Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Noen som vet om Kandoo er trukket fra markedet? Finner ikke det igjen i butikkene.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Jeg tror det, de satset jo på et annet marked enn de tradisjonelle våtserviettene. Og de fleste synes vel det er greit nok å tørke seg med papir når man har vært på do....
rugrat Skrevet 2. januar 2006 #3 Skrevet 2. januar 2006 Jepp, de er borte. Synes det er litt synd, for de var gode. 4-åringen vår likte dem godt.
Gjest Bare meg Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har også lett etter dem i forskjellige butikker, til slutt fant jeg dem på Rema for ikke så lenge siden. Om det er bare et "lager" som de ikke har blitt kvitt vet jeg ikke, men Rema er vel av de butikkene som har mye omløp på varene..
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Lurer på om disse kandoo er bra for rumpen. Papirene er vel tilsatt en eller annen form for kjemikalier. Spesiellt for barn med treg avføring og sår i endetarm. Jeg ble faktisk skeptisk til dem fra første øyeblikk jeg så produktet. Så jeg tror det er en grunn for at dem er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå