Wonders Skrevet 10. desember 2007 #1 Skrevet 10. desember 2007 Del her, for det er så vanskelig å finne på en liten hilsen... Her har jeg funnet noen som passer alle; Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. Når nettene blir lange og kulda setter inn. Da sender jeg ut julekort til venneflokken min.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. desember 2007 #2 Skrevet 10. desember 2007 www.rimemoen.com Her er det endel juledikt
Wonders Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2007 (endret) Her er type kort jeg lager. http://www.hanglar.com/index1.html Endret 10. desember 2007 av Wonders
ToveM Skrevet 10. desember 2007 #4 Skrevet 10. desember 2007 Del her, for det er så vanskelig å finne på en liten hilsen... Her har jeg funnet noen som passer alle; Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. Når nettene blir lange og kulda setter inn. Da sender jeg ut julekort til venneflokken min. De var fine, disse skal jeg jammen kopiere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå