Gå til innhold

Jentekveld


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva severer jeg?

Vi skal være ca 10 damer i 20- 30 års alderen. Hadde vert greit med noe som tok litt tid å spise, tilsvarende ost og salte kjeks. Men litt mere fantasifullt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyllingfileer som er strimlet og stekt i tacokrydder sammen med løk, minimais, paprika, squash, ++ evt. andre grønnsaker. Server med pitabrød, grønnsalat, revet ost, rømme, salsasaus, guacamole. Dette er plukkemat som det tar litt tid å spise.

Evt. bare ha div salat, tomat, agurk, rå løk, mais +++ og stekt kylling, pita, god dressing, revet ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fondue er kult!

Har bare prøvd det en gang, prøver gjerne igjen så jeg håper noen inviterer meg på det en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor ikke lage Bacalao?? Det gjorde vi en jentekveld. Vi laget maten i sammen, veldig sosialt og hyggelig. Og det er så enkelt å lage, bare oppskjæring av inngredienser som legges lagvis i en gryte.... Putrer under lokk en god stund.... og.... VOILA.. Perfekt mat til god rødvin!!!

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tapas! Det er like koselig som ost og vin, og tar litt tid å spise. Søk på nettet for å finne "oppskrifter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillater meg å bryte inn i tråden, da jeg leste siste innlegg kom jeg på; Jeg har raclette og hver gang jeg skal ha jenteklubb har jeg lyst til å benytte den men har ingen "oppskrifter" på hvordan. En svigerinne tipset meg en gang om å steke kjøttet på forhånd slik at det bare skulle varmes (mindre stekeos), men hva med tilbehør???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du skal servere noe enkelt så synes jeg ost, kjeks og vin er helt greit.

ellers kan du jo lage taco, det tar ikke lang tid og er veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...