treningsjenta Skrevet 2. februar 2007 #1 Skrevet 2. februar 2007 tittet på denne episoden med linn skåber på nrk i går, det skal sies at jeg kom rett inn i episoden og vet egentlig ikke hva dette dreier seg om. men ut i fra det jeg så i går fikk jeg et helt nytt syn på dama! hun er jo totalt psykopat!! jeg håper dette for hennes egen del er skuespill fra hennes side! hvis ikke blir jeg meget bekymret!!! jeg merker det kokte i meg til tider, hun var rett og slett gruuuusomt irriterende!!
Gjest Bellatrix Skrevet 2. februar 2007 #2 Skrevet 2. februar 2007 Eh...? Hun er skuespiller, så hvis du så den nye serien hennes så spilte hun selvsagt skuespill. At du ikke liker henne er en annen sak.
Gjest Skya Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Det er skuespill ja, og det er jo hysterisk morsomt og!
Maya Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Har ikke sett programmet enda, men så på Skavland da Skåber var der og hun sa at rollefiguren hennes ifølge en psykiater kan betegnes med diagnosen narsissistisk personlighetsforstyrrelse eller noe i den duren.
kamela Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Det er skuespill, men personlig synes jeg det er mer masete enn underholdene, har vel ikke sans for den typen mennesker
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Eh...? Hun er skuespiller, så hvis du så den nye serien hennes så spilte hun selvsagt skuespill. At du ikke liker henne er en annen sak. ← Det er ikke så lett å vite at det er skuespill om man ikke har lest eller hørt om serien før. Karakteren hun spiller heter nemlig Linn Skåber.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Det er ikke så lett å vite at det er skuespill om man ikke har lest eller hørt om serien før. Karakteren hun spiller heter nemlig Linn Skåber. ← Ok. Unnskyld. Jeg syntes bare det var litt rart at folk ikke visste det, men om rollefiguren også heter Linn Skåber så kan det vel forvirre litt, ja.
LilleBille Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 Synes serien og Linn Skåber er strålende. Klart det kan virke forvirrende at hun har eget navn (noe vel mange av de andre som spiller i serien også har) - men det må jo være opplagt at dette er overspill av dimensjoner.
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Så litt på det i går, men byttet rask kanal. Absolutt ikke min type humor, trakk ikke på smilebåndet en eneste gang.
Pnin Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Det er skuespill i 'The Office' genren. Gøy for de som liker det. Selv liker jeg ikke å se på irriterende mennesker, jeg ser aldri på.
punktom Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Hun minnet meg litt om Ricky Gervais til tider, så jeg regner med at hun iallfall har snappet opp noen par tips fra the office når det gjelder RGs litt klønete væremåte rundt kameraet. Programmet var bedre enn fryktet.
Gjest sitrus Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 Synes serien og Linn Skåber er strålende. Klart det kan virke forvirrende at hun har eget navn (noe vel mange av de andre som spiller i serien også har) - men det må jo være opplagt at dette er overspill av dimensjoner. ← Må og må; jeg har vært borti folk som absolutt nærmer seg den væremåten, om man bare kikker på en liten del av programmet. Selv har jeg bare såvidt sett på den siste episoden da hun var full og tok "litt" av oppmerksomheten. Syntes det var morsomt, på en rar måte. Minner litt om serien med han Seinfeldt-produsenten e.l som liksom spiller seg selv - som jeg ikke synes er morsom. Men kan tenke meg å se mer av dette.
treningsjenta Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. februar 2007 nettopp for jeg la merke til at hun brukte samme navn og at det var hennes eget film team, så da begynte jeg å lure. mem det var godt å høre... da er det hvertfall utrolig godt skuespill!
treningsjenta Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. februar 2007 forresten den sangen som ble brukt hvilken sang er dette? den var ganske så fin egentlig:=)
Gjest Mioscha Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Har ikke sett programmet enda, men så på Skavland da Skåber var der og hun sa at rollefiguren hennes ifølge en psykiater kan betegnes med diagnosen narsissistisk personlighetsforstyrrelse eller noe i den duren. ← Skavlan skrives uten d. Endret 2. februar 2007 av Mioscha
Gjest Gjest 1 Skrevet 2. februar 2007 #17 Skrevet 2. februar 2007 Det er skuespill, men personlig synes jeg det er mer masete enn underholdene, har vel ikke sans for den typen mennesker ← Jeg ser på det med skrekkblandet fryd. Jeg liker heller ikke slike typer men det er litt gøy å se hvor teite replikkene kan bli.
MiniMjau Skrevet 5. februar 2007 #18 Skrevet 5. februar 2007 Synes dette er helt hysterisk morsomt, og jeg blir så flau på karakterens vegne at jeg av og til bare må snu meg bort! Hun var jo heeelt stereotyp seminar-deltager da! Vi kjenner vel kanskje alle personer som ligner delvis på en sånn "narsisistisk psykopat"...
Gjest Tante Olm Skrevet 5. februar 2007 #19 Skrevet 5. februar 2007 Vi kjenner vel kanskje alle personer som ligner delvis på en sånn "narsisistisk psykopat"... ← Dette gjelder ikke meg. Men nå omgås jeg bare mennesker med høy utdanning og lynende skarp sosial intelligens, da jeg har ressursene til det.
loffen Skrevet 5. februar 2007 #20 Skrevet 5. februar 2007 Jeg blir nesten flau av å se på jeg. Men det er litt komisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå