Gå til innhold

Hvor frir jeg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisan Godtfolk!

Jeg har gått til steget å kjøpe forlovelseringer til min kjære jente.

Har da ordnet barnevakt og hele pakken så den store dagen er planlagt å være på Fredag.

Men jeg klarer ikke å finne en romantisk og grei resturant hvor jeg skal stamme frem mitt frieri..

Er det noen av Dere jenter som kan komme med tips på slike plasser ?

Dette gjelder Oslo Sentrum. Jeg er ikke så veldig godt kjent der og kjenner svært få resturanter her. De jeg kjenner kan jeg ikke si er egnet for slikt...Hjeeelp!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest chouchou-ikke innlogget
Skrevet

KLOSTERET!!! Det er skikkelig,skikkelig romantisk.

www.klosteret.no

Lykke til!

Gjest tomias ii
Skrevet

Klosteret er superromantisk! Og veldig hyggelig betjening som garantert hjelper til med blomster etc hvis det er ønskelig.

Skrevet

Jeg sier meg helt enig meg de andre. Klosteret er et fantastisk romantisk sted. Nesten bare levende lys i hele lokalet. De har forresten god mat også. Dersom jeg husker riktig, så kan man velge mellom 3 og 5 retter.

eller har jeg hørt at Resturant Baltazar som ligger i kirkeristen skal være veldig romantisk. De har fått strålende kritikker for deres mat.

Ønsker deg også lykke til med frieriet. Gi oss tilbakemelding på hvordan det gikk

Skrevet

Mmmm Klosteret er et fantastisk sted! Perfekt for et romantisk frieri :hjerter:

Skrevet

Lykke til!!! Hun kommer sikkert til å bli overlykkelig!!!

Skrevet

Jeg synes det er mye mer romantisk hvis du frir ett sted dere har gode minner fra. En park dere har gått tur i ofte, ei bru dere kysset på, stedet dere møttes første gang eller noe sånt.

Skrevet

Ja, ta det der!!!

Lykke til hvertfall:-)

Blir nok ja;)

Skrevet

Slenger meg på de andre her!

Klosteret er flott! Alternativt kan dere spise middag, og kanskje gå en tur på et idyllisk sted som i en park ol. og du frir der! Men et frieri på restauranten blir garantert flott! ;)

Lykke til!

Gjest kitekatt
Skrevet

Takk til dere jentene :) Han fridde på Klosteret og det var sååååå romantisk :) Idag sitter jeg fyllesyk og lykkelig og speiler meg i ringen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...