Gå til innhold

Kvinneguidens klassikere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne føler jeg at vi mangler her på KG.

En tråd om kulttrådene om du vil...

Her kan vi legge linker til de beste, morsomste, mest rørende, tristeste, galeste, merkeligste, osv trådene vi har lest.

Trenger vi litt godt lesestoff, kan vi gå hit og finne oss en passende link.

Altså

1. Legg til en link som dere mener "aldri må dø" (eller som er død, eller burde være død).

2. Skriv litt om hva tråden handler om, og hvorfor dere synes den skal være på listen.

kos dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rumpevask

1. Denne tråden er fantastisk godt lesestoff. Til tider hysterisk morsomt. Handler om; Burde man vaske rumpa med såpe eller ikke?

2. Jeg synes den lærer oss "gode" vaskevaner. Derfor burde den være her. Kulttråd i mine øyne

Skrevet

hyrdestunden

1. Denne tråden er både pinlig og spennende. Ta med pocorn. Til tider verre enn kongen av Queens. Handler om; Hva er det verste du har hørt under akten.

2. man har to valg. enten så er det deilig og vite at man ikke er alene. eller så er det befriende og se at man har sluppet unna de verste brølerne.

Skrevet

ukonvensjonelle meninger

1. Denne tråden er til tider så provoserende at jeg må ha votter på hendene for ikke å svare. Handler om; Brukernes ukonvensjonelle meninger, enkelt og greit.

2.Her er det mye rart altså. Helt vanvittig hva folk faktisk mener. Man kan fort føle seg veldig mye bedre enn andre, men også bli lamslått over andres evne til ærlighet og innsikt.

Skrevet

damer

1. Denne er bare rar, eldgammel og hysterisk morsom. Handler om; Er asiatiske kvinner trangere enn norske?

2. Dette er ikke en rasistisk tråd, men den er morsom. Artig og vite hva menn ofte egentlig mener om oss. Menn tatt litt på senga.

Skrevet

kukost

1. denne er så genial så genial. Handler om kraftfor kuer, og menns underliv

2. Klarer ikke å gi noen forklaring jeg, det er bare genialt!!!

Skrevet

penislo

1. Denne er tatt fra en stor hovedlink over her. er det mulig? jeg sier ikke mer. Handler om; Penislo, navlelo og slikt

2. ...risterpåhodet...

Skrevet (endret)

Dvergpenis

Denne resulterte i en del tvilsomme googlesøk.

Den handler rett og slett om størrelsen på dvergers peniser.

Endret av *Pepperkake*
Skrevet
Fy F@@N for en genial tråd. Ler så jeg griner. Seriøst? Er det mulig hahahahahahahahah

Nei den der var god

Tja. Jeg synes det var en interessant tråd som avdekker mange brukeres ignoranse og upresise spørssmålsstillinger. Det er en god del gjesteinnlegg i den tråden som står seg til en mye mer høyfilosofisk karakter enn andre mer "praktisk anlagte"... :filer:

Gjest Eurydike
Skrevet
Tja. Jeg synes det var en interessant tråd som avdekker mange brukeres ignoranse og upresise spørssmålsstillinger. Det er en god del gjesteinnlegg i den tråden som står seg til en mye mer høyfilosofisk karakter enn andre mer "praktisk anlagte"... :filer:

Mange (de fleste?) gjesteinnleggene i tråden er skrevet av faste brukere som har slettet seg i ettertid - derav det høye antallet gjesteinnlegg i tråden. Såvidt jeg vet gjaldt det imidlertid ikke trådstarter. ;)

Skrevet

Unix er Sexy

1. Den er bare genial. :ler: Må smile litt hver gang jeg tenker på den. Handler om ei jente hvem sin kjæreste går med t-skjorte hvor det står "Unix er Sexy".

Skrevet
Mange (de fleste?) gjesteinnleggene i tråden er skrevet av faste brukere som har slettet seg i ettertid - derav det høye antallet gjesteinnlegg i tråden. Såvidt jeg vet gjaldt det imidlertid ikke trådstarter. ;)

Spiller jo ingen rolle hva gjestene egentlig var. Det var en del bra innlegg der hvor en klart kan se forskjell på de praktiske rutinearbeiderne og de mer analytisk anlagte. :jepp:

Skrevet

hahahah unix ja. Vet du, jeg kan ingenting om data, så jeg tok den ikke. Synes ikke det hørtes ut som noen dame da. At det skulle vise seg å være et operativsystem er jo genialt hehehe

Gjest Blondie65
Skrevet
Tyrkiatråden er jo også priceless

Den og karbonadeig tråden er mine favoritter.

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Den og karbonadeig tråden er mine favoritter.

Jeg synes karbonadedeigtråden ble bra. Den utviklet seg tross alt fra et kjedelig og trivielt spørsmål til å blir mer logisk resonnerende. På den ene siden ser vi det praktiske og åpenbare, på den andre siden det abstrakte og mer kreative. Den kunne ha passet som et eksempel i et examen philosophicumkurs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...