Gå til innhold

Brudekjole Ebay

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vet det er flere slike tråder - men jeg vil starte en ny. Noen som kjøpte brudekjole over Ebay? Hvordan gikk det og brukte dere kjolen på selve dagen? Er veldig veldig fristet, og tenker at det er såpass billig at jeg bare kan prøve. Vil likevel gjerne høre andres erfaring i forhold til dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er en av de som kjøpte brudekjole over eBay, og jeg er superfornøyd. Jeg skal ikke gifte meg helt enda, så har ikke brukt den, men har alle intensjoner om å gjøre det. :)

Kjolen er nydelig, akkurat slik jeg ønsket at den skulle være, nydelige broderier med et lite dryss av perler.

Betalte 1000 kr for herligheten inkl frakt. Sendte bare inn målene mine, de sydde etter disse og 1 mnd etterpå ble den levert på døra. Fantastisk service og god pris.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg har bestilt tre ganger på ebay, første gang synes jeg kjolen så billig ut og den hadde helt feil fasong til meg så jeg bestemte meg for å ikke bruke den. Andre gang var svindel, billig kjole da men alikevel. Så det ble ingen kjole for de pengene. Jeg gav ikke opp siden det var en stund til jeg skulle gifte meg så siste kjolen jeg kjøpte ble veldig vellykka med flotte broderier og perler. Men så virket det som om jeg hadde målt hoftene mine lengre nede enn det jeg skulle så da ble øverste del av kjolen for lang.. For se om ei jeg kjenner kan fikse den eller så må jeg kanskje sende den tilbake så da taper jeg enda mer penger..

Uansett finn en selger som er "power seller" og les på alle komentarene, og er kjolen for billig feks 500 kr er det muligens svindel. Det er for mye rart som er ute å går der, men uansett kan du bli veldig heldig å spare på det. Orginale brudekjoler går på rundt 12000kr feks fra Maggie Sottero, så en kjole til en tusen lapp er ikke å forakte:)

Skrevet

jeg kjøpte brude pike kjoler på www.dhgate.com

av en selger som heter love1314

fantastiske kjoler.

skal bestille min kjole også fra denne selgeren

Skrevet
Ja, vet det er flere slike tråder - men jeg vil starte en ny. Noen som kjøpte brudekjole over Ebay? Hvordan gikk det og brukte dere kjolen på selve dagen? Er veldig veldig fristet, og tenker at det er såpass billig at jeg bare kan prøve. Vil likevel gjerne høre andres erfaring i forhold til dette.

Jeg bestilte min på ebay. Skreddersydd, i ekte silke. Betalte 9 kroner og femti øre for selve kjolen.. hehe.. Måtte betale nesten 800 i porto, men dog.. Kjolen var kjempefin! Var superfornøyd med den, og har fått utrolig mange komplimenter for den! :D

Sjekk karakterene til selgeren, de gir deg ofte en pekepinn om hvor seriøs selgeren er..

Skrevet
Jeg bestilte min på ebay. Skreddersydd, i ekte silke. Betalte 9 kroner og femti øre for selve kjolen.. hehe.. Måtte betale nesten 800 i porto, men dog.. Kjolen var kjempefin! Var superfornøyd med den, og har fått utrolig mange komplimenter for den! :D

Sjekk karakterene til selgeren, de gir deg ofte en pekepinn om hvor seriøs selgeren er..

Eg veit om nettside som selge billige kjoler og brudekjoler, gfmote.com. Direkte import firma og gode medhjelper ifra der.. Eg sett gjennom og proevde noe kjoler der nu. Skal handler der eg..

Skrevet

Norsk nettside som heiter gfmote.com. De har fine kjoler og brudekjoler og god tilbud og god hjelp..

Skrevet

jeg bestilte fra jkdress. Kjolen passa ikke, den ble altfor stor!! Den var heller ikke sydd som på bildet, men jeg ser jo at de har gjort et ærlig forsøk, så hvis man bare er nøye med å spesifisere hvilke stoffer osv så skal det vel gå bra. Jeg kommer ikke til å bruke min :)

Skrevet

Kan dere vise bilder av kjolene dere fikk og kjolen dere bestilte fra nett så vi kan se begge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...