Gå til innhold

Hvordan skal du ha håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal du ha håret på den store dagen? Skal du sette opp alt eller noe, eller ikke i det hele tatt (om det er langt). Litt nysgjerrig ettersom jeg selv har hatt veldig fokus på hår den siste tiden...

Min forlover og jeg har kun oss selv til hjelp for å håndtere håret mitt på bryllupsdagen, vi har derfor testet (og testet og testet...) litt ulike frisyrer.

Har vel nå endt opp med en variant hvor noe av håret settes opp bak, og resten henger ned, med krøll. Omsider ble vi godt fornøyd begge to :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha håret som på bildene ovenfor.

Skrevet

Blir ganske likt min frisyre :)

Skrevet

Skal ha det som det du skal Jannibrud :Nikke: Sette det opp bak, og ha korketrekker hengenes ned på sidene :)

Skrevet

Tror det er samme damen på dette bildet jeg. Sånn skal jeg ha håret også :wink:

Skrevet

Så flotte frisyrer!

Misunner dere, mitt hår er TYKT med masse krøller, så jeg kan bare drømme om å ha det løst.. Frisøren ga opp å strekke det den ene gangen jeg prøvde, så blir oppsatt på meg for å unngå å se ut som en høysåte :tunge1:

tror mitt blir noe i denne duren

http://www.haircomesthebride.com/photo1.htm

helt til høyre, nr 4 nedover:)

Gjest gjest1
Skrevet

Nydelige frisyrer! :)

ikke fullt så nydelig på håret var kona til Steinar Hoen i ukens se og hør, med sikk-sakk-skill og håret hengende fremover.

www.shf.no, lite bilde på forsiden

ikke meningen å snakke dritt om folk, men sånn skal jeg ihvertfall ikke ha det...

Skrevet
Nydelige frisyrer! :)

ikke fullt så nydelig på håret var kona til Steinar Hoen i ukens se og hør, med sikk-sakk-skill og håret hengende fremover.

www.shf.no, lite bilde på forsiden

ikke meningen å snakke dritt om folk, men sånn skal jeg ihvertfall ikke ha det...

Huff ja. Stakkar, hun ble nok ikke spesielt fornøyd med frisyren. Gremmer seg nok når hun ser bildene tipper jeg, og det må være utrolig kjipt.

Gjest gjest1
Skrevet

Huff ja. Stakkar, hun ble nok ikke spesielt fornøyd med frisyren. Gremmer seg nok når hun ser bildene tipper jeg, og det må være utrolig kjipt.

Kva får dykk til å tru at ho ikkje vart nøgd med frisyren? Sjølv om ikkje de likar sveisen hennes, kan det jo hende at den er akkurat slik ho hadde drømt om!

Skrevet

model28.jpg

Slik skal jeg ha det :) Med samme tiara og slør.

Skrevet

...og jeg skal ha noe veldig likt denne - med slør og blomster...

Får litt hjelp av en dott løshår, men jeg er bare så glad for at jeg i det hele tatt kan ha det løst jeg, da det har vært drømmen min "bestandig"! :wink:

Skrevet

Har ikke bestemt enda, men ser for meg at jeg har litt oppsatt og litt løst med korketrekkere - noe ala de første bildene her. Men det må testes ut først.

Har glatt hår, men krøller det ved spesielle anledninger og vet jeg kler det, men har ikke prøvd ut slik jeg ser for meg enda.

Skrevet

Så mange fine frisyrer, og en kjempefin link :)

Syns faktisk den helt til høyre og 11 nedover var stilig :Nikke:

Tror ikke jeg vil kle og ha håret helt stramt og uten noe pannelugg, selvom den frisyren som nr 4 til høyre er bare helt skjønn. Nå fikk jeg iallefall en link med mange idèer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...