ellers, for mye av det gode er sjeldent lekkert. Men det gjelder forsåvidt alle aldre.
Karamell Skrevet 23. mai 2007 #17 Skrevet 23. mai 2007 Miniskjørt på kvinner over 25 syns jeg er vulgært! Inen over den alderen bør ha på miniskjørt med mindre de har tights eller tett strømpebukse under. Det handler ikke om hvordan bena ser it fra mitt ståsted, men jeg syns det ser desperat ut. I form av at man er desperat etter å se yngre ut enn man er, og desperat etter et kjapt ligg.... Jeg er selv 28 og kunne aldri tenkt meg å gå i miniskjørt eller kjoler. Etter man blir voksen kler man bedre klær som stopper rett under eller rett over kneet. Ikke kortere....
Fam Skrevet 23. mai 2007 #18 Skrevet 23. mai 2007 Miniskjørt på kvinner over 25 syns jeg er vulgært! Inen over den alderen bør ha på miniskjørt med mindre de har tights eller tett strømpebukse under. Det handler ikke om hvordan bena ser it fra mitt ståsted, men jeg syns det ser desperat ut. I form av at man er desperat etter å se yngre ut enn man er, og desperat etter et kjapt ligg.... Jeg er selv 28 og kunne aldri tenkt meg å gå i miniskjørt eller kjoler. Etter man blir voksen kler man bedre klær som stopper rett under eller rett over kneet. Ikke kortere.... Kan du med sikkerhet peke på en og si" over 25, under 25"? Med mindre det da er over 25 som i 50, eller under 25 som i 15?
Fam Skrevet 23. mai 2007 #19 Skrevet 23. mai 2007 Miniskjørt på kvinner over 25 syns jeg er vulgært! Inen over den alderen bør ha på miniskjørt med mindre de har tights eller tett strømpebukse under. Det handler ikke om hvordan bena ser it fra mitt ståsted, men jeg syns det ser desperat ut. I form av at man er desperat etter å se yngre ut enn man er, og desperat etter et kjapt ligg.... Jeg er selv 28 og kunne aldri tenkt meg å gå i miniskjørt eller kjoler. Etter man blir voksen kler man bedre klær som stopper rett under eller rett over kneet. Ikke kortere.... Og, du må ikke glemme at alder ikke kun handler om tall. "Etter at man har blitt voksen så kler man bedre klær som stopper rett under kneet". Jøss, den var ny! Hva er egentlig voksen? Snakker du da om tall eller utseende?
Karamell Skrevet 23. mai 2007 #20 Skrevet 23. mai 2007 Jeg svarte ts på det hun spurte om, og dette er meningen min. Det trenger jeg nok ikke å forsvare ovenfor deg, eller? Jeg skal ikke glemme at alder kun er et tall, men da skal ikke du glemme at andre kan mene noe annet enn deg uten å ta feil. Har jeg misforstått, eller var dette din tråd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå