Elle_liten Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Har funnet en superfin kjole (synes jeg da...). Dette er ikke en klassisk brudekjole, så føler at jeg er litt dristig nå. Noen som har fått reaksjoner pga. kjolevalget? Tror jeg kommer til å slite litt med å finne tilbehør, siden kjolen ikke er hvit. (Litt mer beige/champagnefarget) Lurer også på hvilke blomster jeg skal velge.... Og hva samboeren min skal ha på seg?? Han skal bruke en smoking som han har fra før, men hva skal han bruke til? Mange spørsmål å ta stilling til..... Forvirret....
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Legg inn en linkt til kjolen din, og beskriv de tanker du eventuelt har om tilbehøret (har du lyst på slør, øsnker du noe bestemt) hva slags buketter du liker osv. så får du sikkert masse innspill Dersom du har en ikke-hvit kjole så kan det hende at din kjære burde bruke en svakt farget skjorte, (som ser hvit ut, men er i virkligheten litt krem), da blir det mindre hardt, og dere ser bedre ut sammen.
Elle_liten Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Prøver å legge ut en link her. Lurer på om dette går... http://www.kristinsbrudesalong.no/brudekjoler.do Det er kjole LR-011. (irriterer meg at dama på bilde står som en tosk ) Slepet ser ut som det modell LR-001 har.
marsy Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Har funnet en superfin kjole (synes jeg da...). Dette er ikke en klassisk brudekjole, så føler at jeg er litt dristig nå. Noen som har fått reaksjoner pga. kjolevalget? Tror jeg kommer til å slite litt med å finne tilbehør, siden kjolen ikke er hvit. (Litt mer beige/champagnefarget) Lurer også på hvilke blomster jeg skal velge.... Og hva samboeren min skal ha på seg?? Han skal bruke en smoking som han har fra før, men hva skal han bruke til? Mange spørsmål å ta stilling til..... Forvirret.... ← Jeg har ikke Linnea Raffaelli, men en Rembo Styling som også er krem/champagnefarget og har en del uvanlige detaljer. Vet jo ikke om jeg får noen reaksjoner på dette, men tror ikke at de blir negative ihvertfall! Dra innom salonger som fører Linnea Raffaelli eller Rembo Styling, for de har ofte tilbehør som passer til disse kjolene (litt andre farger og stiler f.eks.). Jeg skal sende bilde av kjolen min til hun som er blomsterdekoratør, så får jeg høre om hun har noen ideer.
*Emma* Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Kan ikke skjønne at du skulle få reaksjoner på en Linnea kjole. Det er vel hverken særlig dristig eller "nyskapende" lengere. (Nå har jo jeg ultra vanlig Maggie Sottero kjole" men jeg syns det virker som bare flere og flere velger linnea/rembo kjoler jeg...det må jo snart være like mange av dem som av MS kjolene...lykke til!
Elle_liten Skrevet 22. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2006 Kan ikke skjønne at du skulle få reaksjoner på en Linnea kjole. Det er vel hverken særlig dristig eller "nyskapende" lengere. (Nå har jo jeg ultra vanlig Maggie Sottero kjole" men jeg syns det virker som bare flere og flere velger linnea/rembo kjoler jeg...det må jo snart være like mange av dem som av MS kjolene...lykke til! ← Og jeg som var litt stolt av å være litt dristig.....
*Emma* Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Tror forresten ikke det er noe problem å finne tilbehør heller. Jeg har HELT hvit kjole og syns det har vært litt vanskelig å finne ting fordi det meste er ivory.
lilja80 Skrevet 29. september 2006 #8 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes Linea Rafaellikjolene er kjempefine! Rembo Styling også! Men fikk litt sjokk da jeg prøvde flere Lineakjoler i en brudebutikk, og ingen av dem var noe fine til meg... Liker egentlig den litt "rufsete" stilen, men så viste deg seg at hele meg forsvant når jeg fikk de på meg... alt for mye rysj og pysj til at det så bra ut... ble egentlig ganske skuffa, for det var jo disse kjolene jeg hadde sett for meg...
marsy Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Jeg synes Linea Rafaellikjolene er kjempefine! Rembo Styling også! Men fikk litt sjokk da jeg prøvde flere Lineakjoler i en brudebutikk, og ingen av dem var noe fine til meg... Liker egentlig den litt "rufsete" stilen, men så viste deg seg at hele meg forsvant når jeg fikk de på meg... alt for mye rysj og pysj til at det så bra ut... ble egentlig ganske skuffa, for det var jo disse kjolene jeg hadde sett for meg... ← helt enig - synes ikke kjolene hadde så fint snitt, de er ikke veldig flatterende på en som meg som har former ihvertfall. Jeg har smal midje, men synes ikke at noen av kjolene viste frem den, så jeg ble veldig skuffa
lilja80 Skrevet 30. september 2006 #10 Skrevet 30. september 2006 helt enig - synes ikke kjolene hadde så fint snitt, de er ikke veldig flatterende på en som meg som har former ihvertfall. Jeg har smal midje, men synes ikke at noen av kjolene viste frem den, så jeg ble veldig skuffa ← Jeg har str 38, som vel er ganske normalt, men synes ikke de satt fint likevel... Så nå har jeg kjøpt noe helt annet! Ble nesten litt sjokkert over meg selv, for jeg skulle jo ikke ha sånn vanlig brudekjole...
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #11 Skrevet 30. september 2006 Jeg er str 34/36 og 1.75 høy. Ble litt redd for å bli litt borte i kjolen, siden jeg har helt nordisk hud og hår, men kjolen ble flott på meg!! Mye finere enn de klassiske kjolene jeg har prøvd. Synes de ble litt kjedelige.
India Skrevet 1. oktober 2006 #12 Skrevet 1. oktober 2006 jeg har veldig lyst på en linnea raffaelli kjole. føler det er mere min stil enn en slik tradisjonell kjole.. noen som vet hvor man får kjøpt/leid en slik kjole? hva ligger prisen på?
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #13 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg kjøpte en på salg til 6000,-. Den er to-delt og koster eg. 9500,- Regner med at det er forsjell i prisen fra modell til modell. Vet ikke prisen på leie. Hvilken str. skal du ha? Og modell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå