Gul Nonstop Skrevet 23. mars 2009 #1 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg ønsker å farge håret selv, og lurer på hvilken type hårfarge som gir best resultat. Noen som vet? Jeg har langt blondt hår, og ønsker det enda lysere. Kanskje noe i denne duren: http://celebhairstyle.files.wordpress.com/...londe-hair1.jpg (et bilde jeg fant her og nå) På forhånd takk!
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #2 Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg ønsker å farge håret selv, og lurer på hvilken type hårfarge som gir best resultat. Noen som vet? Jeg har langt blondt hår, og ønsker det enda lysere. Kanskje noe i denne duren: http://celebhairstyle.files.wordpress.com/...londe-hair1.jpg (et bilde jeg fant her og nå) På forhånd takk! Som jeg sier til alle, depend bleking! har blålilla blanding slik at håret ikke skal bli gult;) men pass på og ikke sitte for lenge, da kan det bli hvitt! fås kjøpt på vita og cubus,)
desert_rose Skrevet 24. mars 2009 #3 Skrevet 24. mars 2009 Hvordan funker Depend blekemidel på hår hvis utgangspunktet er mørkt hår? (farget med ikke-parmanent farge, 6 mnd siden).
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Hvordan funker Depend blekemidel på hår hvis utgangspunktet er mørkt hår? (farget med ikke-parmanent farge, 6 mnd siden). det funker bra det =) du må bare velge den depend blekingingen som er for mørkt hår;) du må sitte 45 minutter visst du skal ha det helt blondt/lyst;)
desert_rose Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Ok, da tror jeg at jeg går for det. blir sjokk å bli blond da hehe.. TAKK for svar!
desert_rose Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 hvordan vil det forresten bli med bleket hår iforhold til svarte øenbryn..har nemlig det samt temmelig lys hud.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Ok, da tror jeg at jeg går for det. blir sjokk å bli blond da hehe.. TAKK for svar! Hvor mørk er du foresten?
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 IKKE blek det selv, gjør det hos frisøren!
Store My Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Du kan også prøve depend stripe-sett. Det er med hettestriping. du kan dra ut mye hår, slik at det meste blir lysere, men du vil fortsatt ha et spill i håret som gjør resultatet litt mer naturlig.
desert_rose Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 det er mørkere i tuppene, etterveksten er på den endel cm (ikke noen skarp overgang). fargen i lengdene sitter godt selvom det ikke var noen pemanent hårfarge. så der er det temmelig mørkt. burde jeg ta i blekemiddelet i lengdene først og sitte med det en stund før jeg tar det i nærmere hodebunnen for å ikke få det lysere der enn resten av håret..?
Frisørkbg Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Ville anbefalt "blondy" kjøper på butikken og koster litt under 100 kr! brukt den selv, og den fungerer;) men pass på håret ditt, bleking er ikke bra for håret og kan tilslutt dette av ved mye bleking! snakker av erfaing!
desert_rose Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 ok. noen som vet om jeg skal sitte like lenge med fargen i hele håret, når det er litt mørkere i lengdene eller?
Store My Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 ok. noen som vet om jeg skal sitte like lenge med fargen i hele håret, når det er litt mørkere i lengdene eller? nei. du skal ikke det. men jeg ville farget det hos frisøren, pleier ikke å bli veldig fint å farge håret hjemme dersom man har farge i deler av håret.
desert_rose Skrevet 27. mars 2009 #15 Skrevet 27. mars 2009 har ikke drevet noen overdrevet farging hjemme før så det tror jeg skal gå helt bra. takk for svaret forresten.
Store My Skrevet 28. mars 2009 #17 Skrevet 28. mars 2009 har ikke drevet noen overdrevet farging hjemme før så det tror jeg skal gå helt bra. takk for svaret forresten. Det er bare det at dersom du har farget i håret fra før kan stripene bli ganske gule/oransje. om de blir gule kan du vaske det med shampoo med lilla fargepigmenter, da blir de mindre gule. om de blir oransje er det ikke så mye å gjøre med, annet enn å farge over.
Gjest Løve66 Skrevet 28. mars 2009 #18 Skrevet 28. mars 2009 hvordan vil det forresten bli med bleket hår iforhold til svarte øenbryn..har nemlig det samt temmelig lys hud. Nå har du kanskje allerede bleket det, men hvis ikke; vil anbefale deg heller å stripe det enn å helbleke. Vet ikke hvordan du ser ut, men du beskriver deg som mørk, med mørke øyebryn og da høres det ikke umiddelbart bra ut med helbleket hår. Sannsynligheten for at du ikke kommer til å synes det blir fint er stor. Med striping blir det ikke så dramatisk overgang + at det ser litt mer naturlig ut. La oss få vite hvordan det gikk/går da......... :gjeiper:
desert_rose Skrevet 29. mars 2009 #19 Skrevet 29. mars 2009 Har ikke farget det enda:) tenkte å bleke det noen nyanser (2-3) med blekingen fra Depend og så muligens bruke stipesettet dems etterpå, spørs hvor førnøyd jeg blir med blekingen. satser på en lysebrun nyanse. vurderte å ta striper i med en gang, men siden jeg har såpass mørkt hår nå tror jeg ikke det ville bli fint med kanll lyse striper (min preferanse). synes det er finere når hårfargen og stripene er nærmere i nyanser.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #20 Skrevet 27. april 2009 hei :-) lurte egentlig veldig på hvordan håret ditt ble ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå