Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er i villrede!

Vet ikke hva jeg skal gjøre med håret! Har tenkt lenge på å sette det opp, men til vanlig har jeg stort sett håret ned.. Jeg har skulderlangt hår, kanskje det ville være fint å krølle det litt, men hvordan får jeg festet sløret da?

Er det noen som vet om gode nettsider hvor jeg kan få inspirasjon? Eller egne erfaringer? Bilder?

Tar imot all hjelp med stor glede :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har også ganske langt hår,ned forbi bh stroppen,jeg skal ikke sette opp mye pga litt viker i hårfeste som plager meg,men jeg vet at når jeg skal gifte meg så vil jeg at det skal krølles med en stor krølltang,og settes opp litt bak,så de har noe og feste sløret i.Hr ingen gode nettsider dessvere,syns heller ikke det er så lett og se sånn på bilder.Men gå til en frisør,de hjlper deg gjerne,det er jo jobben dems.Lykke til. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ta med deg et bilde av brudekjolen din og gå til en frisør så hjelper de deg :)

Skrevet

Hvis du går på www.google.com og søker etter feks "wedding hairstyles" eller "Bride hairdo" får du endel ilder opp...

Ellers går det ann å gå inn på feks Finn og se etter brudekjoler tilsalgs....de fleste har jo med hele "seg" på bildene også kan du stjele tips av andre....

Skrevet

Jeg skal heller ikke sette opp hele håret, bare litt bak tror jeg.... Har litt lenger hår enn skuldrene og masse krøller, og jeg har alltid håret løst. Har samlet en del bilder til inspirasjon og kan sende deg de hvis jeg får mailadressen din!

Skrevet (endret)
Jeg er i villrede!

Vet ikke hva jeg skal gjøre med håret! Har tenkt lenge på å sette det opp, men til vanlig har jeg stort sett håret ned.. Jeg har skulderlangt hår, kanskje det ville være fint å krølle det litt, men hvordan får jeg festet sløret da?

Er det noen som vet om gode nettsider hvor jeg kan få inspirasjon? Eller egne erfaringer? Bilder?

Tar imot all hjelp med stor glede  :)

Jeg skal sette opp håret mitt nesten sånn som dette. Går også alltid med håret løst til vanlig, og er redd jeg vil føle meg ukomfortabel med alt oppsatt. Det ER tross alt ikke dagen for masse eksperimentering ;) Ligger bilde fra prøvetimen på galleri, også hvis du klikker på linken i signaturen min. Kanskje en idè?

Endret av kitekatt
Gjest Gjest
Skrevet

På www.haircomesthebride.com finner en mange frisyrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...